Jump to content
MAINOS

Kysyttävää konsultoinnista


tiinuli

Recommended Posts

Nimim.Huomenna työyksikköön 5 opiskelijaa lisää

Pitää olla iso työyksikkö jos tuollainen määrä ei aiheuta käytännön ongelmia..

nimim. max. 1 opiskelija kerrallaan.

Mä luulen että Ketorinilla on tähän jotain sanottavaa. Niillä on JÄRKYTTÄVÄN paljon opiskelijoita kerralla.

OT: kun vielä opiskelijat muistasivat etteivät ole ilmaista työvoimaa...

Ite en ko. paikassa ole ollut, mutta voin arvata että siinä oppiminen kärsii.

I take my coffee, like I take my women: from behind.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Nimim.Huomenna työyksikköön 5 opiskelijaa lisää

Pitää olla iso työyksikkö jos tuollainen määrä ei aiheuta käytännön ongelmia..

nimim. max. 1 opiskelija kerrallaan.

Mä luulen että Ketorinilla on tähän jotain sanottavaa. Niillä on JÄRKYTTÄVÄN paljon opiskelijoita kerralla.

OT: kun vielä opiskelijat muistasivat etteivät ole ilmaista työvoimaa...

Ite en ko. paikassa ole ollut, mutta voin arvata että siinä oppiminen kärsii.

OT: opiskelijat eivät ole työvoimaa. Opiskelijat tulevat osastolle oppimaan tekemällä. Vielä kun opiskelijat ymmärtäisivät sen eron. :)

Ja juu, 20 opiskelijaa kerralla ON järkyttävän paljon. Onneksi siihenkin tulee muutos. Noi teidän "1 opiskelija kerrallaan"-jutut kuulostaa enimmäkseen saivartelulle :D

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no joo on OT mut multa on kerran viimeistä harjoittelujaksoa suorittava sairaanhoitajaopiskelija et:

" mistä nuo viivat tuossa EKG:ssä tulee ja mitä mitä ne tarkoittaa?" huh.gif

Turvallista huomista kaikille!

Murphyn laki ruokailusta ensihoitajille: Kaikki hälytykset odottavat kunnes saat ruokalautasen eteesi!

Johtopäätös: onnettomuuksia sattuisi vähemmän jos ensihoitajat eivät koskaan söisi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no joo on OT mut multa on kerran viimeistä harjoittelujaksoa suorittava sairaanhoitajaopiskelija et:

" mistä nuo viivat tuossa EKG:ssä tulee ja mitä mitä ne tarkoittaa?" huh.gif

Turvallista huomista kaikille!

12 vuotta alalla ja tiedän mistä viivat tulevat,  mutta mitä ne merkitsevät, sitä en kaikistellen tiedä. Anteeksi.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei sitä tasoa millään tavalla paranneta sillä että nostetaan morkkaamalla sitä kysymisen kynnystä. Päinvastoin.

Niinku Osku sanoikin, joillain alueilla on tapana ilmottaa ennakkoon kaikista keikoista, joissain ei. Jos menee uutena uuteen paikkaan niin paikkakohtaiset käytännöt kannattaa tässäkin asiassa aina tarkistaa. Jos työkaverit ton takia kattoo kieroon, niinkuin jossain viestissä viitattiin, niin voi hyvänen aika. Miten niiltä "uskaltaa" kysyä sitten mitään muutakaan? Mulla ainakin on tapana kysellä kaiken näköstä, ei pelkästään se ammatissa toimiminen sano että kaikki taito on hyppysissä. Pelottavaa jos joku näin ajattelee, pelottavampaa mun mielestä kuin se että mahdollisesti jollekin tulee joskus jotain kysyttävää, tyhmääkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Edelleen OT.On eri asia kysyä asioista jotka sinun kuuluu ammatti-ihmisenä jo tietää tai sitten kysyä jotain ammattitaitoa kehittääksesi. Esim. tämä ekg-juttu.On eri asia kysyä että "mitä nämä viivat tässä on?" tai kysyä että "tässä on jotain nyt pielessä...mitähän se mahtaa olla?".

Aina pitää kysyä jos ei tiedä. Itse ainakin vastailen mielelläni ja usein olen saanutkin opiskelijan ohjattavakseni tai perehdyttänyt uutta keikkalaista.Ei kukaan tiedä niitä "kirjoittamattomia" sääntöjä tai talon tapoja.

Itse vaan näen,että kasvaneen vastuneen myötä myös hoitajan tulee kehittää itseään,jo opiskeluajoista lähtien.Silloin kun perusasiat on kohdallaan ja myönteinen asenne kehittää itseään,voi vallan hyvin mielin vaatia myös hieman lisää palkkaa työstään! Eli ajan tässä takaa sitä,että jokainen hoitaja on itse vastuussa omasta ammattitaidostaan.Tietoa on kyllä saatavilla mutta on eri asia hankkiiko sitä.

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...