Jump to content
MAINOS

K25: Osku palasi Tehyyn


Pernasoppa

Recommended Posts

Uuh, uusin Tehylehti kolahti luukusta ja kukas siellä onkaan syväluotaavassa haastattelussa kuin MEIÄN Osku. Ja ihana kokosivun kuva, täytyypä lähteä kehyksiä ostamaan tänään.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 68
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Skannatkaa joku Tehyläinen se tänne meidän ei tehyläistenkin iloksi...  ;D

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika kova juttu että Tehy mainostaa tätä sivustoa. Mutta nyt meillä on oma julkkis, Osku!

Laittakaa vaikka yksityisviestillä e-mailia niin voin laittaa tuon skannatun lehden tulemaan tänne kun en osaa sitä liittää.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Skannatkaa joku Tehyläinen se tänne meidän ei tehyläistenkin iloksi...  ;D

Ja meidän joilla ei ole mitään mieltä kuulua Tehyyn....

Sensuuri iski, vähän niinku arvelinkin. Tilatkaa se lehti siis!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, kiitos kunniasta, mutta en o ihan varma mitä tekijänoikeudet sanoo siitä että skannaamme sen tänne kaiken kansan ihmeteltäväksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, kiitos kunniasta, mutta en o ihan varma mitä tekijänoikeudet sanoo siitä että skannaamme sen tänne kaiken kansan ihmeteltäväksi.

Ei kait siinä paljon tekijänoikeudet paina kun siinä kuvassa on tasan sinä eikä mitään muuta? Myönnä vaan että ujous iski! Mutta suotta...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, kiitos kunniasta, mutta en o ihan varma mitä tekijänoikeudet sanoo siitä että skannaamme sen tänne kaiken kansan ihmeteltäväksi.

Ei kait siinä paljon tekijänoikeudet paina kun siinä kuvassa on tasan sinä eikä mitään muuta? Myönnä vaan että ujous iski! Mutta suotta...

Kuvasta en tiiä, mutta tarkoitin koko juttua. Enkä mä sitä kuvaa poistanut. ::)

Kysyin luvan lehden toimituksesta jutun julkaisuun täällä ja se saatiin. Juttu on ladattavissa kokonaisuudessaan propaganda alueelta http://www.hoitajat.net/media/

Vakavasti puhuen, toivottavasti tää poikii meille lisää jäseniä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kait siinä paljon tekijänoikeudet paina kun siinä kuvassa on tasan sinä eikä mitään muuta?

Tottakai painaa. Eli tekijänoikeus tarkoittaa sananmukaisesti sitä että tekijällä on oikeus teokseensa. Eli edes Osku joka on teoksen aiheena ei voi ilman oikeudenhaltijan lupaa julkaista kuvaa tai itseään koskevaa artikkelia.

Se että tekijänoikeuksia yleisesti netissä laiminlyödään ei suinkaan tarkoita että kuvan tai artikkelin pölliminen tänne foorumiin olisi hyväksyttävää.

Sitaattioikeuden mukaan teosta saa lainata sopivissa määrin, eli jos joku haluaa vaikka kommentoida Oskun haastattelua niin silloin voi lainata oleellisia kohtia haastattelusta.

Yksityisluonteiseen käyttään teoksesta saa tehdä muutaman kopion. Eli jos kyseistä kuvaa/artikkelia lähettelette, niin se pitää tapahtua sääntöjen mukaisesti yksityishenkilöiden välillä pienimuotoisesti.

Jos tekijänoikeuksia julkisesti rikotaan, niin pahimmassa tapauksessa voisi tämän foorumin omistaja joutua korvausvelvolliseksi.[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 18.01.07 - klo:15:59


Kysyin luvan lehden toimituksesta jutun julkaisuun täällä ja se saatiin. Juttu on ladattavissa kokonaisuudessaan propaganda alueelta http://www.hoitajat.net/media/

Jatkoa edelliseen postaukseeni, Osku hoiti asian fiksusti ja pisteet myös Tehy -lehden toimitukselle luvan myöntämisestä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuten edellä sanoin, lupa julkaisuun on siis saatu. Tehy-lehti lähetti vielä ystävällisesti hyvälaatuisen PDF kopion tuosta jaettavaksi. ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vakavasti puhuen, toivottavasti tää poikii meille lisää jäseniä.

