Jump to content
MAINOS

Ruusuja!


Vieras: Pulu

Recommended Posts

No, tuli vähän vuodatettua tuonne ketutusketjuun ja aika usein tulee haukuttua pomoja ja päättäjiä. Joskus omia työkavereita. Ja varsinkin toisia ammattiryhmiä.

Minä haluaisin kuitenkin vastapainoksi perustaa kehu-ketjun! Tule kertomaan, jos työkaveri on ollu mahtava tai pomo reilu! Anna ruusuja sylin täydeltä! Jos päättävät elimet tekivät kerrankin oikeita toimintoja tai sait tukea yllättävältä taholta.

Perinteisesti on ajateltu, että niin kauan kun ei tule sanomista, niin asiat on menneet hyvin. Ja että sitten sanotaan, kun menee huonosti. Mutta on kiva opetella myös antamaan positiivista palautetta ja kiitos lämmittää siinä missä haukku kirveltää. Opetellaan yhdessä antamaan positiivista palautetta ympärillemme silloin kun siihen on aihetta ja jaetaan ilon aiheet.

Aloitan itse: onneksi itselläni on nyt semmoinen pomo, että hänen työryhmässään on mukava olla! Tarvittaessa hän tulee kentälle ja tekee sellaisiakin työvuoroja, jotka eivät hänen "virka-aikaansa" kuuluu. Tunnistaa haasteita työryhmässä ja pyrkii luotsaamaan porukkaa muuttuvissa tilanteissa. Ottaa tasapuolisesti huomioon toivomuksia. Kannustaa porukoita ja rohkenee myös puuttua epäkohtiin. Olen ollut myös toisenlaisen johtajuuden alaisena, niin että on kyllä vertailupohjaa sanoa, että tähän mennessä yksi parhaita esimiehiä joita minulla on ollut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Meiän osastonhoitaja on mukava ja joustava.  ::) (Lyhyestä virsi kaunis, näin aamusta...)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on mukava ohjaaja, joka yrittää parhaansa että mun lukuisat tavoitteet toteutuisivat näillä harjoitteluviikoilla. Sen kanssa pystyy keskustella ja se tarjoaa mulle karkkia ja on ammatillisesti erittäin taitava ja ja ja.. kaikkee positiivista. Kyllä sen kanssa oppii! ::) Ja oppii myös uskomaan itseensä.. ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on maailman parhaat työkaverit. Ainakin melkein  ;D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on yksi työkaveri, jolla on usein tapana kiittää kuluneesta päivästä, jos olen työskennellyt hänen kanssaan samassa salissa. Siitä tulee hyvä mieli. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun työkaverit on niin ihania että yksinomaan heidän takia jaksan muuten raskaalla ja huonosti johdetulla osastolla!  :-*

Perse on aina takana!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ruusuja sylikaupalla meidän ihanalle osastonhoitajalle, joka tukee mua 100% opiskelun ja työn välillä tasapainoillessa. Vapaata saan aina kun tarvitsen ja vuorotteluvapaajaksot  ovat helposti järjestettävissä. Tarjosipa vielä apua opinnäytetyön tekemisessäkin  ;D

Tätä tyyppimallia soisi olevan enemmänkin työmarkkinoilla.

He who laughs last has not yet heard the bad news.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitoksia Seinäjoen keskussairaalan os 42:lla pe-la yönä valvoneelle yökölle. Pyytämättä tarjottiin limua ilmeisen kulahtaneen näköisille lanssareille.

t: 802km/11h 47min

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oon just vaihtanut uuteen duuniin, ja perehdytys on ollut loistavaa!! Erikseenkin on perehdyttäjä nimetty, mutta muutkin on olleet tosi ihania ja opastaneet uusissa systeemeissä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on sairaan hyvä työpari, jonka kanssa on ilo tehdä parityöskentelyä (=taistella tuulimyllyjä vastaan päivittäin) ja jakaa työhuone. Eikä meidän silti tartte olla kaikista asioista samaa mieltä. Hän on kaikenlisäksi erittäin ammattitaitoinen tyyppi!  ;)

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ruusuja naapurin 5v Sohville ja 6v Iinalle. Aamulla oli postilaatikossa joulukortti; Hyvää Jolua toivoo Sohvi-poro ja Iina-tonttu. Ja tietenkin itsepiirretty poron ja tontun kuva oli kortin etupuolella. Ei voinut muuta kuin nauraa, ei vois lähteä päivä mukavammin käyntiin.

Tiputin tyttöjen postilaatikkoon kirjekuoressa suklaata + kortin joulutontulta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...