Jump to content
MAINOS

sairaanhoitajasta sairaankuljettajaksi


Vieras: motti

Recommended Posts

eli jos opiskelee sairaanhoitajaks amk:Ssa mutta siellä ei pysty erikoistumaan ensihoitoon ni mihin kannattas erikoistua jos haluais päästä sairaankuljettajaks? vai onko edes mahdollisuutta sinne päästä jos ei erikoistu ensihoitoon? onkohan jyväskylään edes kaavailtu ensihoito-linjaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

  ;)paikallinen firma käyttää keikkalaisina jopa vanhustyön lähiksiä, kätilöä ja psyk.hoitajia...Toki suositeltavaahan olisi ensihoidon suuntautuminen, kannattaiskos vaihtaa koulua?

The Ämmä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Johonkin akuuttihoitotyöhön kannattaa suunnata, leikkuri ja vanha kunnon sisätauti-kirurginen ovat olleet kovia sanoja omassa työpaikassani. Toki kaikki muu vaikuttaa enempi. Itselläni suuntaava tai mikä lie, kun valmistuin viimeisten joukossa opistotason sh:ksi niin meidän nimike oli muutokset pitkäaikaisissa terveyden muutoksissa. Kukaan ei tiä mitä se tarkotti. Toinen vaihtoehto oli avoterveydenhoito. Selitys oli tuo sanahirviö haluaa sairaalaan avo yksityiselle sektorille. Käytännössä sanahirviö vastasi vanhaa sis-kir koulutusta. Pitää vaan aina muistaa mainita se.

Niin siis mun piti sanoa, että kaikki suuntaavat kelpaa, jos vaan pystyy saamaan sen ensimmäisen sakupaikan. Itse kuukausi valmistumisen jälkeen työllistyin, eikä työnantajaa kiinnostanu suuntaavani vaan minä persoonana. Työhaastattelu oli 9h vuoro kyseisessä firmassa sijaisena. (Olin muuten nuorin ja kokemattomin hakija silloin)

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo en mä viel oo hakenu tonne sairaanhoitajaks, mut kohtahan ne haut on.

jyväskylän amk:n sivuilla luki jotenki näin: "Sairaanhoitajaopiskelijamme voi valita suuntautumisalueekseen aikuisen hoitotyön, gerontologisen hoitotyön, kriittisen sairaanhoitotyön, lasten ja nuorten hoitotyön, mielenterveys- ja päihdehoitotyön tai perioperatiivisen hoitotyön opinnot" eli jos tonne nyt haen ni kannattaisko sit suuntautua tonne kriittiseen sairaanhoitotyöhön? mitäköhän se käytännös tarkottaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vautsi miten selkeesti on jkl:ssä suuntaavat opinnot =) meillä ne on 1. Sairaanhoitaja kliinisen hoitotyön asiantuntijana pääkaupunkiseudulla (haepas noilla papereilla Kajaaniin töihin .. .hihi ::) 2. Sairaanhoitaja ja lyhythoitoisen potilaan hoitotyö 3. Sairaanhoitaja ja hoitotyö muuttuvissa toimintaympäristöissä 4. Sairaanhoitaja ja perheen hoitotyö.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vautsi miten selkeesti on jkl:ssä suuntaavat opinnot =) meillä ne on 1. Sairaanhoitaja kliinisen hoitotyön asiantuntijana pääkaupunkiseudulla (haepas noilla papereilla Kajaaniin töihin .. .hihi ::) 2. Sairaanhoitaja ja lyhythoitoisen potilaan hoitotyö 3. Sairaanhoitaja ja hoitotyö muuttuvissa toimintaympäristöissä 4. Sairaanhoitaja ja perheen hoitotyö.

Hih! Taidat sinäkin olla Stadiassa... joo, meillä ei tosiaan otsikon perusteella osaa suuntautumista valita, pitää ihan tarkkaankin tota opinto-opasta lukea... Kuulemma monissa muissa kouluissa selkeempää. Kaverini opiskelee Laureassa ja syventää akuutti-perioperatiiviseen.. Voi kun meilläkin olis noin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen sis.kir sairaanhoitaja (opistotason koulutus). Sain vakkari työpaikan ambulanssista. Ei kyselty suuntautumista... kuhan iv- ja intubointi luvat suoritettu. Tietenkin itse koin laajan työkokemuksen olevan eduksi (teho, eap, keuhkot) ambulanssi työskentelyyn... se toi varmuutta vastuulliseen työhön.

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...