Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitaja nimike


Lyrica

Recommended Posts

En oikein tiennyt, mihin tämän aiheen olisin laittanut, joten laitoin tänne....Mikä on käytäntö sairaanhoitaja nimikkeen käytöstä?jos ei ole valmistunut sairaanhoitajaksi, mutta silti käyttää ihan virallisesti sairaanhoitajan nimikettä, niin eikö se ole kiellettyä?tiedän ainakin kaksi ihmistä, jotka mm. rekrytoivat väkeä ns. keikkafirmaan ja ilmoittavat olevansa sairaanhoitajia. Mm. toinen heistä on perustanut oman firman jossa hän toimii "johtaja sairaanhoitajana" vaikkei ole edes valmis...Mietin myös, pitäisikö siitä ilmoittaa johonkin, vai katsoa läpi sormien ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
En oikein tiennyt, mihin tämän aiheen olisin laittanut, joten laitoin tänne....Mikä on käytäntö sairaanhoitaja nimikkeen käytöstä?jos ei ole valmistunut sairaanhoitajaksi, mutta silti käyttää ihan virallisesti sairaanhoitajan nimikettä, niin eikö se ole kiellettyä?tiedän ainakin kaksi ihmistä, jotka mm. rekrytoivat väkeä ns. keikkafirmaan ja ilmoittavat olevansa sairaanhoitajia. Mm. toinen heistä on perustanut oman firman jossa hän toimii "johtaja sairaanhoitajana" vaikkei ole edes valmis...Mietin myös, pitäisikö siitä ilmoittaa johonkin, vai katsoa läpi sormien ;D
Tuolta löytyy vastaukset kysymyksiin --> http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19940559Ja TEO on se instanssi jolle tehdään ilmoitus asiasta.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jos ei ole valmistunut sairaanhoitajaksi, mutta silti käyttää ihan virallisesti sairaanhoitajan nimikettä, niin eikö se ole kiellettyä?

On se. Ihan sama kun joku sanoisi itseään lääkäriksi ilman lääkärin koulutusta. Kts tuolta VF:n linkistä jutut laillistetuista ammattihenkilöistä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On se. Ihan sama kun joku sanoisi itseään lääkäriksi ilman lääkärin koulutusta.
Tai "johtaja lääkäriksi".

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mm. toinen heistä on perustanut oman firman jossa hän toimii "johtaja sairaanhoitajana" vaikkei ole edes valmis...
-Heh-heh, joku wannabe haluaa todella tulla kutsutuksi sairaanhoitajaksi. Mahdoton ymmärtää.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mm. toinen heistä on perustanut oman firman jossa hän toimii "johtaja sairaanhoitajana" vaikkei ole edes valmis...
-Heh-heh, joku wannabe haluaa todella tulla kutsutuksi sairaanhoitajaksi. Mahdoton ymmärtää.
Niinpä ;) Toisella näistä on kyllä suuret luulot, mutta hyvin pienet teot ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jos ei ole valmistunut sairaanhoitajaksi, mutta silti käyttää ihan virallisesti sairaanhoitajan nimikettä, niin eikö se ole kiellettyä?
On se. Ihan sama kun joku sanoisi itseään lääkäriksi ilman lääkärin koulutusta. Kts tuolta VF:n linkistä jutut laillistetuista ammattihenkilöistä.
Täytyy käydä katsomassa. Kiitoksia vinkistä ja linkistä ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

 "johtaja sairaanhoitajana"
hieno titteli... ;)
Meillä suoranaisesti kettuillaan vastuuvuorolaiselle tästä "johtava hoitajatar"-nimikkeestä ;D :nauraa:

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kun olen vakiyökkö, niin ajattelin käyttää titteliä pimeyden ruhtinas. Se on kuitenkinkäsittääkseni nimikesuojattu, että se siitä sitten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...