Jump to content
MAINOS

K25: Osku palasi Tehyyn


Pernasoppa

Recommended Posts

Oon Oskun useamman kerran livenä tavannut

Heh, tää on just tosi kiva. Nyt kaikki tietää mut mutta minä en ketään. Mulla ei o hajuakaan kuka sun nimimerkin takana on  :nauraa:

sai miutkin harkitsemaan tehyyn liittymistä.
Mukava kuulla.  :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 68
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

sai miutkin harkitsemaan tehyyn liittymistä.
Mukava kuulla.  :)

Toi juttu Oskusta on muuten saanut muitakin protestoijia harkitsemaan ja jopa liittymään takaisin Tehyyn. Susta Osku on tulossa selkeästi meidän ikoni!  :)

Oletko valmis?  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Susta Osku on tulossa selkeästi meidän ikoni!

Oletko valmis?

Palataanpa taas sitten maanpinnalle  :)

Äläs nyt Osku rupea kainostelemaan.

Käväsin tossa justiinsa huoneessa jossa herratkin käyvät yksin ja törmäsin tutunnäköiseen henkilöön seinällä.  :) Mitä lienee leideillä ollut mielessä, kun ovat sen sinne laittaneet... :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oon Oskun useamman kerran livenä tavannut

Heh, tää on just tosi kiva. Nyt kaikki tietää mut mutta minä en ketään. Mulla ei o hajuakaan kuka sun nimimerkin takana on  :nauraa:

Se on se julkisuuden hinta.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oon Oskun useamman kerran livenä tavannut

Heh, tää on just tosi kiva. Nyt kaikki tietää mut mutta minä en ketään. Mulla ei o hajuakaan kuka sun nimimerkin takana on  :D

Sitä se julkkiksena olo on  :)

Raotan salaperäisyyden verhoa ees sen verran että oon naapurikunnasta kuskannu aina sillon tällön potskuja sinne teillekin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Raotan salaperäisyyden verhoa ees sen verran että oon naapurikunnasta kuskannu aina sillon tällön potskuja sinne teillekin.

Joo-o, teitä on aika monta  :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: oppositio

No niin. Kun kaikki vaan kehuu niin on opposition aika taas pilata tunnelma. Olisin pistäny tän sulle privana, mut en osaa. Pari juttua ihmetytti tos sun haastattelus.. saa ottaa provona ketä tahtoo...

Ensin erotaan tehystä ja sit tullaan takasin? Mitä vastalause autto? Maksoko tehy sulle tosta lauseesta "mehän ollaan tehy" jotakin? Tai jotain sinne päin sanoit...

Sit toinen juttu oli toi, et meinaat heittää viittaa alalle? ATK-hommia tekemään ja tosi hellä ajatus "olis mukava yhdistää atk ja hoitoala jotenkin" no, ajatuksena tietysti ihan mukava... Toivottavasti pääset >:D Mulle sanottiin muuten yhes harjottelus et miehet on täl alalla yleensä 1-5 vuotta ja sit ne lähtee atk-hommiin tai muualle paremmin palkatuille aloille. Ihmettelin tätä silloin, mutta se onkin näköjään totta.

Olis ollu ihan mukava, kun nyt tonne TEHYN lehteenkin kerran olet päässyt, että olisit kertonut jääväsi alalle ja tappelevasi loppuun asti tämän hoitoalan puolesta... Huonoa asemierkkiä muille... Tällein tää ala ei kyl ikinä kehity mihinkään... jos meinaan kaikki vaan kääntää viitat ja lähtee koodaamaan.

Se vaan kyl äijis ihmetyttää, et ensin möykätään et ala ei kehity ja naiset ei uskalla pitää oikeuksitaan huolta ja sit itte hiivitään takaovesta pihalle... En tarkota pelkästään Osku sua vaan muitakin alan jättäviä miehiä.

