Jump to content
MAINOS

Hoitajat.net neljä vuotta!


OldOne

Recommended Posts

Onnea foorumille ja kiitos Oskulle! Tämä on minusta tärkeä foorumi. Paljon tulee tänne kurkittua varsinkin jos jokin työasia mietityttää, harmittavan laiska vaan oon tänne kirjottelemaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Onnea onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa!!!  ;)

Olispas kiva kuulla vähäsen sivuston historiaa, aloitin seuraamisen vasta vuosi sitten.

Täytyy sanoa, että kovasti on auttanut ymmärtämään tuota "oikeaa elämää" .Farmaseuttinen maailma tahtoo olla millintarkkaa pilkunviilausta ja sääntöjen ehdotonta noudattamista..hihhihhii!!... jos joku ei ole sattunut huomaamaan...  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olispas kiva kuulla vähäsen sivuston historiaa, aloitin seuraamisen vasta vuosi sitten.

Sivu perustettiin aikoinaan sen takia kun hoitajille ei oikein ollut kunnon keskustelufoorumia. Sairaanhoitaja.netissä oli keskustelualue, mutta siellä ei keskustelua tapahtunut ja se oli alussa varsinainen POPUPHELL >:D Tämä foorumi oli ensin silloisen akpo.netin alaisuudessa, mutta oma domain varattiin aika nopeasti. Ensimmäinen valvoja oli dino, seuraava tais olla Ketorin?

Sivustoa ylläpidetään vapaaehtoisvoimin, harrastuksena, työn ohella. Mihinkään yhdistyksiin tms emme ole sitoutuneet. Domain ja serverikustannukset katetaan mainostuloin. Työtunteja ei uskalla edes laskea, nimimerkillä  'Keskustelualueella vietetty aika: 87 päivää, 7 tuntia ja 36 minuuttia.'

Siinäpä ne tärkeimmät. Kysy jos jotain muuta haluaisit tietää ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensimmäinen valvoja oli dino, seuraava tais olla Ketorin? 

Muistisi pettää Oskuseni. Kyllä dino, Jio ja Nursio oli täällä valvojana jo ennen minua =)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensimmäinen valvoja oli dino, seuraava tais olla Ketorin? 

Muistisi pettää Oskuseni. Kyllä dino, Jio ja Nursio oli täällä valvojana jo ennen minua =)

Heh, anna anteeksi. Mä oon vanha miäs :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei muuta kun kiitokset hyvästä palstasta ja onnea! Tälläinen vertaistukihan kasvattaa ammattiylpeyttä...  :)

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensimmäinen valvoja oli dino, seuraava tais olla Ketorin? 

Muistisi pettää Oskuseni. Kyllä dino, Jio ja Nursio oli täällä valvojana jo ennen minua =)

Heh, anna anteeksi. Mä oon vanha miäs :)

Samanmoisia muistiongelmia itsellänikin, eivät vaan ole päässeet vielä noin pahaksi  :nauraa: ;)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea minunkin puolestani ylläpidolle, valvojille ja koko sivustolle, tekemänne työ on suuri palvelus hoitotyöntekijöille.

Onni on vain ohimennyt linnunp****

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea kaikille tasapuolisesti. Ja eipä kai tätä foorumia vielä olla lopettamassa....

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olispas kiva kuulla vähäsen sivuston historiaa, aloitin seuraamisen vasta vuosi sitten.

Sivu perustettiin aikoinaan sen takia kun hoitajille ei oikein ollut kunnon keskustelufoorumia. Sairaanhoitaja.netissä oli keskustelualue, mutta siellä ei keskustelua tapahtunut ja se oli alussa varsinainen POPUPHELL ;D Tämä foorumi oli ensin silloisen akpo.netin alaisuudessa, mutta oma domain varattiin aika nopeasti. Ensimmäinen valvoja oli dino, seuraava tais olla Ketorin?

Sivustoa ylläpidetään vapaaehtoisvoimin, harrastuksena, työn ohella. Mihinkään yhdistyksiin tms emme ole sitoutuneet. Domain ja serverikustannukset katetaan mainostuloin. Työtunteja ei uskalla edes laskea, nimimerkillä  'Keskustelualueella vietetty aika: 87 päivää, 7 tuntia ja 36 minuuttia.'

Siinäpä ne tärkeimmät. Kysy jos jotain muuta haluaisit tietää ;D

Kiitokset kovasti historiasta. Hatunnosto teille keikille vapaaehtoisille ihmisille, jotka mahdollistavat tällaisen henkireiän!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...