Jump to content
MAINOS

Mitä vuokratyövoiman välitysfirmat maksavat palkkaa?


Vieras: Tarja K

Recommended Posts

Olen tehnyt Mediverkon kautta sairaanhoitajan keikkoja. Palkka ollut näistä yksityisitä rekryfirmoista paras. Palkka tullut ajallaan ja muutenkin kohtelu ollut ystävällistä. Kannattaa kuitenkin mennä useamman firman listoille, niin saa niitä vuoroja kuin haluaa ja silloin kuin haluaa. Kyllä tuo 15 euroa kuulostaa aika kovalta tuntiliksalta, joskin varmasti joku sitä maksaa. Usein käy niin, että luvataan kova liksa, mutta keikat sitten vähissä.

Nyt keikkoja kyllä piisaa. MedOnen kautta paljon keikkoja esim. Meilahteen. Moneen esim. Espoon kaupungin paikkohin voi tehdä useamman firman kautta. Esim. Metsätähti, Depora, MedOne, Mediverkko ja Seure. Sama puutos ilmoitetaan useammalle firmalle.

ei millään pahalla mutta et maininut paljon mediverkko maksaa sulle! esim. mä voin tehdä sh-sijaisuutta sekä ph-vuoroja. saan silti 15e/h vaikka tekisin pelkästään ph-vuoroja metsätähden kautta. ja he maksavat sen minkä ovat luvanneet + lisät. mediverkko muuten maksaa huonommin yölisän (35%), metsätähti antaa ihan normaalisti (40% yölisän).

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 59
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

njoo kyllä saa.. 16e/h voi saada ihan helposti.. sekä tietenkin medone maksaa leikkurihoitajille 24e/h

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En epäile sitä etteikö näin olisi. Itse en saa yli viittätoista euroa. Kymmenen vuoden kokemuksella. Tiedän myös, että röntgenhoitajat saavat 20-35 euroa/tunti, keskimäärin 25 euroa. Tässäkin kysynnän ja tarjonnan laki. Olen kuullut näistä Metsätähden palkoista. Toki siellä tarjolla vähän erilaisia paikkoja kun Mediverkossa ja Medonessa, osa kyllä samoja. Tosi hieno, jos olet palkkasi saanut neuvoteltua noinkin hyvin, minä en ole onnistunut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Enpä tainnut mainita. En kyllä pennillen muista, mutta sen tiedän, että minkään firman kautta en saa sairaanhoitajan yli 15 euroa.

Kätilökollega juuri teki kesäksi työsopparin Metsätähden kautta ja liksa on 17,50 egee tunti ja pesti on sh-sijaisuus.  yhdessä äimisteltiin tuota liksaa, mutta noin lukee paperissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sekä tietenkin medone maksaa leikkurihoitajille 24e/h

Maksaako ne sulle ton liksan?

ei koska en ole töissä medonen kautta enkä vielä edes valmistunut :), mut meikus kuulemma medonetiimi leikkuris ja ne saa ton 24e/h

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sekä tietenkin medone maksaa leikkurihoitajille 24e/h

Maksaako ne sulle ton liksan?

ei koska en ole töissä medonen kautta enkä vielä edes valmistunut :), mut meikus kuulemma medonetiimi leikkuris ja ne saa ton 24e/h

Sen verran heidän kanssaan jutellut, että kaikki ovat neuvotelleet itse oman palkkansa. MedOne tietenkin ensin tarjonnut tuota 16 euroa, mutta sillä ei kait kukaan tule. Tuossa 24 on laskettuna kaksi ikälisää ja lomarahat, joten verrannollinen perustuntipalkka on jonkun verran pienempi.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tehnyt Mediverkon kautta sairaanhoitajan keikkoja. Palkka ollut näistä yksityisitä rekryfirmoista paras. Palkka tullut ajallaan ja muutenkin kohtelu ollut ystävällistä. Kannattaa kuitenkin mennä useamman firman listoille, niin saa niitä vuoroja kuin haluaa ja silloin kuin haluaa. Kyllä tuo 15 euroa kuulostaa aika kovalta tuntiliksalta, joskin varmasti joku sitä maksaa. Usein käy niin, että luvataan kova liksa, mutta keikat sitten vähissä.

