Jump to content
MAINOS

Joulutyötä


Vieras: Johtaja

Recommended Posts

Döis döis, ku alko jo vakinaiset keikkapaikoistani tipahdella joulua sairastamaan ;D

Ensin ihmettelin kun ei meinannut mihkään tulla kutsua, mut johan alkoi tänään sitten puhelin soida, tosin kun olin jo ehtinyt keikat sopia :-*

Taitavat nuo joulunpyhät olla vähän hiljaisia ruveta metsästämään ihan pikakeikkalaisia...

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 130
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Vasta kun näitä lukee, tajuaa kuinka hyvin itsellä on asiat.  :o

Meillä tehdään nykyisin listat itse. Mutta ennen kun ei tehty, niin vapaaehtoisia töissä olijoita oli kyllä niin paljon, että halukkaat saivat vapaata. Ja meillä ei kukaan ratsasta lapsiensa kanssa, sillä aina katsotaan 2 vuotta taaksepäin, kuka ollut töissä ja kuka vapaalla. Ja sitten jos on ollut jopa sen  kaksi edellistä vuotta vapaalla niin aivan varmana nakki napsahtaa sellaiselle.

Itselläni on ollut viime vuosina joulut töitä johtuen opiskelusta ja sitten kun tässä nykyisessä aloitin, ilmoitin haluavani olla töissä, jotta joskus voin siihen vedoten pyytää myös vapaata :D Ja tänä jouluna pyysin lomaa ja sain melkein sen mitä halusin, mutta vapaa päivien kanssa juuri niin kuin halusin. Uudeksi vuodeksi menen töihin ja silloinkin olen siellä ihan omasta tahdostani. Ja niin ovat kaikki muutkin, jotka mun kanssa siellä on  :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 11 kuukautta myöhemmin...

Miten muualla on noiden yvp:ien kanssa? Meille ilmoitettiin tänään, että ens listalla on kaikilla 7 vapaata ja 3 menee maksuun  angry.png Ei ole kuulemma sijaisia. Mä olisin halunnut vapaani pitää.

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten muualla on noiden yvp:ien kanssa? Meille ilmoitettiin tänään, että ens listalla on kaikilla 7 vapaata ja 3 menee maksuun  angry.png Ei ole kuulemma sijaisia. Mä olisin halunnut vapaani pitää.

Meillä on ihan ne normaalit tuon listan vapaat, halukkaat saavat tehdä lisätyötä. Itse en ainakaan aio luopua ylimääräisistä vapaistani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten muualla on noiden yvp:ien kanssa? Meille ilmoitettiin tänään, että ens listalla on kaikilla 7 vapaata ja 3 menee maksuun.

No meilläkin tuli ilmoitus, ettei joululistalla ole 10 vapaata vaan normi 6 vapaata lista pohjassa... Sijaisia ei ole...

Muutenkaan ei voi vielä tietää miten joulun aikaan on töissä, kun lista vahvistetaan 7.12

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ilmoittauduin vapaaehtoiseksi jouluksi ja uudeksivuodeksi, jotta sain vapaapäivät viikolle, kun lapset ovat joululomalla. Ei ole hoito-ongelmia ja aattona pääsen valmiiseen pöytään siskon luokse.

Toki sitten oletan, että ensivuonna on jompi kumpi vapaana.

Aattona ja joulupäivänä töissä. Uusivuosi vapaa, kun osuu lomaviikolle...

Ehkä sitten ensivuonna olisi joulu vapaa...

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Kun sitten joskus valmistun ja saan kätilön pätkätyötä, niin vapaat joulunpyhät on varmaan aika tiukassa. Eikös osastojen nokkimisjärjestyksessä vastavalmistuneet tai muuten vaan tuoreemmat tapaukset ole siellä vapaapäivien jaossa häntäpässä? Siksi olen opiskelijana itsekäs, kun vielä voi, enkä tee jouluna keikkaa tunnin tuntia minnekään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joulupyhät vapaalla, uusi vuosi töitä, kuten olin toivonutkin.

Näin olen toivonut tänä vuonnakin, jos ei toteudu, niin haen saigonia.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä on huonosti jaossa jouluvuoroja, mut ilmoitin silti oh:lle, että mä tuun jos tarvis... Ratkaisis pari ongelmaa.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jännä miten systeemi vaihtelee eri paikkojen välillä. Meillä suunnitellaan kaikki työvuorot itse, läpi vuoden. Ja niin jouluna, juhannuksena, pääsiäisenä kuin vappunakin tekijöitä on aina niin paljon, että pitää melkein tapella kuka saa olla töissä tämän pyhän  >:D