Niin ja sit sanoit jotenkin, et kun hoitotyös ei voi puhuu jutuista siel osastoil yms... Ilmapiiri on perseestä-juttua... Sitä varten tää foorumi on olemass?? Eiks pitäs kehittää sitä jutteluu siel osastoil eikä tääl nimettömänä riehuu?? Mitä näit juttui tääl oon lukenu niin olis kyllä kannattanu porukan mennä sanoo suoraan näist jutuist esimiehille tai muille työkavereille ketkä aiheuttivat mielipahaa... Täältä saa kyllä hyvin vertaistukee ja itseluottamusta kyräillä lisää ihmisten/työkavereiden/osastonhoitajien takana, mut ei ne asiat tällein ratkee...

Ihan muuten kyllä annoit asiallista palautetta hommien nykytilasta... ilme oli kans tosi uskottava 8)

No... Hommat menee miten menee... Täytyy meidän muiden jäädä sitte liputtaan tän alan oikeuksista jos sä lähet  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sit toinen juttu oli toi, et meinaat heittää viittaa alalle?

Aika aikansa kutakin? Suosittelen näkökentän avartamista, jos noin ahdistaa...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin. Kun kaikki vaan kehuu niin on opposition aika taas pilata tunnelma. Olisin pistäny tän sulle privana, mut en osaa.

Ai, silti olet valvojille privoja kirjoittanut?

Mitä sinun kysymyksiisi tulee, niin sinulla on oikeus mielipiteisiisi ihan kuten minullakin. En niistä lähde sen enempiä vääntämään. Ihan jo sen takia, että kyse on minun henkilökohtaisista ratkaisuistani/asioistani ja en koe tarvetta ruveta niitä nimettömälle henkilölle foorumilla perustelemaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: oppositio

kerran oon joo kirjottanu. En saannut siihenkään vastausta. Kiva, että sinäkin siitä tiedät? Seläntakan puhutaan siis tsätissäkin? Joo, en osannut vastata privana kun katselin koulusta tietojasi (en ollut kirjautunut) niin niitä ei näkynyt tai en osannut katsoa. Nyt kuk kotoolta napsuttelen kirjautuneena niin hyvin näkyy. Ja privana tulivat yhteystietoni sinulle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Raotan salaperäisyyden verhoa ees sen verran että oon naapurikunnasta kuskannu aina sillon tällön potskuja sinne teillekin.

Joo-o, teitä on aika monta  :)

No ei meitä naispuoleisia nyt tolkuttoman montaa ole ollut mutta vähän arvuuttelun varaa pitää tietty jättää :D

Oppositio: Kas kun kirjautumattomille vieraille ei taida tota privailumahdollisuutta olla 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onhan sekin yksi tapa osoittaa mielipiteensä tätä alaa kohtaan- äänestää jaloillaan. Ja jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. Mutta kyllä Oskua meidän alalla vielä tarvittaisiin..ja kaikkia muitakin aktiivisia ihmisiä.  ::)

Työ on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmaan tän jutun ansiosta tässä kuussa tehtiin ennätys uusien jäsenten sekä viestien määrässä. Ennätykset on jo nyt rikki vaikka kuukautta on vielä jäljellä.

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?action=stats (näkyy vain jäsenille)

Joo on kyllä huomannut ilman tilastoihin kattomista.. jopa minä en jaksa jokaista viestii läpi lukee jos on aiheesta joka ei kiinnosta!!! Uusia nikkejä viuhtoo ees taas, kerrassaan hienoa!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo on kyllä huomannut ilman tilastoihin kattomista.. jopa minä en jaksa jokaista viestii läpi lukee jos on aiheesta joka ei kiinnosta!!! Uusia nikkejä viuhtoo ees taas, kerrassaan hienoa!!

Itse olin n. 5 vrk pois täältä ja lukemattomia viestiketjuja oli jo sen seitsemän sivua, paljonkohan niitä on/olis, jos on kuukauden tai pari pois täältä?

Alkuperäiseen aiheeseen; Osku Tampereen suunnalla(meillä töissä) on sinun juttusi saanut kehuja ja tiettävästi uusia jäseniäkin!

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Se tehyn juttu oli hyvä! Kiitos siitä, minäkin tänne heti sitten säntäsin.  :D Ja niinkuin moni muukin ilmeisesti.

Kiitos vielä hyvästä palstasta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...