Jump to content
MAINOS

hädän hetkellä


Vieras: motti

Recommended Posts

voi olla väärällä alueella, mutta mitä mieltä olette Hädän hetkellä nimisestä sarjasta? pyörii tv2:ssa torstain myöhäisillassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

alussa oli enemmän keissipohjaista,mutta nyt se on tätä samaa tehis ihmisuhdehömppää.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jees ja jos oikeen kunnolla haluaa seisottaa,katotaan realitychannellitä Heroes sarjaa missä coolin näköset palomiehet ajelee yrmeän näköisinä.

tai Duty calls sarjaa eteläafriikasta missä valkoiset poliisiit jahtaa neekereitä vanhaan mallin.

syytä mainita myös eurocoppers sarja jossa mr Karpela puhuu amerikkaa sujuvasti.

tulispa tohtori sykerö jo uusintana cry.png

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä puhun siis telkkarin vaikutuksesta kiilusilmiin.

Eri asia on tietysti se, kun mulla on ollu makuuhuoneessa jo monta vuotta sininen vilkku, ja yöpöydässä katkaisija sireenille, jota voi käyttää "hädän hetkellä"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä puhun siis telkkarin vaikutuksesta kiilusilmiin.

Eri asia on tietysti se, kun mulla on ollu makuuhuoneessa jo monta vuotta sininen vilkku, ja yöpöydässä katkaisija sireenille, jota voi käyttää "hädän hetkellä"

krähää,kunnon soittokello olla pitää.taidan hakkeroitua häken järjestelmään ja soitella aina kunnon kännin merkiks yleistä hätämerkkiä ;)

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä ilmoittautuu yksi sarjan seuraaja... Ihan hyvä sarja onkin, vaikka on tosiaan muuttunut oikein ihmissuhdehömpäksi. Alku oli tosiaankin paljon parempi, kuin mitä nämä nykyiset. Mutta eipä voi mitään, tulee sitä sarjaa silti seurattua oikein aktiivisesti.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä ilmoittautuu yksi sarjan seuraaja... Ihan hyvä sarja onkin, vaikka on tosiaan muuttunut oikein ihmissuhdehömpäksi. Alku oli tosiaankin paljon parempi, kuin mitä nämä nykyiset. Mutta eipä voi mitään, tulee sitä sarjaa silti seurattua oikein aktiivisesti.

Otan todella osaa. Oloetko harkinnut jonkinlaista vieropitusta tai muuta terapiaa???

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

medi: Kyllähän siihen olisi hyvä vieroituskeino: lopettaisin vain nuo torstaisin tekemäni yövuorot  ;D Minä kun nimittäin teen eräässä hoitolaitoksessa aina vakituiseen torstai-perjantai välistä yötä, eikä siellä koskaan tee mitään... On siis hyvää aikaa katsella töllöä (varsinkin nelosen törkytostai-ohjelmia... olen minäkin oikea työntekijä  :)).

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...