Meillä ei siis mitään ongelmaa sen suhteen, ettei tekijöitä riittäisi. Onneksi niin. Itse olin viime joulun kokonaan vapaalla, tänä jouluna mulla on 24-26.12 yöt, eli ihan kiva juttu. Olin kyllä valmis menemään vaikka aattoiltaan ja joulupäivänä aamuun. Mutta ei tarvinnut sitten sitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen koko joulun töissä. Keikkalaisena ihme kyllä meni läpi toivomuksena, ettei aattona olisi iltavuoroa. Ja seuraavana päivänäkin vasta iltaan. Oon tosi tyytyväinen tuohon. Uutena Vuotena se kostautuu sitten, aattona ilta ja 1.1 aamu. No, eipä tuo mua yhtään haittaa, kyseistä yötä kun ei ole tapana mitenkään ihmeellisesti juhlistaa. Makeeta vois olla silloin yövuorossa, kun Meikun ylimmistä kerroksista näkyy tosi upeasti joka puolella kaupunkia, ja vähän Espootakin >:D

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen koko joulun töissä. Keikkalaisena ihme kyllä meni läpi toivomuksena, ettei aattona olisi iltavuoroa. Ja seuraavana päivänäkin vasta iltaan. Oon tosi tyytyväinen tuohon. Uutena Vuotena se kostautuu sitten, aattona ilta ja 1.1 aamu. No, eipä tuo mua yhtään haittaa, kyseistä yötä kun ei ole tapana mitenkään ihmeellisesti juhlistaa. Makeeta vois olla silloin yövuorossa, kun Meikun ylimmistä kerroksista näkyy tosi upeasti joka puolella kaupunkia, ja vähän Espootakin ;)

Mä aloitan valvonnat Tapanina ja valvon sitten Uuden Vuoden aatonkin. Meilläkin mahdollisuus oiviin näkymiin ilotulitusta ajatellen.. >:D

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aattona ja tapsanpäivänä on tuplavuorot. Välipäivinäkin töitä ja sitten uudeks vuodeks taas tuplaa pukkaa. Onneks ei sitten listaan paljon muita vuoroja mahdukkaan noiden takia.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun sitten joskus valmistun ja saan kätilön pätkätyötä, niin vapaat joulunpyhät on varmaan aika tiukassa. Eikös osastojen nokkimisjärjestyksessä vastavalmistuneet tai muuten vaan tuoreemmat tapaukset ole siellä vapaapäivien jaossa häntäpässä? Siksi olen opiskelijana itsekäs, kun vielä voi, enkä tee jouluna keikkaa tunnin tuntia minnekään.

Meillä kyllä pyritään oikeudenmukaisuuteen tässä asiassa, katsotaan tilannekohtaisesti ja toiveiden mukaan. Esim. viime jouluna töissä olleena on hyvät mahkut saada joulupyhät vapaaksi.

Joulupyhät vapaalla, uusi vuosi töitä, kuten olin toivonutkin.

Näin olen toivonut tänä vuonnakin, jos ei toteudu, niin haen saigonia.

Kolmivuorotyössä joutuu joskus olemaan ikäviin aikoihin töissä. Mun mielestä saikun hakeminen sen takia ei ole oikein. Anteeksi suorapuheisuuteni...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kolmivuorotyössä joutuu joskus olemaan ikäviin aikoihin töissä. Mun mielestä saikun hakeminen sen takia ei ole oikein. Anteeksi suorapuheisuuteni...

Ei varmaan periaatteessa olekaan, mutta itse olen valinnut nykyisen työpaikkani siten, että voin vaikuttaa aika paljon työvuoroihini. (Ja sen vuoksi en ehkä pääse tekemään niin mielenkiintoista työtä kuin moni muu). Omasta yksiköstäni n. puolet tekee vain aamuvuoroa. Koska itse suostun tekemään viikonloppuja  ja iltoja, niin  mielestäni siitä ei voida rangaista siten, että oletettaisiin minun  tekevän joulukin. Kaikkeen ei tarvitse suostua. Sen lisäksi olen pomolle  sanonut, että nykyisessä elämäntilanteessani (sinkkuna) vähät välitän muista juhlapyhistä, mutta joulu on mulle tärkeä. Ai niin  joo, sopimuksessanikin lukee 2- vuorotyö, joten en siis ole kolmivuorotyössä.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikkeen ei tarvitse suostua, mutta en silti kyllä lähtis saikkua hakemaan. Aina ei vaan voi saada tahtoaan läpi. Joidenkin se on töissä oltava.

Ja se on opittu, että tietyissä paikoissa ei muisteta sitä, että oot joustanut paljon, mutta kieltäydyppäs kerran...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joulu jää kuuden päivän vapaiden alle, Uutena Vuotena olisi perinteinen ilta-aamuvuorottelu.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Eristyshoitaja

Mulla aamua ja iltaa joulun kaikki pyhät ja uutena vuotena toistuu traditio jo kolmelta uudelta vuodelta eli yövuoroissa uuden vuoden ajan ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikään ei voita Joulua kotona perheen kanssa.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Päivystys alkaa aattoaamuna klo 8 ja loppuu joulupäivän aamuna samalla kellonlyömällä. Takaisin töihin 27.12. klo 8. Ihan ok. Kaikille osuu joku joulunpyhä töitä, mulle sopii tuo ihan hyvin, pääsen sitten loppujouluksi mamman lihapatojen ääreen. Ainoo et päivystyskämpällä aattoilta voi olla piiiiitkä jos ei ole kyytiä..

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...