Jump to content
MAINOS

Työllistyminen tämän alueen avulla?


-VF-

Oletko saanut tai tarjonnut töitä tämän alueen avulla?  

51 ääntä

  1. 1. Oletko saanut tai tarjonnut töitä tämän alueen avulla?

    • Kyllä, vakityöpaikan
      0
    • Kyllä, keikkatyötä
      0
    • En ole saanut töitä
      9
    • Olen tarjonnut töitä ja saanut työntekijän
      0
    • Olen tarjonnut töitä, mutta en saanut työntekijää
      0
    • En ole edes yrittänyt työllistyä tämän alueen avulla
      44


Recommended Posts

Kartoitetaanpas vähän kuinka hyvin tämä alue palvelee työnhakijoita ja työnantajia. Kaikki kokemukset työnhausta ja töiden tarjoamisesta tämän alueen avulla kiinnostavat.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Tosta puuttuu vaihtoehto että ei ole edes yrittänyt...?  :)
No nyt sekin on lisätty.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miks tämän kautta ei saisi edes yrittää löytää työtä? heti ollaan teilaamassa tyyliin: v*tun pässi ei täältä voi saada töitä, kun kukaan ei ole oikeesti edes koskaan yrittänyt. Aika mahdoton täältä on yrittää saada mitään työtä jos kaikki on heti teilaamassa ajatuksen, kun kun kellään siitä ei oikeasti ole kokemusta! Kaikilla (mm.allekirj.) ei ole välttämättä kiinnostusta etsiä aktiivisesti töitä, miksei täällä siis voisi heittää "kohoa veteen" josko sattuisi tärppäämään ja uusi/parempi paikka löytyisi. Mun mielestä tästä voisi tulla paikka josta työnantajat voisivat tsekata työntekijöitä esim. sairasloman sijaisuuksiin yms. keikoille, ja toisinpäin. Sellaista "foorumia" ei suomessa tietääkseni ole. ps. valvojat voisivat siivota työnhakuketjun sinne kuulumattomista viesteistä.

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miks tämän kautta ei saisi edes yrittää löytää työtä? heti ollaan teilaamassa tyyliin: v*tun pässi ei täältä voi saada töitä, kun kukaan ei ole oikeesti edes koskaan yrittänyt. Aika mahdoton täältä on yrittää saada mitään työtä jos kaikki on heti teilaamassa ajatuksen, kun kun kellään siitä ei oikeasti ole kokemusta! Kaikilla (mm.allekirj.) ei ole välttämättä kiinnostusta etsiä aktiivisesti töitä, miksei täällä siis voisi heittää "kohoa veteen" josko sattuisi tärppäämään ja uusi/parempi paikka löytyisi. Mun mielestä tästä voisi tulla paikka josta työnantajat voisivat tsekata työntekijöitä esim. sairasloman sijaisuuksiin yms. keikoille, ja toisinpäin. Sellaista "foorumia" ei suomessa tietääkseni ole. ps. valvojat voisivat siivota työnhakuketjun sinne kuulumattomista viesteistä.
Missä niitä asiaankuulumattomia ja teilaavia viestejä on? Eikö keskusteluihin sisälly mielipiteiden kertomista?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun mielestä tästä voisi tulla paikka josta työnantajat voisivat tsekata työntekijöitä esim. sairasloman sijaisuuksiin yms. keikoille, ja toisinpäin. Sellaista "foorumia" ei suomessa tietääkseni ole. ps. valvojat voisivat siivota työnhakuketjun sinne kuulumattomista viesteistä.
Kukaan työnantaja ei  tarjoa jollain foorumilla kirjoittavalle nimimerkille töitä, se on ihan fakta. Jos joku kirjoittaa tänne nimimerkillä että 'etsin töitä' , niin kehen työnantaja ottaa yhteyttä? Tuskin rekisteröityy tänne vaan sen takia että voi lypsää yksityisviestein henkilötietoja yms. Toki yrittää saa, tottakai. :)Varmaankin paremmin tämä foorumi sopii työpaikan tarjoamiseen mihin voi suoraan laittaa firman yhteystiedot yms. Toisinpäin tuskin kovin helposti onnistuu.  :-
ps. valvojat voisivat siivota työnhakuketjun sinne kuulumattomista viesteistä.
Mikä ketju ja mitkä viestit?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ps. valvojat voisivat siivota työnhakuketjun sinne kuulumattomista viesteistä.
Mikä ketju ja mitkä viestit?
Tarkoitetaan lienee tätä ketjua: http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=7650.0 Tuon ketjun tiimoilta mua lähestyttiin, mutta en mä kyllä siivoamisen aihetta löytänyt.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tarkoitetaan lienee tätä ketjua: http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=7650.0 Tuon ketjun tiimoilta mua lähestyttiin, mutta en mä kyllä siivoamisen aihetta löytänyt.
Useampaan kertaan ketjun luin. En löydä minäkään siivoamisen aihetta.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Unicornu

