Jump to content
MAINOS

Finnmark kutsuu


Vieras: Mäxä

Recommended Posts

Hei Leena!

Haluaisin kysyä sinulta tuosta verotuksesta, kun olen kahdenlaista versiota.....

Verohallinnon mukaan veroja ei tarvitse maksaa kuin kerran Norjaan, vaikka tekeekin vain lyhyemmän keikan. Mutta silti ansiot itää ilmoittaa Suomen verotuksessa. Ja jotkut ovat saaneet jopa jälkikäteen mätkyjä. Kuinkahan tämä asia oikein on? Minä olen mahdollisesti lähdössä Fredrikstadiin kesätöihin.

t. Minna

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=7044.msg66134#msg66134

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 54
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Niin, epäselväksi jäi vieläkin se, että ottaako Suomen valtio omansa jälkikäteen vai riittääkö, että maksaa veroja vain Norjassa? Jos käy vain kääntymässä siellä eikä jää sinne esim. pariksi vuodeksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh...nyt näyttää siltä että Finnmark kutsuu tätäkin. Suomalainen apulaisos.hoitaja soitteli eilen Hammerfestistä, että töitä olisi tarjolla ja vieläpä barsel+gyn+fode -osastolta. Lupasi soittaa vielä maanantaina uusiksi, jos minulla on kysymyksiä. Nyt pitäis keksiä sieltä vielä parikymppiselle pikkusiskolle kesätyöpaikka, niin olisi hoitaja 5 vee tytöllenikin aina silloin kun ei oltaisi samaan aikaan töissä. Jaa-a, mitäköhän kysymyksiä sitä keksisi maanantaiksi  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh...nyt näyttää siltä että Finnmark kutsuu tätäkin. Suomalainen apulaisos.hoitaja soitteli eilen Hammerfestistä, että töitä olisi tarjolla ja vieläpä barsel+gyn+fode -osastolta. Lupasi soittaa vielä maanantaina uusiksi, jos minulla on kysymyksiä. Nyt pitäis keksiä sieltä vielä parikymppiselle pikkusiskolle kesätyöpaikka, niin olisi hoitaja 5 vee tytöllenikin aina silloin kun ei oltaisi samaan aikaan töissä. Jaa-a, mitäköhän kysymyksiä sitä keksisi maanantaiksi  ;D

Heippa!

Oletkin jo saanut vastauksia veroasiassa, joten tarkka kannattaa itse olla ja kaksoisverotus ei pitäisi olla mahdollista, mutta aina kannattaa olla itse tarkkana! itsekin jännitän vähän miten käy täällä suomessa verotuksen kanssa kun olen täällä ja työskennellyt välillä! mutta sanoivat verotoimistossa jossa asiaa kyselin, että on vaan ilmoitettava suomen veroilmoituksessa

ulkomaalla tienatut tulot! Tämä veroasia on minulle ja uutta ja saa nähdä vuoden jälkeen, toivottavasti sitä on monessa asiassa viisaampi! Mutta onneksi täällä forumilla sitä saa neuvoja niiltä jotka jo ovat olleet useamman vuoden ulkomailla töissä, joten paljon kiitoksia teille neuvoista ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...