Jump to content
MAINOS

Kuka mä oon?


Vieras: Pulu

Recommended Posts

Sainpa TEO:lta kallista postia.. Nimittäin sen laillistamispäätöksen. Ihmettelin jo kun noutoilmoitus tuli postilaatikkoon, mutta hain kuoren kumminkin.Paperi on kirjoitettu entiselle nimelleni! Onko tää normikäytäntö, ku en oo tietoinen? :oMinut on nimikesuojattu lähihoitajana vielä entisen nimeni aikaan, onko se sekoittanut asiaa? Hakemukseen piti laittaa myös entiset nimet ja laitoin entisen nimeni sulkuihin etuliitteellä "ent.". Sotu on kuitenkin oikein.Nyt mulla on tutkintotodistus nykyisellä nimelläni ja rekisteriote entisellä nimellä.. Tulee jotenkin monipersoonallinen olo! ::o:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jep, näin yritän tehdä. Olivat fiksut yrittäneet soittaa mulle kun olin töissä, en voinut vastata ja tietysti kaikki on jo lähteneet kotiin siitä lafkasta samaan aikaan kuin minäkin.. Mutta edelleenkin olen kovasti ihmeissäni, semminkin kun tutkintotodistuksen kopiossa -sen hakemuksen lisäksi- on nykyinen nimeni.. Ja mielestäni kirjoitin hakemukseni oikein ohjeiden mukaan.. No, ei se mitään, tämä on vain luonteva jatko tässä pätevyyden saamisen viivästymisen ketjussa. Ensin tutkintotodistus myöhästyi monta kuukautta sen takia, kun opettajat unohtivat laittaa viimeisen suoritusmerkinnän ennen kuin jäivät lomille. Sitten todistus viivästyi sen takia kun koulu vaihtoi nimeä ja piti painattaa uusia lomakkeita. Nyt sitten tämä.. Yrittääköhän universumi kertoa minulle jotain? ::ihmettelee::

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...