Nyt keikkoja kyllä piisaa. MedOnen kautta paljon keikkoja esim. Meilahteen. Moneen esim. Espoon kaupungin paikkohin voi tehdä useamman firman kautta. Esim. Metsätähti, Depora, MedOne, Mediverkko ja Seure. Sama puutos ilmoitetaan useammalle firmalle.

Onko MedOne luotettava? Maksaako palkat sovitusti ajallaan??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kehäkukka

Maksaako medone palkkanauhan mukaan luvatun liksan?mulla kun palkkanauha o niin epäselvä ku vaan voi olla. Maksettu vain palkkanauhassa "könttäsummia"-ei selkeää erittelyä mistä koosstuu ja mitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko MedOne luotettava? Maksaako palkat sovitusti ajallaan??

Palkka tullut aina ajallaan. Kerran oli jääneet lisät pois (vahingossa?!?) korjattiin heti, kun asia tuli ilmi.

Pidän kyllä luotettavana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maksaako medone palkkanauhan mukaan luvatun liksan?mulla kun palkkanauha o niin epäselvä ku vaan voi olla. Maksettu vain palkkanauhassa "könttäsummia"-ei selkeää erittelyä mistä koosstuu ja mitä.

Kaikkien firmojen tilinauhat vaikeasti luettavia. Taitaa olla enemmän tekninen ongelma, kuin huijausyritys?!?!huh.gif?Täytyy vaan seurata palkkajaksoa ja konaistunteja. Ja aina on palkanlaskija tulkinnut nauhaa, jos on ollut tarve.

Toivon ainakin etten ole tullut vedätetyksi....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tehnyt keikkaa pelkästään Metsätähdelle ja olen ollut erittäin tyytyväinen palkanmaksun selkeyteen. He korostavat aina palkkakuittien tarkastamisen tärkeyttä muttei minulla ole ollut koskaan huomautettavaa edes lisistä. Palvelu on ollut erinomaista ja tiimin tukeminen motivoi kentällä. Palkkavertailussa muiden keikkalaisten kanssa Metsätähti on vetänyt pisimmän korren (maksavat lomakorauksen sovitun tuntipalkan päälle ja ruokatunti on palkallinen!) ja keikkaa on ollut monipuolisesti toiveitani vastaten. En ole nähnyt tarpeelliseksi edes kokeilla muita firmoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Voitko kertoa enemmän toiminimellä toimimisesta ja onko alku hankalaa? Onko siinä kova paperisodan pyörittäminen ja miten hinnoittelu ja palkan+ verojen maksu toimii? 

Kuinka paljon toiminimellä toimivia hoitajia on pääkaupunkiseudulla kunnallisella puolella töissä- onko se yleistyvä trendi ja mitä siellä ollaan valmiita maksamaan per tunti?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mitä tää toimenimi tarkoittaa sit.. ja millainen palkkaus. ja minne töihi? en ymmärrä ;D

Yksityinen elinkeinonharjoittaja, eli "lievempi" aste oy:n omistajasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tehnyt syyskuusta alkaen töitä Mediverkolle. Palkkaneuvotteluja on käyty pariin otteeseen ja tiukkaan sävyyn. Työsopimuksessani jonka olen allekirjoittanut lukee, etten saa julkituoda sovittua palkkaani ulkopuolisille. Paremmin kuitenkin mitä Metsätähti tarjosi, puhumattakaan Seuresta. Med onen kanssa en edes neuvotellut, koska ilmoitin että alle 15,-e en lähde töihin. He eivät olleet halukkaita maksamaan. Ilmeisesti saavat ammattilaisia riittävästi riveihinsä ja halvemmalla.

Mediverkosta on palkat tulleet asianmukaisesti ja tarpeen mukaan useamman kerran kuukaudessa nopeastikin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tehnyt syyskuusta alkaen töitä Mediverkolle. Palkkaneuvotteluja on käyty pariin otteeseen ja tiukkaan sävyyn. Työsopimuksessani jonka olen allekirjoittanut lukee, etten saa julkituoda sovittua palkkaani ulkopuolisille. Paremmin kuitenkin mitä Metsätähti tarjosi, puhumattakaan Seuresta. Med onen kanssa en edes neuvotellut, koska ilmoitin että alle 15,-e en lähde töihin. He eivät olleet halukkaita maksamaan. Ilmeisesti saavat ammattilaisia riittävästi riveihinsä ja halvemmalla.

