Jump to content
MAINOS

Täyttöpaikka


Vieras: Ihmettelijä

Recommended Posts

Vieras: Ihmettelijä

Hei! Olen kohta ollut vuoden erikoissairaanhoidossa sijaisena. Nyt tämä toimi on aukeamassa. Ensin on haastattelut, jolloin esimies päättää kenet palkkaa. Työsopimukseni loppuu 20.1.19., ja toimi aukeaa 21.1.19. Tänään vastaava sairaanhoitaja tuli minulle kertomaan, että minulle on joka tapauksessa tehty uusi työvuorolista (kolmen viikon lista alkaen 21.1.19), mutta siinä ei tietenkään ole nimeäni, vaikka se on minulle varattu (vapaatoiveeni huomioitu ym). Olen hämilläni tästä. Sh vielä painotti, että tästä ei saa tehdä mitään johtopäätöksiä vakinaistamisen suhteen. Että jos joku muu vakinaistetaan, eikä minua, minä silti teen ne vuorot ja sitten myös tämä vakinaistettu hoitaja tekee myös samat vuorot kuin minä! Onkohan tämä ihan laillista. En osaa yhtään veikkailla että saanko minä sen vakipaikan, koska tätä toimea haki myös paljon kokeneempi hoitaja, jolla pitkä työkokemus ko alalta (Hänellä on jo vakipaikka toisella osastolla mutta haki tähän toimeen). Sekä minusta tuntuu, että hän varmasti saa tämän toimen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ennen kuin virallinen päätös on tehty ja se on paperilla on paha julkistaa listoja josta saa päätöksen selville.  Saa aikaan mahdollisuuden valittaa toisen osapuolen toimesta. Sinulla lienee määräaikaisuudelle peruste (äitiys-, lomaketju tms). Jos määräaikaisuudelle ei ole perustetta työt loppuu mikäli ei ole töitä. Jos vakinaistetaan niin se siitä. Ainahan nämä valinnat keskusteluttavat. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...