Eiköhän...  Toisaalta tästä pääsenkin siihen aiheeseen joka mua jo on pohdituttanu. Mä tiiän monta hoitajaa jotka tietää tästä foorumista, mutta eivät ole rekisteröityneet edes vaan taustailijaks...? Musta on hassua, että jotkut haluaa lukea kyllä vierailijana noita yleisiä alueita silloin tällöin, mutta eivät jäseneksi uskaltaudu... (Tietty ei kai siinä mitään hassua oo, mut jos käyttää konetta ja näilläkin sivuilla käy, niin mikseimikseimiksei...huh.gif  ::) )

Osku oli muuten melko lähellä sen näköinen ku olin kuvitellukin...  :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osku oli muuten melko lähellä sen näköinen ku olin kuvitellukin...  ::)

Se sivun kokonen otos ois voinu olla vähän pirteämpi. Vähän väsyneen näkönen kaveri  :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osku oli muuten melko lähellä sen näköinen ku olin kuvitellukin... 

Se sivun kokonen otos ois voinu olla vähän pirteämpi. Vähän väsyneen näkönen kaveri  :nauraa:

Nooh... *miettii miten puolustaisi niitä kuvia mitä sä oot nähny musta*  ::)

Mut pääpiirteittäin sun hiustenväri ja tyyli ja sen sellaiset oli kutakuinkin sellainen kuin olin kuvitellukin vaikka jotku pahat sedät koitti tyrkyttää mulle kalju-mielikuvaa joskus...  :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Musta on hassua, että jotkut haluaa lukea kyllä vierailijana noita yleisiä alueita silloin tällöin, mutta eivät jäseneksi uskaltaudu...

Osku oli muuten melko lähellä sen näköinen ku olin kuvitellukin...  :D

Eihän ne välttämättä tiedä että mitä se jäseneksi rekisteröityminen tuo tullessaan? Tai ehkä niitä ei edes kiinnosta lukea enempää, ne muutamat ammattiaiheet riittää.

Kaikille ei kehity tämmösta addiktiota kun meille on käynyt.. ::)

Ja takaisin itse ketjun aiheeseen: Osku todellakin on melko vetävän näkönen noissa vihreissä.. *kuiskaa ettei kuulu sohvalle asti...*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensimmäistä kertaa luin jutun kokonaan lehdestä. Muulloin olen tyytynyt vain pintapuoliseen lukemiseen.

Juu ei tuo kuva ollut ollenkaan pelottava ::)

"mutsis teki valituksen, kun sut sai"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kait siinä paljon tekijänoikeudet paina kun siinä kuvassa on tasan sinä eikä mitään muuta?

Tottakai painaa. Eli tekijänoikeus tarkoittaa sananmukaisesti sitä että tekijällä on oikeus teokseensa. Eli edes Osku joka on teoksen aiheena ei voi ilman oikeudenhaltijan lupaa julkaista kuvaa tai itseään koskevaa artikkelia.

Se että tekijänoikeuksia yleisesti netissä laiminlyödään ei suinkaan tarkoita että kuvan tai artikkelin pölliminen tänne foorumiin olisi hyväksyttävää.

Jaa. Kiitoksia tiedoista. En ole tällaiseen asiaan perehtynyt, ajattelin vain terveellä järjelläni että jos joku lehtikuvaaja ottaa MINUSTA kuvan MINÄ saan tehdä sillä kuvalla mitä haluan. Mutta ilmeisesti en sitten saa.

Ja jos joku missasi, se mitä tänne postitettiin alunperin oli tuon artikkelin kakkossivu, eli tuo Oskun kokosivukuva, jossa ei siis ollu muuta tekstiä kuin nuo pari ranskaviivaa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno Osku, napakkaa tekstiä ja faktaa asioista annoin palaa, toivottavasti tehy silkkihuivi kerho hieman miettii asioita näin kun tupoa neuvotellaan.  ::) eikä lähde niiauslinjalle uudelleen... angry.png

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä juttu ja hyvä kuva , näin uudemmankin mielestä.

Mietä mieltä porukat on, onko rekisteröimättömyys esim. tälle palstalle(maan ainoa hoitajille suunnattu huh.gif, mahd. nimerkillä kirj.)

-pelkoa?