Aijaa... Yhdessä vaiheessa kyllä ylläpitäjät korosti, että joka viestissä olisi oltava jotain annettavaa. Niissä parissa viestissä ei kyllä ollut. Eivätkä ne olleet vastauksia siihen mitä haen. Niiden viestien myötä vain tuli sitten tämä kysely.Laittakaa vain jokaiseen työtä hakevan sivustalle, että todennäköisesti et tule löytämään töitä tämän kautta. Todella kannustavaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Unicornu

Osku: Ahaa. Alanpa minäkin sitten tunkemaan mielipiteitäni joka keskusteluun, vaikka viestin aloittaja ei sitä pyytäisikään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Alanpa minäkin sitten tunkemaan mielipiteitäni joka keskusteluun,
Käsittääkseni se onkin yksi tämän sivuston perustarkoituksista. Vaihtaa mielipiteitä asioista. Tämä on keskustelufoorumi. Täällä on tarkoitus keskustella asioista, ilman että sitä erikseen pyydetään joka aiheessa. Ihmisillä on asioista eri mielipiteitä. Jos ne ei vastaa omia, siitä on aivan turha loukkaantua. Niin kauan kun keskustelu/mielipiteiden vaihto pysyy sääntöjen puiteissa, en näe mitään syytä lähteä poistelemaan viestejä vaan sen takia että sinä et pidä niistä. Sulla on ihan yhtäläinen oikeus olla asioista eri mieltä, kuten meillä kaikilla muillakin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aijaa... Yhdessä vaiheessa kyllä ylläpitäjät korosti, että joka viestissä olisi oltava jotain annettavaa. Niissä parissa viestissä ei kyllä ollut. Eivätkä ne olleet vastauksia siihen mitä haen. Niiden viestien myötä vain tuli sitten tämä kysely.
Unicornu, olisitko ystävällinen ja kertoisit mitkä viestit, ja mikä niissä viestissä sai sinut tuntemaan että ne eivät kuulu aiheen alle?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Unicornu

Maaria: VF laittoi jo sen osoitteen sinne.Mä en ole niin yksinkertainen, ettenkö osaisi etsiä töitä muutakin kautta kuin hoitajat.netistä. Se lyhtypylväs taas oli utopiaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maaria: VF laittoi jo sen osoitteen sinne.Mä en ole niin yksinkertainen, ettenkö osaisi etsiä töitä muutakin kautta kuin hoitajat.netistä. Se lyhtypylväs taas oli utopiaa.
Mielestäni ei yhtään sen enempää utopiaa kuin se että joku tarjoaisi nimimerkin taakse töitä jollekin. Me nähdään nää asiat vissiin vähän eri tavalla. Ja se ei ole ollenkaan huono asia, älä ota itseesi. Kyllä meitä tänne mahtuu.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...