Jump to content
MAINOS

Lähetä terveiset päättäjille!


Nocna_Mora

Recommended Posts

Olen jonkin aikaa ollut poissa hoitoalalta, mutta olen palaamassa, isolla Ehkällä.. Kun nyt taasen olen lueskellut tämä foorumin keskusteluja, mietin että mitä hel****iä minun päässäni pyörii kun kuvittelen että asiat ovat parantuneet alalta pois siirtyessäni..Eiköhän tämä kutsumuslässytys ala jo riittämään.

Pahoinvoinnin melkein tuntee selkäpiissä. Ihmiset ovat jaksamisensa äärirajoilla. Esimiehet oireilevat omalla tavallaan ja työntekijät omallaan. Pätkitään, potkitaan, painostetaan. Kiukutellaan ja kiusataan. Itketään ja masennutaan. Eletään suu säkkiä myöten sekä työssä että kotona.

No niin, kriittiset ajat ovat jälleen kerran käsillä. Millaisia terveisiä sinulla on eduskuntavaaliehdokkaallesi? Millaisia terveisiä lähetät ammattiliittojen puheenjohtajille?

Miten sisar / veli hento / karski valkoinen saadaan hymyilemään?

Antakaa palaa! Ei tarvitse säästellä ainakaan tässä asiassa! ::)

Terveiset lähtevät sopivan ajankohdan tullen eteenpäin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pahoinvoinnin melkein tuntee selkäpiissä. Ihmiset ovat jaksamisensa äärirajoilla. Esimiehet oireilevat omalla tavallaan ja työntekijät omallaan. Pätkitään, potkitaan, painostetaan. Kiukutellaan ja kiusataan. Itketään ja masennutaan. Eletään suu säkkiä myöten sekä työssä että kotona.

Tämä on ihan totta ja arkipäivää suurimmassa osassa alan työpaikkoja tällä hetkellä. Jotain on tapahduttava tai kamelin selkä katkeaa ihan oikeasti.

Ensimmäisenä minä antaisin kuitenkin terveiset kaikille työntekijöille; lopettakaa nöyristely, kiltin tytön roolin vetäminen, kaikessa joustaminen. Ennen kaikkea opetelkaa sanomaan ei. Suurin osa meistä tekee töitä julkisella sektorilla, eikä missään perheyrityksessä. Talkoilla ei töitä tarvitse tehdä.

Meillä on oikeus kunnon työoloihin, työehtosopimuksen mukaisiin taukoihin, koulutukseen, lomiin, vapaapäiviin, omaan elämään jne. Nyt on aika panna tälle menolle loppu. Mutta sen täytyy lähteä meistä. Nyt pitää sanoa että 'nyt riittää, ei käy'.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...