Jump to content
MAINOS

Osa-aika työ ja sairasloma...


Asperiini

Recommended Posts

Teen tällä hetkellä osa-aikatyötä lasten takia. tai osa-aikaisesti töitä on tullut painettua jo muutama vuosi, noin 30H/vko. Nyt alkaa mitta ollemaan täysi Sairasloma asioiden suhteen >:nauraa: Pomo alkanut nalkuttamaan turhan usein sairaslomastani, joka oli pakko pitää tapaturman takia ja jota en tietty onnistunut asettelemaan juuri vapaapäivien yhteyteen, kuten kunnon hoitsu tietenkin tekee...Saikkua jouduin pitämään siis alle 20 päivää. Ja nyt saan kuulla siitä kyllästymiseen saakka, koska olen OSA-AIKAINEN. Kysymys siis kuuluu, eikö osa-aikaisella ole oikeus sairastua? Enhän mä tietty revi täyttä palkkaakaan, joten siihenkään ei voi vedota... Ottaa päähän niiiiin kympillä, milläs toi kuittailu saadaan lopetettua? :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Teen tällä hetkellä osa-aikatyötä lasten takia. tai osa-aikaisesti töitä on tullut painettua jo muutama vuosi, noin 30H/vko. Nyt alkaa mitta ollemaan täysi Sairasloma asioiden suhteen  >:P  Pomo alkanut nalkuttamaan turhan usein sairaslomastani, joka oli pakko pitää tapaturman takia ja jota en tietty onnistunut asettelemaan juuri vapaapäivien yhteyteen, kuten kunnon hoitsu tietenkin tekee...
Pomot on sellaisia nalkuttajia, varsinkin tällä alalla. Parhain keino selviytyä on olla kuuntelematta niiden jorinoita.
Saikkua jouduin pitämään siis alle 20 päivää. Ja nyt saan kuulla siitä kyllästymiseen saakka, koska olen OSA-AIKAINEN. Kysymys siis kuuluu, eikö osa-aikaisella ole oikeus sairastua? Enhän mä tietty revi täyttä palkkaakaan, joten siihenkään ei voi vedota... Ottaa päähän niiiiin kympillä, milläs toi kuittailu saadaan lopetettua?  :-
On sillä pomollakin esimies. Ilmoita sille sen pomon epäasiallisesta käytöksestä sua kohtaan. Tai ota yhteys liittoon ja kerro tilanteesi. Ei kenenkään pidä kuunnella pomoilta mitään epäasiallista.Ja osa-aikaisella on myäs oikeus sairauslomaan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...