Jump to content
MAINOS

Osastonsihteerin työ?


Vieras: Jeremy

Recommended Posts

Noh, ainakin pätevistä hakijoista tuntuu olevan pk-seudulla pula, laittelin muutaman hakemuksen ja haastattelupyyntöjä sinkoilee harva se päivä :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ootteko törmänneet missään sairaanhoitajan koulutuksen omaavaan osastonsihteeriin?? *miettii tässä, josko sitä vaihtais työnkuvaa... ;)*

Juu, olen.

Ihan harkittu juttu, ei sen ihmeempää.

Kaveri kysyi tässä vähän aikaa sitten HUS:sta voiko sh:n tutkinnolla päästä os.sihteerin työhön ja vastaus oli ei. Tehtävään tarvitaan kuulemma soveltuva keskiasteen ammattitutkinto tai sitä vastaava aikaisempi tutkinto tai oppisopimuskoulutus, plus riittävä työkokemus tai alan näyttötutkinto. Kuulemma perusterveydenhuollon puolella saattaisi olla mahdollista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaveri kysyi tässä vähän aikaa sitten HUS:sta voiko sh:n tutkinnolla päästä os.sihteerin työhön ja vastaus oli ei.

Vainiin. Itse tiedän yhden sairaanhoitajan, joka teki pitkään tk:ssa vastaanottotyötä. Sai suoraan vakituisen paikan HUS:n sairaalan yksiköstä osastosihteerinä. Itsekin teen välillä osastosihteerin keikkaa entisessä yksikössäni, vaikkakin olen sairaanhoitaja koulutukseltani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

 

Kaveri kysyi tässä vähän aikaa sitten HUS:sta voiko sh:n tutkinnolla päästä os.sihteerin työhön ja vastaus oli ei.

Vainiin. Itse tiedän yhden sairaanhoitajan, joka teki pitkään tk:ssa vastaanottotyötä. Sai suoraan vakituisen paikan HUS:n sairaalan yksiköstä osastosihteerinä. Itsekin teen välillä osastosihteerin keikkaa entisessä yksikössäni, vaikkakin olen sairaanhoitaja koulutukseltani.

 

Itse opiskelen sos.t.sihteeriksi ja olen aikaisemmalta ammatiltani sairaanhoitaja.

Ootteko törmänneet missään sairaanhoitajan koulutuksen omaavaan osastonsihteeriin?? *miettii tässä, josko sitä vaihtais työnkuvaa...  ;)*

Itse opiskelen sos.t.sihteeriksi ja olen aikaisemmalta ammatiltani sairaanhoitaja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...