Jump to content
MAINOS

Esperi Kuopiossa


Vieras: master

Recommended Posts

MAINOS
Vieras: pipopää

Esperillä työ on siivoamista, ruokahommia yms. Luulisi lähihoitajille löytyvän tänä päivänä koulutusta vastaavaa työtä muualta, kuin myös sairaanhoitajajille, joita siellä on myös pyörinyt.

Nyt vielä palkkoja maksamatta, hyvin menee!!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Päivävuorois varmaa tota siivoomistki on, niinku kyl lähiksill mis vaan, mut kyl sielt löytyy sit iha toine puoli, mitä tos joku kuvaskii, et on lähihoitsulle vaativaaki hommaa, hälyt ja kipupumput ja muut. Vaa pieni osa ylipäätää kait tekee päivävuoroo?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oli pakko kirjoittaa omaa kokemusta Esperistä työnantajana, kun täältä jo yksi ketju löytyy jossa kyseistä firmaa haukutaan.

Eli olen aloittanut v.2004 Esperin palveluksessa Seinäjoella enkä kyllä löydä mitään pahaa sanottavaa firmasta. Työntekijät ovat aivan mahtavia, ei voisi parempaa työyhteisöä toivoa. Aluevastaava on kanssa mahtava tyyppi, luottaa meihin ja me luotetaan häneen. Kertaakaan en ole kuullut uhkalilua, kiristystä yms. joita toisessa ketjussa luin muka Esperillä esiintyvän. Palkat on aina maksettu ajallaan ja tunteja ei ole ikinä vähennetty sen vuoksi jos olen sanonut mielipiteeni jostain asiasta!

Esperin johto on asiantuntevaa ( toimitusjohtaja ei todellakaan ole vain merkonomi) ja panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin!! Eli pyydänkin nöyrästi että lopettakaa Esperistä pahan puhuminen, itse en ainkaan tiedä yhtä rehellistä ja oikeudenmukaista työnantajaa!

Ja itse siis työskentelen Seinäjoen toimipisteessä.

Muokkaus:Yhdistetty tämä ja seuraava viesti jo olemassa olevaan ketjuun

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: pipopää

Kuopion Esperistä on huonoja kokemuksia, samoin on kuultu muualtakin huonosta kohtelusta. Henkilökunnan suuri vaihtuvuus (ja nyt palkkojen maksamatta jättäminen) on fakta, mikä kertoo henkilökunnan työviihtyvyydestä ja työoloista. Ei henkilökunta kirjoita, jos ei ole aihetta. Uhkailua ja kiristystä yms. on kyllä esiintynyt.

Jatkuva henkilökuntahaku myös asumispalveluissa kertoo jotakin firmasta. Eipä siinä auta hienosti muotoillut esitteet, jos käytäntö on ihan muuta. Henkilökunta on nykyään tietoinen oikeuksistaan ja hyvä niin.

Tietysti hyvää mainosta firmalle olisi, jos näin mahtavaa porukkaa pomo mukaanlukien on yrityksessä, jotenkin kuitenkin tuntuu, että menee överiksi tuo kehuminen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

"Kertaakaan en ole kuullut uhkalilua, kiristystä yms. joita toisessa ketjussa luin muka Esperillä esiintyvän"

- Hyvä, jos TEIL SEINÄJOEL (toho ainakii ovat kuopios kypsyneet..)

"tunteja ei ole ikinä vähennetty sen vuoksi jos olen sanonut mielipiteeni jostain asiasta!"

- Kuopioss nii on tehty. Se o hyvä ettei teil seinäjoel..

"Esperin johto on asiantuntevaa (toimitusjohtaja ei todellakaan ole vain merkonomi) ja panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin!!"

- Kuopios e työntekijöide hyvinvoinnist tietooka.

"Eli pyydänkin nöyrästi että lopettakaa Esperistä pahan puhuminen, itse en ainkaan tiedä yhtä rehellistä ja oikeudenmukaista työnantajaa!"

- Taijat olla työnantajan edustaja? Ite johtaja? Tai si tei seinäjoel on erimeininki. Kuopios oikeuden mukasuus on vissii jotai syötävää.. Jokatapaukses ku on aihetta valittamiseen sillo valitetaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole työnantajan edustaja!!!!! On vaan jotenkin vaikea kuvitella, että asiat olis niin toisin Kuopiossa kun meillä Seinäjoella. Mutta meillä onkin tosi hyvä työporukka ja tullaan hyvin toimeen meidän aluevastaavan kanssa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: kannikka

Kaiken tiion perusteel, mitä mul on, nii on nii vaikee kuvitella, et seinäjoel o niin toisin ku kuopios. Vaa on kyl tietty hienoo et ees teil menee hyvi. Aurinkoista kevättä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Olen tässä mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelua tästä Kuopion Esperistä. Olen ollut kyseisen firman palkkalistoilla (siis juuri Kuopiossa) tässä jonkun aikaa ja ihmettelen suuresti näitä mollauksia. Minä en ole törmännyt asioihin mitä tässä on näin negatiiviseen sävyyn kirjoiteltu.

Työporukka on mukavaa, ammattitaitoista ja kaikkien kanssa olen tullut hyvin juttuun. Mukaan lukien esimiehet. Ja mitä palkkoihin tulee, ne eivät ole ehkä niin hyviä kun kuntasektorilla, mutta ei käsittääkseni muissakaan yksityisissä ko yrityksissä sen suurempaa palkkaa saa. Palkathan maksetaan työehtosopimusten mukaan ja Esperillä se on yksityisten työehtosopimus. Enkä ole kuullut, että olisi jäänyt palkkoja keneltäkään maksamatta, jos on itse hoitanut tuntilistansa ym. ajoissa esimiehelle.

