Jump to content
MAINOS

Lontoosta Ausseihin


KaitsuKoo

Recommended Posts

Olisko palstalla ketään joka sattuis tietämään että jos on useamman vuoden työkokemus Lontoosta niin onko mahdollista päästä töihin Australiaan tekemättä kielikoetta? Mun ymmärtääkseni ne vaatii sen jos kouluttatunu nurseksi muualla kun englanninkielisissä maissa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ainakin sillon kuin itse lähdin niin vaatimuksina oli tuo IELTS-kielitesti tai yli vuoden työskentely jossain englannin kielisessä maassa. Eiköhän tuo MaHa pane tästä faktat kun huomaa aiheen.

lihasmuisti on paras muisti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kielikokeesta voi saada vapautuksen, jos on tyoskennellyt Briteissa. Rekisteriviranomaiset todennakoisesti uskoo, etta osaat englantia.

Jos haluat saada pysyvan oleskeluluvan (siis ei sponsoroitu), immigration vaatii IELTS-kokeen. Jopa jotkut syntyperaiset britit joutuvat kaymaan sen.

Eli se vahan riippuu, millainen paiva viranomaisilla on.

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof was to underestimate the ingenuity of complete fools.

- Douglas Adams

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

vaikka olet ollut Lontoossa toissa vuosia, olet silti suomen kansalainen. sinun tulee saada tyolupa ausseihin josta voidaan  karsia kielikoe ehka pois. sita en tieda.

itse olen ausseissa sairaanhoitajana ollut jo vuosia seka olen saanut myos  EU sairaanhoitajan luvan ja olin  englannissa sairaanhoitajan toissa  parisen kuukautta tosin vaan agentin kautta (post stroke/rehabilitation) kun olin siella kaymassa.  kotiuduin sielta takaisin ausseihin pari viikkoa sitten ja nyt olen takaisin toissa omassa sairaalassani taalla.

jos voin jotenkin auttaa ota yhteytta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pysyvan oleskeluluvan saamiseen on vaadittu kielikoetta joskus myos Uusi-Seelantilaisilta ja Briteilta. Varsinkin silloin, jos ovat kayneet jonkun koulun muualla, kuin englantia 1. kielena puhuvassa maassa. Yksi tyokaveri (Britti) joutui kaymaan kielikokeen, kun kavi kolme vuotta koulua Hong Kongin englanninkielisessa koulussa.

Eli riippuu ihan pyyhkeiden asennosta immigrationissa.

Jarkevaa, eiko totta. ::)

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof was to underestimate the ingenuity of complete fools.

- Douglas Adams

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja menee toisinkipäin. Aussit ku menee brittilään, niin kevyesti kielikokeen kautta. Sekin hullunkuriselta vaikutti, kun kaveri näin joutui tekemään. Äidinkielenään kuitenki puhuu enkkua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...