Jump to content
MAINOS

Asetun ehdolle Tehyn ao. 161:n hallituksen vaaleissa.


-VF-

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 78
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Allekirjoitettu.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitettu myös.

Siellä sivulla on tuommoinen "Kommentoi adressia" -kohta, jossa heräsi pari ajatusta mutta en halua rekisteröityä päästäkseni kirjoittamaan sinne, joten tuon ajatukseni julki täällä.

Joku on kommentoinut siellä näin: "Minkä takia vain Meilahden hoitajille lisää liksaa. Kyllä kaikki muutkin hoitajat tarvitsevat." Kaikki hoitajat tarvitsevat lisää liksaa, se on totta. Mutta se, miksi se ei kuulu Mikon teeseihin on mielestäni itsestäänselvyys. Kysymys on tietyn ammattiosaston palkka-asioista. Ei olisi mitään järkeä laittaa teeseihin että "vaadin kaikkien hoitajien palkkoja nostettavaksi" kun oma ammattiosasto ei ole se paikka jossa valtakunnallisesti pääsee vaikuttamaan.

Ihmeellistä kateutta se että jos joku tekee töitä oman ammattiosastonsa eteen ja ehkä saakin neuvoteltua lisää liksaa niin koko muun suomen hoitajat älähtävät että miks noi saa ja me ei..

Mä en näistä paljon ymmärrä, joten jos oon aivan hakoteillä niin korjatkaa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihmeellistä kateutta se että jos joku tekee töitä oman ammattiosastonsa eteen ja ehkä saakin neuvoteltua lisää liksaa niin koko muun suomen hoitajat älähtävät että miks noi saa ja me ei..

No mut niinhän siinä joka tapauksessa käy ja on käyny ennenkin...  ;) Ei pitäis nitistä ja natista palkkojensa vuoksi jos ei oo sen eteen valmis mitään muuta tekemään kuin narisemaan, Mikolla on nyt siihen ihan oikeus, kun ainakin koittaa muuttaa asioita.  :) (Tällä viittaan niihin muihin topiceihin täällä, joissa aiheesta nitistään ja ihmetellään kun mitään ei tapahdu...)

Mut oon mäkin sitä mieltä, että turha sieltä peräkyliltä on kannatusta Meilahteen antaa... Tai jos annetaan, niin ei sit marista parin kuukauden päästä siitä, kun täällä etelässä on taas kaikki niin paljon paremmin. Jospa jokainen kääntäis kannatuksensa sinne oman työpaikan suuntaan, niin ehkä ne asiat joskus muuttuis muuallakin...?

En mäkään näistä paljon mitään ymmärrä, mut hormonien säestämänä on niin kiva keuhkota... 

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitettu on.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: NannaMaarit

Allekirjoitettu myös.

Siellä sivulla on tuommoinen "Kommentoi adressia" -kohta, jossa heräsi pari ajatusta mutta en halua rekisteröityä päästäkseni kirjoittamaan sinne, joten tuon ajatukseni julki täällä.

Joku on kommentoinut siellä näin: "Minkä takia vain Meilahden hoitajille lisää liksaa. Kyllä kaikki muutkin hoitajat tarvitsevat." Kaikki hoitajat tarvitsevat lisää liksaa, se on totta. Mutta se, miksi se ei kuulu Mikon teeseihin on mielestäni itsestäänselvyys. Kysymys on tietyn ammattiosaston palkka-asioista. Ei olisi mitään järkeä laittaa teeseihin että "vaadin kaikkien hoitajien palkkoja nostettavaksi" kun oma ammattiosasto ei ole se paikka jossa valtakunnallisesti pääsee vaikuttamaan.

Ihmeellistä kateutta se että jos joku tekee töitä oman ammattiosastonsa eteen ja ehkä saakin neuvoteltua lisää liksaa niin koko muun suomen hoitajat älähtävät että miks noi saa ja me ei..

Mä en näistä paljon ymmärrä, joten jos oon aivan hakoteillä niin korjatkaa..

Tämän kommentoijan mielestä missään nimessä kukaan ei saisi vaatia omalle työpaikalleen parempaa palkkaa?

Koska hän ei saa parempaa palkkaa (tai ei ole uskaltanut sitä vaatia), niin kukaan muukaan ei saisi saada parempaa liksaa (kuin hän)?

:) ;) Tai sitä ei saisi sanoa ääneen?

Tottakai mäkin toivon itselleni parempaa liksaa -mutta näin ajatusleikkinä olisi äärimmäisen hieno asia, että EDES JOSSAIN maksettaisiin hoitajille kunnolla. -sehän ei ole pois minulta, päinvastoin. Sillä voi olla kauaskantoiset vaikutukset. Ja olisin tyytyväinen niiden hoitajien puolesta. Tässä asiassa en kehtaa enkä voi olla itsekäs ja kateellinen.

Olisin kovin tyytyväinen, jos nuo Mikon ajamat asiat menisi läpi, niin EDES JOSSAIN olisi hoitajilla inhimillisempi työskennellä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitettu. Tosi tyhmää vaan kun paikanpäälle pitää mennä äänestämään eikä millään lippulappusella voi , mä en pääse äänestyspaikalle...  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nonnih. Ao:n hallituksen kokous tuli ja meni. Nyt sitä ollaan sitten virallisesti liiton miehiä, eli ao:n hallituksen jäsen olen.

Ja täytyy sanoa, että ao 161:n hallituksessa on mittava hoitajat.netin edustus.  >:D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nonnih. Ao:n hallituksen kokous tuli ja meni. Nyt sitä ollaan sitten virallisesti liiton miehiä, eli ao:n hallituksen jäsen olen.

Ja täytyy sanoa, että ao 161:n hallituksessa on mittava hoitajat.netin edustus.  8)

Onnea VF! Ja täytyy tosiaan todeta, että edustus on tosiaan aika mittava  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nonnih. Ao:n hallituksen kokous tuli ja meni. Nyt sitä ollaan sitten virallisesti liiton miehiä, eli ao:n hallituksen jäsen olen.

Ja täytyy sanoa, että ao 161:n hallituksessa on mittava hoitajat.netin edustus.  8)

Onneks olkoon .....

propaganda ilmeisesti tuotti tulosta.... >:D

Koitappa pysyä teesien takana niin pääset jaanaks jaanan paikalle vielä joskus

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja täytyy sanoa, että ao 161:n hallituksessa on mittava hoitajat.netin edustus.  8)

Onnea VF! Ja täytyy tosiaan todeta, että edustus on tosiaan aika mittava  >:D

Onnea vaan VF!!!

Mua kiinnostaa kuis monta siellä sit on meikäläisiä?

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja täytyy sanoa, että ao 161:n hallituksessa on mittava hoitajat.netin edustus.

Onnea VF! Ja täytyy tosiaan todeta, että edustus on tosiaan aika mittava  >:D

Onnea vaan VF!!!

Mua kiinnostaa kuis monta siellä sit on meikäläisiä?

Tunnustakaa!

Minä satuin lipsahtamaan varajäseneksi  8) Se kolmas (tiedossa oleva) ilmoittautukoon itse  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä satuin lipsahtamaan varajäseneksi  >:D Se kolmas (tiedossa oleva) ilmoittautukoon itse  8)

Focce?

Käsi pystyssä.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea kaikille!!

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...