Jump to content
MAINOS

Uskomushoidot


Hestia

Uskotko uskomushoitoihin?  

227 ääntä

  1. 1. Uskotko uskomushoitoihin?

    • Kyllä, olen kokeillut.
      42
    • Kyllä, olen kuullut.
      10
    • En, enkä kokeile.
      101
    • En, ei toiminut.
      11
    • evvk
      25
    • Kyllä, osaan hoidoista.
      53


Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 220
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

 

 

käsikauppalääkkeet marketteihin.

Täysin samaa mieltä. Ei jotain Buranaa ostessa mitään lääkeneuvontaa saa. Rahastaa ne osaa lähikaupassakin.

 

Muista pohjoismaista voi katsoa mallia; http://www.vapaasana.net/artikkelit/2012/09/ruotsi-ja-norja-vapauttivat-apteekkimarkkinoita

 

 

Toisaalta taas tuo systeemi, että käsikauppalääkkeet voi olla marketissa on typerä. Noitahan ihmiset nimenomaan hakevat, tietämättä edes välttämättä onko vaiva johon niitä käytetään oikea. Jos nyt unohdetaan ne särkylääkkeet, niin käsikauppalääkkeethän nimenomaan tarvivat sitä asiantuntijan ohjausta. Reseptilääkkeet ovat jo asiantuntijan arviolla todettu tarpeellisiksi, oikea tuote on valittu ja käyttökin lienee selvillä. Se nyt on minusta aivan sama kuka sen reseptilääkkeen antaa kunhan osaa oikea purkin lyödä käteen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toisaalta taas tuo systeemi, että käsikauppalääkkeet voi olla marketissa on typerä. Noitahan ihmiset nimenomaan hakevat, tietämättä edes välttämättä onko vaiva johon niitä käytetään oikea. Jos nyt unohdetaan ne särkylääkkeet, niin käsikauppalääkkeethän nimenomaan tarvivat sitä asiantuntijan ohjausta.

Ehkä jonkun 12-vuoden ikärajan itse asettaisin käsikauppalääkkeille, mutta muuten kyllä pitää voida luottaa kansalaisen harkintakykyyn. Muutenkin tästä loputtomasta kansalaisten holhoamisesta olis pikku hiljaa luovuttava, jos omakotitalojen palotarkastukset voidaan ulkoistaa kansalaisille niin en näe suurta riskiä jos kyypakkauksen tai hiivalääkkeen vois ostaa kauppareissulla.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

 

Toisaalta taas tuo systeemi, että käsikauppalääkkeet voi olla marketissa on typerä. Noitahan ihmiset nimenomaan hakevat, tietämättä edes välttämättä onko vaiva johon niitä käytetään oikea. Jos nyt unohdetaan ne särkylääkkeet, niin käsikauppalääkkeethän nimenomaan tarvivat sitä asiantuntijan ohjausta.

Ehkä jonkun 12-vuoden ikärajan itse asettaisin käsikauppalääkkeille, mutta muuten kyllä pitää voida luottaa kansalaisen harkintakykyyn. Muutenkin tästä loputtomasta kansalaisten holhoamisesta olis pikku hiljaa luovuttava, jos omakotitalojen palotarkastukset voidaan ulkoistaa kansalaisille niin en näe suurta riskiä jos kyypakkauksen tai hiivalääkkeen vois ostaa kauppareissulla.

 

 

Ei niitä tuolla tavalla kukaan poliitikko uskalla vapauttaa... Siitähän saattaisi vaikka joutua olemaan päätöksestään vastuussa ja apteekkarit maalailis kauhukuvia kortisonivoiteen liikakäyttöön menehtyneistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Olen nyt kovan työstressin vuoksi ottanut itse akupunktiota rentoutukseen. Toimii.

Mä uskon että akupunktiosta saa apua joihinkin vaivoihin - ei kuitenkaan aivan kaikkiin.. :)

 

4aff5178090d47319d5a276ef3e14c1a.jpg

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
  • 3 viikkoa myöhemmin...

 

Jotenkin pisti niin harmittamaan...

 

Enhän minä tietysti tiedä, että mikä se tilanne siellä vatsassa on, mutta hyvät ennusteethan näissä hoidettuina on. Hoitamatta sitten... noh, jossain vaiheessa suolentukkeuma, sit oksennetaan paskaa, tai sitten melenaa kummastakin päästä. Kivuthan on yleinsä aikas massiiviset.