-tietämättömyyttä?

-halveksuntaa nettiä kohtaan, siis tiedonvälityskanavana?

-netin maine "kaiken maailman höpöttäjien" paikkana?(vaatii suodattamista, palsta ku palsta)

vai ehkä se on yhdistelmä kaikkea huh.gif

Ja toivotaan, että juttu tuo lisää porukkaa.

Ei tosin sillä, että täällä huonoa porukkaa olisi vaan ihan kokonaisuutta ajatellen :).

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä juttu ja hyvä kuva , näin uudemmankin mielestä.

Mietä mieltä porukat on, onko rekisteröimättömyys esim. tälle palstalle(maan ainoa hoitajille suunnattu huh.gif, mahd. nimerkillä kirj.)

-pelkoa?

-tietämättömyyttä?

-halveksuntaa nettiä kohtaan, siis tiedonvälityskanavana?

-netin maine "kaiken maailman höpöttäjien" paikkana?(vaatii suodattamista, palsta ku palsta)

vai ehkä se on yhdistelmä kaikkea huh.gif

Muutama tyyppi on tietyllä tavalla hymähtänyt (neg.), kun muutamaan otteeseen pakosti olen joutunut kysymään tietääkö sattumoisin tämän foorumin... (Eivät ole rekisteröityneet, mutta tietävät foorumista.) Nää tyypit on kyllä aktiivisesti ainakin työaikaan netissä roikkumassa, joten kyse ei voi olla siitäkään, ettei oo tarpeeks kiinnostusta istua koneella.

Sit yhden tyypin joka iältä ja sukupuolelta näyttäis kuuluvan täällä kyllä enemmistöön selaili mun koneelle auki jäänyttä foorumia (olin sentäs älynny kirjautua ulos), mutta sitä ei oo kiinnostanu kuitenkaan muulloin tulla uudestaan. Mua oudoksuttaa, koska kuitenkin oli selkeesti kiinnostavia aiheita löytänyt... No, se tosin kuuluu siihen porukkaan joka ei vapaa-aikana kauheesti nettiä käytä.

Osa ei oo ees koskaan kuullu. (Ja mä en aktiivisesti mainosta...)

Ja sit yks meiän luokkalainen rekisteröityä ja tuli sit yhteen miittiinkiin. Sen jälkeen oli se sekaannus kun uudet jäsenet tipahti ja viestejäkin katos. Se ei enää sen jälkeen tullu takas... Kysyin asiaa ja sanoi, ettei kokenu omakseen. Tms.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä juttu oli lehdessä! Muutenkin oli tällä kertaa asiapitoinen lehti, monta mielenkiintoista juttua olisi, kunhan jaksaisi paremmin perehtyä. Tuon jutun perusteella tuli käytyä pitkästä aikaa Tehyn extranetissä...

Asiasta viidenteen; jännä juttu on, että vaikkei ajattelekaan täällä netissä toisen ulkonäköä, jonkin olettamuksen sitä kai siitä huolimatta muodostaa. Nimimerkin ja juttujen perusteella kai. Joskus oli jollain foorumilla viestiketju, missä piti kirjoittaa, mitä olettamuksia edellisestä kirjoittajasta heräsi ja se oli kyllä aika hupaisaa... ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Asiasta viidenteen; jännä juttu on, että vaikkei ajattelekaan täällä netissä toisen ulkonäköä, jonkin olettamuksen sitä kai siitä huolimatta muodostaa. Nimimerkin ja juttujen perusteella kai. Joskus oli jollain foorumilla viestiketju, missä piti kirjoittaa, mitä olettamuksia edellisestä kirjoittajasta heräsi ja se oli kyllä aika hupaisaa... ::)

Mulla on yks perusolettamus, että kaikki jotka on töissä ambulanssissa on; miehet kaljuja ja naiset punapäisiä. Enkä ihan metsään ees mee tolla oletuksella...  :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienoa Osku!

Harva varmaan ymmärtää kuinka paljon työtä sivuston rakentelu ja ylläpito vaatii ja lisäksi tietysti nuo serverimaksut. Varmaan menee myös Oskun omia rahoja tähän, että yli 2000 hoitajaa voi vaihtaa täällä mielipiteitänsä. Mutta jokatapauksessa hienoa työtä.

Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...