Mediverkosta on palkat tulleet asianmukaisesti ja tarpeen mukaan useamman kerran kuukaudessa nopeastikin.

kerro paljon mediverkko maksa sinulle? itse sanoin mediverkolle että alle 15e/h en jatka heillä.. rapp soitti ja itki että ei voi millään maksaa noin SUURTA summaa minulle, en edes viitsinyt kuunella mitä se selitti. metsätähti maksaa 15e/h perushoidostakin mulle.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Guldanille: Työsopimuksessa jonka olen allekirjoittanut on kohta, etten kerro palkkaukseeni liittyviä yksityiskohtia. Alle 15,- e en tee töitä. Työkokemusta on yli 10 vuotta sairaanhoitaja perioperatiivisella puolella. Sinä olet sairaanhoidon opiskelija?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mullakin oli jo haastatteluaika Med Onen keikkapuolelle mutta peruin sen saatuani uutta sisäpiirin tietoa palkkauksista muilta hoitajilta muista virmoista.

Metsätähti on kilpailukykyinen huhujen mukaan. Vinkkinä :palkkaa voi neuvotella huikeasti ylöspäin.Mitä ensimmäisenä tarjotaan älkää suostuko.Valmiit SH:t älkää sustuko alle 18 e tunti  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon aina luullu että medOne maksaa hyvin. Täytyykin kokeilla noita muita vaihtoehtoja ;)

MedOne on kai jäänyt palkkakehityksessä muiden perään, vaikka yrityksellä on nimeä ja markkina-arvoa varsinkin nyt isojen yrityskauppojen saatossa.

Kuten jossakin ketjussa jo aikaisemmin mainitsin, olen itse tehnyt keikkaa useammassa paikassa. MedOnella en ole ollut, mutta SEURElla, Deboralla, Metsätähdellä, yms. Tuo paljon puhuttu Metsätähti maksoi minulle tasan samaa palkkaa kuin nykyinen keikkafirmani EDIAS Hoivapalvelut. Tykkään tehdä keikkoja Espoossa, joten siksi tuo EDIAS on minulle hyvä firma. Homma toimii, palkassa oli neuvotteluvaraa ja mikä tärkeintä, palkka tulee oikein ja ajallaan. Metsätähti vaatii aina keikoille hoivakoteihin, joten sen firman olen pikku hiljaa unohtanut. Ja muutenkin sillä on minun kuulemieni juorujen perusteella vähän semmoinen "paljon luvataan mutta vähän annetaan" maine.

Mutta jokainen tehköön keikkaa siellä missä tykkää. Onhan näitä vaihtoehtoja onneksi olemassa. 18 e/tunti on kova liksa, sen varmaan harva onnistuu saamaan. Yöhoidossa ehkä, kun firmojen katteet niistä tunneista on muutenkin paremmat kuin päiväkatteet. Tai ehkä tuon saa päivystyksessä, en tiedä. Onnea kuitenkin sellaiselle, joka onnistuu tuommoisen tuntiliksan itselleen neuvottelemaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos työvuosia on paljon reilusti yli 10 v niin "kokemuslisillä" voi hilata palkkaa kuulema ylöspäin hyvin. Vastavalmistuneelta tuskin onnistuu.En ole heistä kuullut. Oli kiva kuulla Edias firmasta ja hyvä tietää tuokin Metsätähden hoiva-painotteisuus. Täytyy huomioida kaikki seikat sit kun lähtee kiertelemään ja kyselemään tarkemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Guldanille: Työsopimuksessa jonka olen allekirjoittanut on kohta, etten kerro palkkaukseeni liittyviä yksityiskohtia. Alle 15,- e en tee töitä. Työkokemusta on yli 10 vuotta sairaanhoitaja perioperatiivisella puolella. Sinä olet sairaanhoidon opiskelija?

no hyvä että jotkut ovat noin tarkkoja. sinulla on 10v työkokemus perioperatiivisesta hoitotyöstä. varmasti saisit paremman palkan jonkun muun firman kautta kuin mediverkko. ja kyllä olen vielä opiskelija, 6kk jäljellä ja suuntautuminen on perioperatiivinen.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...