 

Marttyyrileikkiä veronmaksajien rahoilla, kyllä se julkinen th alkaa kiinnostaa kun paska maistuu suussa ja lauletaan ihanaa melenaa... Niistä kivuista puhumattakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Silläkin uhalla että kuulostan kyyniseltä kusipäältä mutta vois jamppa kirjottaa waiverin ja sitoutuu että ei sitte myöhemminkään tuu kolkutteleen niitä sairaalan ovia ku ei huuhaahoidot toimi. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en kanssa voi tollasta ymmärtää. Ruokavaliohoito my ass. Joihinkin pieniin kremppoihin uskomushoidot jees, mutta voi hyvää päivää.. No, oma on elämänsä.. Kyllä sitten huomaa myöhemmin olleensa väärässä, valitettavasti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Homeopaattisissa lääkkeissä on yhtä paljon vaikuttavaa ainetta kuin vesijohtovedessä. Tietoisuus siitä, että joku on vaivalla laimennellut ja ravistellut vettä ja lopulta laittanut sen huolellisesti pieneen pulloon juuri sinua varten, luo mielikuvaa siitä, että vaikket itse ymmärräkään lääkkeen vaikutusmekanismia, niin sen valmistaja ymmärtää. Olet hyvissä ja huolehtivissa käsissä. Se fiilis saa paranemaan, ei itse lääke.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Hierasin muuten silmiä uusinta sairaanhoitajalehteä lukiessani josta löytyi ilmoitus Homeopatian SHA-koulutuksesta, koulutustiedusteluihin vastasivat lääkäri sekä terveystieteiden tohtori. Tokihan kyseessä oli maksettu mainos, mutta pisti tosiaan silmiin se  että ilmeisesti kuitenkin ihan länsimaisen lääketieteen koulut käyneet ihmiset kouluttaa moista sontaa (ja no, tuli vaan mieleen että muistaakseni tälläki palstalla oli joskus vissiin sh-lehden sisältöä kritisoitu, nyt kritisoin jo minäkin vaikka onkin ihan väärä foorumi sille). 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hierasin muuten silmiä uusinta sairaanhoitajalehteä lukiessani josta löytyi ilmoitus Homeopatian SHA-koulutuksesta, koulutustiedusteluihin vastasivat lääkäri sekä terveystieteiden tohtori. Tokihan kyseessä oli maksettu mainos, mutta pisti tosiaan silmiin se  että ilmeisesti kuitenkin ihan länsimaisen lääketieteen koulut käyneet ihmiset kouluttaa moista sontaa (ja no, tuli vaan mieleen että muistaakseni tälläki palstalla oli joskus vissiin sh-lehden sisältöä kritisoitu, nyt kritisoin jo minäkin vaikka onkin ihan väärä foorumi sille). 

person_tolonen.jpg.jpg220px-Antti_Heikkil%C3%A4.jpgNina_Bjelogrlic_Laakso.jpg

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

 

Hierasin muuten silmiä uusinta sairaanhoitajalehteä lukiessani josta löytyi ilmoitus Homeopatian SHA-koulutuksesta, koulutustiedusteluihin vastasivat lääkäri sekä terveystieteiden tohtori. Tokihan kyseessä oli maksettu mainos, mutta pisti tosiaan silmiin se  että ilmeisesti kuitenkin ihan länsimaisen lääketieteen koulut käyneet ihmiset kouluttaa moista sontaa (ja no, tuli vaan mieleen että muistaakseni tälläki palstalla oli joskus vissiin sh-lehden sisältöä kritisoitu, nyt kritisoin jo minäkin vaikka onkin ihan väärä foorumi sille). 

person_tolonen.jpg.jpg220px-Antti_Heikkil%C3%A4.jpgNina_Bjelogrlic_Laakso.jpg

 

 

 

Oliski ollu ees nää sankarit vaan ei!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...
  • 2 vuotta myöhemmin...

Hopeavettä joka vaivaa. Suomeks: raskasmetalleja po.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/miksi-viranomainen-arahti-hopeavedesta-juuri-nyt/776960/

 

Näihin uskomushoitoihin liittyen löysin muutakin kiinnostavaa:
 

Lainaa

Laaja autohemoterapia

Tässä menetelmässä asiakkaalta otetaan noin 100–250 ml verta, otsonoidaan se ja infusoidaan hitaasti takaisin laskimoon. Vaikka happi/otsoniseos liukenee heikosti vesiliuokseen, altistamalla veri suoraan otsonille, saadaan vaikutuksia tehostettua. Otsoni reagoi veren kanssa välittömästi synnyttäen eri yhdisteitä, jotka aiheuttavat terapeuttiset vaikutukset. Näin ollen jopa 500 ml happi/otsoniseoksesta saadaan kaikki otsoni reagoimaan veren kanssa. Menetelmä on tehokas ja kaikkein eniten tutkittu systeeminenotsonihoitomuoto.


https://www.kaarinakrogerus.fi/fi/otsonihoidot/

Tästä toimituksesta löytyy oikein videotakin 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...