Jump to content
MAINOS

kysymys lähihoitajan työaikakorvauksista, lomista jne.


Vieras: kati

Recommended Posts

Hei

Voisiko joku auttaa minua? Minun tarvitsee tietää seuraavat asiat: mitkä ovat Helsingin Kaupungilla (esim.terveysvirasto) työskentelevän lähihoitajan

-työaikakorvaukset: ilta, yö, la, su ylityökorvaukset

-vuosiloman perusteet ja määräytyminen jos aloitan työni 1.8.04. Mikä on lomaoikeuteni kesällä 2005?

-virka- ja työvapaa: sairauslomaoikeus ja perhevapaat (palkallisuus?)

Yritin löytää näitä superliiton sivuilta mutta ei ole kovin yksinkertaista. Jos joku osaisi vastata kysymyksiini olisin todella kiitollinen.

-Toivottavasti pian valmistuva lähihoitaja-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hei

Voisiko joku auttaa minua? Minun tarvitsee tietää seuraavat asiat: mitkä ovat Helsingin Kaupungilla (esim.terveysvirasto) työskentelevän lähihoitajan

-työaikakorvaukset: ilta, yö, la, su ylityökorvaukset

-vuosiloman perusteet ja määräytyminen jos aloitan työni 1.8.04. Mikä on lomaoikeuteni kesällä 2005?

-virka- ja työvapaa: sairauslomaoikeus ja perhevapaat (palkallisuus?)

Yritin löytää näitä superliiton sivuilta mutta ei ole kovin yksinkertaista. Jos joku osaisi vastata kysymyksiini olisin todella kiitollinen.

-Toivottavasti pian valmistuva lähihoitaja-

terveysvirasto on nykyään terveyskeskus.

ilta 15%,yölisä40%+ muutaman euron yötyökorvaus,la 20%la klo18 eteenpäin pyhäkorvaus 100%

överit 50%ekat18tuntia,siitä eteenpäin 100%.

vuosiloma ekan työvuoden ajan 2päivää/työssäolokk. eli elokuu-maaliskuunloppu tekee yht.16päivää,josta voit jättää osan talveksi.pelkät arkipäivät lasketaan lomapäiviksi,ei lauantaita.vuoden työssäolon jälkeen lomaoikeus nousee 2,5päivää/kk,15 vuotta kun tulee täyteen niin saakin jo 3päivää/kk eli täysilomaoikeus on 38päivää.

sairaana saa yleensä olla 3päivää omalla ilmoituksella ja 5 päivää terv.hoit. tod. ja  siitä eteenpäin lekurintod.työnantaja voi myös vaatia lääkärin tod. aina.

työloma/virkavapaa on harkinnanvaraista ja yleensä palkatonta.

muistaakseni näin.virheitä voi olla.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

överit 50%ekat18tuntia,siitä eteenpäin 100%.

Hei telaketju

en oikein ymmärtänyt mihin överiin tässä viittaat, jos kyse ei ole ilta, yö, la tai pyhälisistä. Voitko selventää?

Kiitos

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joskus muinoin sai pukata ylitöitä eli övereitä jos jakso.nykyään niitä ei taida tulla kuin vahingossa.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...