Jump to content
MAINOS

Iris Toivonen on siirtynyt Pohjoismaiden Hoitajavälitykseen


Vieras: petronella

Recommended Posts

Vieras: petronella

Yritin ottaa Iirikseen yhteyttä sähköpostitse (com i job) pari viikkoa sitten mutta eipä ole kuulunut mitään vastausta. Kirjotin Suomeksi koska olen ymmärtänyt, että hän on suomalainen. Eli kysymys kuuluu, olenko ihan väärässä ja olisiko pitänyt kirjoittaa Ruotsiksi??? Laiska suomalainen yrittää aina ensiksi kotimaisella jos vaikka tärppäisi  ;) Elikkä Iiriksen tuntevat, pliis vastatkaa.

-p-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Teille jotka sitä olette jo ehtineet ihmetellä: Iris on siirtynyt Pohjoismaiden Hoitajavälitykseen. Kuulin asiasta kun lähdin viime viikolla ko. firman kautta Ahvenanmaalle töihin.

Tukholmassahan ei juuri muuta ole vapaana kuin psykiatrian paikkoja. Jos ne kiinnostaa, niin soitelkaa sinne hoitajavälitykseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuka on Iiris toivonen?

Hän se täti joka on pitkään järkännyt hoitsuja Ruotsiin. Kerran keskustelin hänen kanssaan etelä-Ruotsiin lähdöstä, mutta sanoi ettei sinne ole nyt tarvetta ja homma koski leikkurin lääkintävaksia, mutta kulemma Ruotsissa ei ole LVM:ta leikkureissa vaan kouluttamattomat hoitavat asennon laiton...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös Iris Toivonen ole se Kallioseuran lähiöliikuttaja joka sai tätienergialla Karhupuiston pultsarit pois kukkien tieltä ja Aleksiskivenkadun huorrrat häviämään ajoradalta.

Sanokaa jos mä olen väärässä? Apua...

Iris Toivonen fan-club myös ruåttis?

En ymmarrä miksi Iristä pitäis monistaa?

Mutta kuka  on Esteri Toivonen?

Please vastaus mtv-chattiin ;D,privana thänks.Ohmunah.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...

:Jo kuulee ihmeellisiä juttuja,kysyin itseltään Iirkseltä että missä on töissä js milloin lopetti.Siirtyi suoraan COM i JOB:n töistä kun firmaan  ei ollut enääluottamista Stora Sköndaalin sairaalaan Tukholmaan.Olen siellä itse nyt töissä ja viihdyn hyvin ja kaikki mitä on sovittu on myös pitänyt paikkansa.Iris ei ole ikinä ollut töissä Hoitaja-firmassa.Täällä on monta hoitajaa hänen kauttaan ja kaikki puhuvat vain hyvää.Viis silti muista, minä olen ihanalla alueella .Asun hyvin ja palkka riittää.Hommat hoidettu minulle sopivasti.

Moi vaan !

Kerttu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Iris EI ole töissä Pohjoismaiden hoitajavälityksessä. Meidän kaikkien pitämä energia pakkaus on töissä Stora Sköndalissa. Sinne siirtyi ihan sen takia että edellisessä työpaikassa homma muuttui epäluotettavaksi ihan hänestä riippumattomista syistä ja firman luottamuksesta kertoo paljon myös se että Iriksen lopetettua hänen yhteystietoja pidettiin firman sivuilla kuukausikaupalla poisto pyynnöistä huolimatta... Niin, no kukapa nyt haluaisi paljastaa että Iris on jättänyt firman, minkä on omilla ideoillaan luonut.. Ja vain sen takia että hyvästä ideasta tuli väärissä käsissä jotain päinvastaista... Jos joku haluaa luotettavaa ja tehokasta apua Ruotsiin töihin pääsemiseksi voin todella suositella että otatte Irikseen yhteyttä (EI Comijobin kautta vaan suoraan) minulta saatte yhteystiedot jos haluatte.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...