Jump to content
MAINOS

Uusi työpaikka


Vieras: Unicornu

Recommended Posts

MAINOS

Itsekkin vaihdan vuodenvaihteen jälkeen työpaikkaa, ei ehkä ihan se unelmaduuni mutta helvetin paljon lähempänä sitä kun tämänhetkinen. Eli: hyvä me! ::)

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos! Ihanaa! Tänään sain tiedon, että saan sen paikain. Siellä on riittävästi hoitovälineitä, vinyylikäsineitä ja eritetahradesinfektioainettakin. Lääkäri on useammin käytettävissä ja on mahdollista antaa sairaalatasoista hoitoa kuntouttavalla työotteella. Työympäristö on tosi viihtyisä. Odotan innolla. Vihdoinkin pääsen irti nykyisestä työpaikastani, jossa moni asia on tyydyttävällä tasolla. Arvelen, että sieltä en myöskään saa sellaista ihottumaa käsiini, jota tarvitsee Sibicortilla hoitaa. Kivutkin vähenevät, kun työvälineet sekä työtavat ovat ergonomisempia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mihin päin Unicornu pääsit töihin?

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Etelässä jatkan edelleen.

Onnittelut

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Myös minä ilmoittaudun niiden jäsenten joukkoon, joilla on uusi yöpaikka hakusessa. Ei ole niin väliksi, vaikka työ ei tarjoaisikaan vauhtia tai vaarallisia tilanteita, kunhan työskentelyolosuhteet olisivat kutakuinkin inhimilliset. Mielummin menen vaikka kroonikko- osastolle, kuin kärsin loppuikääni nykyisessä täysin sairaassa ilmapiirissä.

Niin ja onnittelut niille, jotka ovat uuden työpaikan löytäneet.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Myös minä ilmoittaudun niiden jäsenten joukkoon, joilla on uusi yöpaikka hakusessa. Ei ole niin väliksi, vaikka työ ei tarjoaisikaan vauhtia tai vaarallisia tilanteita, kunhan työskentelyolosuhteet olisivat kutakuinkin inhimilliset. Mielummin menen vaikka kroonikko- osastolle, kuin kärsin loppuikääni nykyisessä täysin sairaassa ilmapiirissä.

Niin ja onnittelut niille, jotka ovat uuden työpaikan löytäneet.

Itsellekkin tärkeää työpaikan ilmapiiri ja työkaverit, ei jaksa kärsiä henkisesti vielä yli sen normaalin töissäolovit***ksen...

Yksi syy miksi vaihdoin paikkaa oli henkilöstöpolitiikka ja epävakaa tunnelma osastonhoitajasta johtuen. Ei myöskään motivoi tehdä lähihoitajana määräaikaista riviä joka jo muutettu sh:n paikaksi, mutta kukaan oiken halua/osaa sanoa millioin se menee hakuun...  angry.png Tuolla psykiatriakeskuksessa muutenkin, niinkuin taitaa olla muuallakin, trendi on se että mielurin paikat muutetaan järjestään sh:n paikoiksi.

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Täytys vaihtaa varmaan ammattia kun toi mielenterveyshoitajan tutkinto ei näköjään oikeuta enää vakituiseen työpaikkaa enää sairaanhoitopiiriltä, ainakaan Keski-Suomesta.

On se kumma kun aikoinaan asuin Etelä-Suomessa niin siellä kelpasin vakituiseksi työntekijäksi mut täällä olen pohjasakkaa ainakin työnantajan puolesta!

Sijaiseksi kelpaa mut vakituiseksi en!

Tosin onhan niitä paikkoja jonkun verran tarjolla ainakin mieluri.suntuubi.com kautta huomasin muutaman!

Olisikohan aika sittenkin vaihtaa paikkakuntaa mieluri ystävällisemmälle paikkakunnalle!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ainakin Niuvaan kelpaa mainiosti mielurit töihin. Varsinkin aidot mielurit. SHP:t on nihkeämpiä, paitsi jos yksikön johtajana on lääkäri. (Yli)Hoitajajohtoisiiin yksiköihin ei mielureita juuri oteta. Älä kysy miksi, ei viittis nyt kiihtyä kun on perjantai ja muutenkin hyvä mieli.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

olen elänyt siinä käsityksessä, että mielenterveyshoitajan tutkinto ei joidenkin uusien (-02?) säädöksien mukaan enää riitä vakipaikkaan, olisko tämä koskenut kaupungin paikkoja ainakin pk-seudulla?

En tiedä muuten asiasta sen enempää..

Yhden hoitajan kanssa vaan asiasta kerran juteltiin, kun hän lähti työpaikastaan kun ei voitu vakinaistaa.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...