Jump to content
MAINOS

Vanhainkoteja Espanjassa?


Vieras: Hertta

Recommended Posts

Hei! Olen kuullut, että Espanjassa on suomalaisille vanhuksille perustettuja vanhainkoteja, joissa on suomalaisia hoitajia! Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa asiasta? Entä palkkauksesta Espanjassa?

::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Perhekoti Helena, täysin Suomalainen. Palkkaus samaa luokkkaa kuin suomes hieman pienempi (riippuu myös paljonko teet verokortilla ::) Ruokaetu sovittavissa. Asuminen edullista. Työkaverini on ollut töissä siellä, tykkäsi olla ja on lähdössä syksyllä uudestaan ja minä lähden lomamatka mielessä tutustumaan myös samaiseen hoitokotiin.

Huomisen menestys tehdään tänään !

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Perhekoti Helena, täysin Suomalainen. Palkkaus samaa luokkkaa kuin suomes hieman pienempi (riippuu myös paljonko teet verokortilla ;D Ruokaetu sovittavissa. Asuminen edullista. Työkaverini on ollut töissä siellä, tykkäsi olla ja on lähdössä syksyllä uudestaan ja minä lähden lomamatka mielessä tutustumaan myös samaiseen hoitokotiin.

onko ko. hoitokodissa ihan lähihoitajia töissä? tiedätkö yhtään tarkemmin ko. paikasta? kiinnostus heräsi. työvuorot? palkkaus? asuminen? yms.. ;D itse olen ollut työharjoittelussa espanjassa ja oli tosi kivaa. vois kokea ihan uudestaan, nyt kun on valmis hoitaja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Perhekoti Helena, täysin Suomalainen. Palkkaus samaa luokkkaa kuin suomes hieman pienempi (riippuu myös paljonko teet verokortilla ;) Ruokaetu sovittavissa. Asuminen edullista. Työkaverini on ollut töissä siellä, tykkäsi olla ja on lähdössä syksyllä uudestaan ja minä lähden lomamatka mielessä tutustumaan myös samaiseen hoitokotiin.

onko ko. hoitokodissa ihan lähihoitajia töissä? tiedätkö yhtään tarkemmin ko. paikasta? kiinnostus heräsi. työvuorot? palkkaus? asuminen? yms.. :) itse olen ollut työharjoittelussa espanjassa ja oli tosi kivaa. vois kokea ihan uudestaan, nyt kun on valmis hoitaja.

Hei Luutuhkimo!

Missä olit työharjottelussa siellä? Sekö ei kuitenkaan ollut sellainen paikka, johon voisit pyrkiä töihin? Itseäni kiinnostaisi myöskin työskentely Espanjassa! Kertokaa ihmeessä kokemuksia ja antakee tietoja!!  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Perhekoti Helena, täysin Suomalainen. Palkkaus samaa luokkkaa kuin suomes hieman pienempi (riippuu myös paljonko teet verokortilla :) Ruokaetu sovittavissa. Asuminen edullista. Työkaverini on ollut töissä siellä, tykkäsi olla ja on lähdössä syksyllä uudestaan ja minä lähden lomamatka mielessä tutustumaan myös samaiseen hoitokotiin.

onko ko. hoitokodissa ihan lähihoitajia töissä? tiedätkö yhtään tarkemmin ko. paikasta? kiinnostus heräsi. työvuorot? palkkaus? asuminen? yms.. :) itse olen ollut työharjoittelussa espanjassa ja oli tosi kivaa. vois kokea ihan uudestaan, nyt kun on valmis hoitaja.

Hei Luutuhkimo!

Missä olit työharjottelussa siellä? Sekö ei kuitenkaan ollut sellainen paikka, johon voisit pyrkiä töihin? Itseäni kiinnostaisi myöskin työskentely Espanjassa! Kertokaa ihmeessä kokemuksia ja antakee tietoja!!  ;)

olin torreviejassa syksyllä 2004. hui kun siinä on jo aikaa:D suomiseuran terveysinfossa tarkalleen. tehtiin mittauksia rr sokereihin ja jalkahoitoa. käytiin vanhuksien kanssa kaupassa, auteltiin siivouksissa. suurimmaksi osaksi oltiin seurana. kovasti tykkäsivät kuin vain jutteli. kävi vähän sääliksi kun yksin ovat, tietty kaikki ystävät jo kuolleet/muuttaneet takaisin suomeen. käytiin myös "ulkoiluttamassa" erästä suomalaista vanhusta, joka asui sillä hetkellä espanjalaisessa vanhainkodissa. sanotaan vain että suomalaiset vk:t voittaa espanjalaiset 6-0. kivaa työtä vielä kivemmassa ympäristössä. tohon hommaan ei mun tietääkseni ole palkattu ketään, kun on kausiluontoista. suomiseura syksyllä avataan, kun suomalaiset lentää espanjaan lämpöön ja keväällä menee kiinni kun suomen suvi kutsuu. ohjaajana meillä oli tosi mukana suomalainen hammashoitaja, joka asuu espanjassa. ei sillä kyllä mä voisin sitäkin työtä tehdä:D mutta mieluiten palkan kanssa:) parastahan oli että päivät töissä, illat ja vkl:t vapaata:) sai maata biitsillä:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mua kiinnostais kans suorittaa joku harjoitteuistani espanjassa..Oiskohan teillä jo siellä olleilla mahdollisesti jotain yht.tietoja joista asiaa voisi lähteä tiedustelemaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mua kiinnostais kans suorittaa joku harjoitteuistani espanjassa..Oiskohan teillä jo siellä olleilla mahdollisesti jotain yht.tietoja joista asiaa voisi lähteä tiedustelemaan?

kannattaa varmaan koulun kautta ensin kysellä, on sopimusta että voi suorittaa harjoittelun espanjassa. opettajista kyllä jonkun pitäisi olal tietoinen tällaisista projekteista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Mä nostaisin tätä ketjua ylös... Kun nyt olen noita ulkomaan työpaikkoja katsellut niin alkoi houkuttaa lähteä johonkin lämpimämpäänmaahan täältä loskan keskeltä. Ja aika hyvä vaihtoehto olis tietty lähteä johonkin sumalaiseen vanhainkotiin, niin saa rauhassa opiskella kieltä siinä sivussa. Olisiko jollakin tuoreempaa tietoa noista vanhainkodeista yms Espanjassa? Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä?

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 vuotta myöhemmin...
  • 1 vuosi myöhemmin...
  • 5 kuukautta myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...

Olisi kiva tietää, mikä tilanne on juuri nyt Espanjassa? Onko hoitokoteja tullut lisää vai onko tilanne edelleen sama  kuin n. 10 v. sitten?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...

Nosto tälle keskustelulle. Onko jollain tietoa mahdollisista lähihoitajan työpaikoista esim Espanjan aurinkorannikolla? Palkkaus, työajat jne.. Kiinnostaisi vaihtaa Suomen sääolot joksikin aikaa Espanjan aurinkoon :-)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...