Jump to content
MAINOS

Mitä vuokratyövoiman välitysfirmat maksavat palkkaa?


Vieras: Tarja K

Recommended Posts

Noiden kokemuslisien vetäminen tuohon hinnoitteluun on jotensakin turhaa, koska ne samat henkilökohtaisen lisän vuosisidonnaiset osat ovat tessin määrittelemiä ja ne maksetaan kyllä kunnallisellakin, ja ihan kaikkialla.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 59
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Guldanille: Työsopimuksessa jonka olen allekirjoittanut on kohta, etten kerro palkkaukseeni liittyviä yksityiskohtia. Alle 15,- e en tee töitä.

TEHYn suositus on yksityispuolelle keikkaileville sairaanhoitajille tuntipalkaksi 25,00 € -  27,50. Tokkoppa tollasiin summiin pääsee missään?

https://www.tehy.fi/@Bin/1790621/TEHYN%20PALKKIOSUOSITUKSIA%20V%202007%20ty%C3%B6suhteisille.doc

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Guldanille: Työsopimuksessa jonka olen allekirjoittanut on kohta, etten kerro palkkaukseeni liittyviä yksityiskohtia.

Aika erikoinen pykälä työsopimuksessa. Mikähän mahtaa olla moisen salailun syy?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon aina luullu että medOne maksaa hyvin. Täytyykin kokeilla noita muita vaihtoehtoja :D

Mullakin oli jo haastatteluaika Med Onen keikkapuolelle mutta peruin sen saatuani uutta sisäpiirin tietoa palkkauksista muilta hoitajilta muista virmoista

Hmm..mä oon kyllä sitä mieltä, että kannattaa neuvotella itsensä hieman korkeammin niin voi saadakin sen, mitä haluaa.. itse juuri keskellä neuvottelua yksityisen puolen kanssa ja perusliksaa sain korotettua reilulla 100 eurolla ja siihen tulee lisät (2-vuoro) päälle, joten siitä jää sit jotain käteenkin.  ;D

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Halutaan estääpalkkojen hilaamisen ylöspäin sillä verukkeella, että samasta duunista kuuluu tekijöille maksaa samaa palkkaa.

No sepäs onkin epäreilu veruke pyytää lisää palkkaa, että samasta duunista pitäisi saada sama palkka.  >:D

Onko sekin epäreilua, että naisille ja miehille maksetaan samasta työstä sama palkka?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Guldanille: Työsopimuksessa jonka olen allekirjoittanut on kohta, etten kerro palkkaukseeni liittyviä yksityiskohtia.

Aika erikoinen pykälä työsopimuksessa. Mikähän mahtaa olla moisen salailun syy?

- Laiton pykälä. Minullakin OLI sellainen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jeps. olen huomannut että nämä rekryfirmat monesti kieltävät kertomasta omaa palkkaa johtuen siitä että firman listoilla olevat ihmiset saavat niin eriluokkaa olevia summia, heillä kun ei ole niin standardeja palkkoja.. ellei nyt joku seure tai mediverkkoa lasketa mukaan. monissa firmoissa hyvällä neuvottelutaidolla saa oman liksan hinattua hyvin ylöspäin jolloin sit aletaan hyssittelemään ettei vaa joku muu yritä saada samanverran tai enemmän ;D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Löysin tämän vanhan ketjun vuoden takaa... Kertoisiko joku tämän hetken päivitettyä tietoa sh:lle pääkaupunkiseudulla eri välitysfirmojen maksamasta palkkatasosta? Tietäisi mistä palkkaneuvotteluissa lähtisi neuvottelemaan..

Kiitos vastauksesta etukäteen! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: nurse-69

Metsis tarjosi samaa tuntiliksaa,kuin mulla nykyisessä vakiduunissa (15€).Työkokemus reippaat 13v ja urani huipulla siis kokemuslisien suhteen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...