Lisäksi työ on vapaata, työntekijät joutuvat ottamaan vastuuta ja tekemään itsenäisesti päätöksiä vaativissakin tilanteissa, koska hoitavat mm. turvapuhelinhälytyksiä, kipupumpun kasetin vaihtoja ym. ym. Ei sellaiseen työhön joka hoitajasta ole mitä Esperillä tehdään.

Olen ollut tyytyväinen työpaikkaani ja työnantajaan, enkä todellakaan ihan helposti palaa kunnalliselle puolelle pätkätöihin.  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

no itselläni on kokemus esperin keravan hoivakodista. En todellakaan suosittele työpaikaksi. Porukka vaihtuu

jatkuvasti, ne jotka vielä sinnittelevät ovat erittäin väsyneitä ja kyllästyneitä hoivakodin toimintaan. Johdossa vikaa ja paljon.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pikkupomot on laitettu kehumaan ko.yritystä; surkuhupaisaa. Maine on kuitenkin mennyt hyvänä työnantajana, noita kehumisia ei kukaan ota vakavasti. Pitäisi olla myös jotakin konkreettista, mitä esittää!  Nyt on kuultu jo kommentteja asumispalveluidenkin osalta, mättää silläkin alueella pahasti.

P.S. Hoivapalvelujohtaja on muuten merkonomi, muistaakseni joku kehujista kirjoitti sen olevan väärää tietoa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pikkupomot on laitettu kehumaan ko.yritystä; surkuhupaisaa. Maine on kuitenkin mennyt hyvänä työnantajana, noita kehumisia ei kukaan ota vakavasti. Pitäisi olla myös jotakin konkreettista, mitä esittää!  Nyt on kuultu jo kommentteja asumispalveluidenkin osalta, mättää silläkin alueella pahasti.

P.S. Hoivapalvelujohtaja on muuten merkonomi, muistaakseni joku kehujista kirjoitti sen olevan väärää tietoa!

Ite en kyllä ainakaan ole mikään pikkupomo joka on laiettu kehumaan firmaa!!! Oon ihan normi työntekijä asumispalvelu yksiköstä Seinäjoelta. Ja meillä ainaskin on asiat hyvin, ehkä juuri sen vuoksi että tullaan hyvin toimeen aluevastaavamme kanssa ja meillä on aivan mahtava työporukka!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä minä ainakin olen tykännyt olla hoivakodissa töissä täällä kuopiossa, työporukka mitä mahtavin ja monipuolisin/osaavaa! kotihoitohan on sinällään ihan eri asia ja siellä nyt on ollut ongelmia jo ennen tämän hoivakodin perustamista.

Kuntapuolella rahasta taistellaan kun sitä ei ole ja yksityisellä sitä on ja siitä taistellaan. niinhän se menee ja niin se tulee kai aina menemään. en ole vielä sellaisessa yksityisessä paikassa töissä ollut joka ei liian suuria lupailisi työntekijöilleen/asukkailleen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu taitaa tosiaan olla toisin asiat sielä keski-suomessa kuin täällä etelässä, itse työskentelin joskus esperillä enkä sitä paikkaa täällä pääkaupunkiseudulla suosíttele kellekkään, todellakin rahan ahneita ihmisiä täynnä, hoidosta ja hoitajista viis veisaavat.

esperi järjestää 2kertaa vuodessa koulutuksen ,johon mentävä omalla ajalla,huh kuka hullu lähtee vapaa-ajalla koulutukseen josta ei saa edes palkkaa. Lisäksi työajanlyhennytkset otettava viikonloppuisin, ylitöitä ei saa merkata työvuorolistoihin, hoitajilta vaaditaan mutta mitään ei osata antaa tsemppariksi. Ja se heidän mainonta suomen paras hoivakoti,puuh kuinka voi olla suomen paras kun ei ole edes toiminut nyt vasta kuin 5kk, avaaminenkin kesti kun ei ollut työntekijöitä, ja eipä sielä kuulemma vieläkään vakiporukkaa ole, keikkalaisilla pyörittävät paikkaa, omaisiltakin tullut jo hesariin mielipidepalstalle kirjoitus jossa esperin hoitolaatua moititaan. johtajat eivät todellakaan ymmärrä heidän hoivakodeissa tapahtuvaa hoitoa, ehdottivat että 14paikkasella dementiaosastolla olisi vaan yksi aamussa ja illassa,kun pitää säästää, onneksi tämä ei mennyt läpi.. että sellaista oli esperillä olla töissä pääkaupunkiseudulla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Kehäkukka

Eiks Esperi tuota niitä filipp. hoitajia ympäri Suomen joten eiköhän niitä myös Kuopioonkin liateta töihin G17 palkalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Heips!

Pakko vihdoin osalllistua keskusteluun kun mitta tuli täyteen...

Olin nelisen vuotta samassa hoivakodissa töissä, noin kaksi viimeistä Esperin alaisuudessa ja nyt siis olen itseni irtisanonut.

En enää jaksanut asioiden toimimattomuutta ja arvostus työntekijöitä kohtaan todellisuudessa ko. firmassa on heikohkoa ja palkka tosiaan melko huono, korotuksia ei tulossa, he kilpailevat muilla etuuksilla... huh.gif

Niin ja samaan syssyyn vielä, Filippiiniläiset tulivat Esperin eri toimipisteisiin, eikä ole palkkatasoltaan samaa kuin "kotimainen" hoitaja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...