Jump to content
MAINOS

Uudet elvytysohjeet - kokemuksia puolen vuoden jälkeen


Hippocampus

Recommended Posts

Uudistetun elvytyksen käypähoitosuosituksen julkaisemisesta on kulunut reilu puoli vuotta. Miten hyvin olette päässeet sinuiksi uusien ohjeiden kanssa? Kokemuksia uusista ohjeista?

Itse olen huomannut miten hankalaa on ollut vanhan poisoppiminen. Vanhat toimintatavat ovat iskostuneet niin hyvin päähän, että uusien ohjeiden harjoittelusta huolimatta edelleen tekee joitain asioita "vanhan kaavan" mukaan. Huomaan edelleen jääväni seuraamaan vastetta defibrillaatiolle, vaikkakin uusien ohjeiden mukaan tulisi välittömästi aloittaa 2 min PPE. Toinen asia on tuon PPE:n pidentyminen minuutista kahteen, mitä ei välttämättä malta tehdä. En tiedä miksi halu tarkistaa rytmiä on niin suuri huh.gif

Too much emergency medicine interferes with natural selection.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Uudistetun elvytyksen käypähoitosuosituksen julkaisemisesta on kulunut reilu puoli vuotta. Miten hyvin olette päässeet sinuiksi uusien ohjeiden kanssa? Kokemuksia uusista ohjeista?

Itse olen huomannut miten hankalaa on ollut vanhan poisoppiminen. Vanhat toimintatavat ovat iskostuneet niin hyvin päähän, että uusien ohjeiden harjoittelusta huolimatta edelleen tekee joitain asioita "vanhan kaavan" mukaan.

Tosiaan olen huomannut että uuden oppiminen on paljon helpompaa kuin vanhasta poisoppiminen!! Saman olen huomannut väellä töissä muutenkin. Sillä siltä-väliltä- vanhaa ja uutta sekamatelisopalla meillä on elvytelty. Hyvällä menestyksellä  ;D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jaapa jaa, trallallaaa.

Tuolla sekatavalla soveltaen on tosiaan ne elvytykset hoideltu mitä viime aikoina on ollut..(ja samalla lopputuloksella :D) Periaatteessahan tuo uusi on hyvinkin helppo ja yksinkertainen, mutta kieltämättä sitä rytmiä mielellään katsoisi heti iskun jälkeen, sen sijaan että orjallisesti jatkaisi vaan "huluputusta"..

aika näyttää.. ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...