Jump to content
MAINOS

ilmapiiri vanhainkodeissa?


Vieras: eveliina

Recommended Posts

MAINOS

Mä luulen että toi Esaac on trolli joka yrittää tahallaan provosoida. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Onkos toi jotain HKI seudun murretta? Mitä tarkoittaa trolli?

Nainen paranee taudista kuin taudista, kun hän saa tietää sen kuuluvan vanhenemisen merkkeihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onkos toi jotain HKI seudun murretta? Mitä tarkoittaa trolli?

Se on internetin murretta ;D

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#trolli

Trolli on vanha keskutelualuilla asuva maahinen, jonka perusluonteeseen kuuluu tehdä kysymyksiä joiden ainoa tarkoitus on hämmentää lukijoita tai aloittaa sanasota. Mitä suuremman sekasorron Trolli saa aikaiseksi sitä parempi.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kivat sulle asenteesta. Toivottavasti en ikinä joudu sun kanssas samaan työpaikkaan - tai kenenkään muunkaan joka noin ajattelee! Jokainen meistä on ammattilainen, ehkä ammattitaito ja kiinnostus ovat suuntautuneet eri tavalla mutta sehän tekee meistä entistä monipuolisemman tiimin! Ei ole mitään niin raivostuttavaa kuin työtoveri, joka ei arvosta lainkaan muita työntekijöitä samassa työssä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Et kai todellakaan luule, että olisin tosissani kirjoittanut näitä juttuja, leikilläni trollasin ja olen pahoillani siitä. Siksipä kirjoitankin nyt vaan asiaa, ainakin pääasiassa. Tsori, jos sait mielipahaa.

Ystävällisesti

Esaac

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Et kai todellakaan luule, että olisin tosissani kirjoittanut näitä juttuja, leikilläni trollasin ja olen pahoillani siitä. Siksipä kirjoitankin nyt vaan asiaa, ainakin pääasiassa. Tsori, jos sait mielipahaa.

Ystävällisesti

Esaac

Ok asiasta on hyvä aina kirjoittaa, ettei siinä mitään. :o

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Niin... Ilmapiiri VK:ssa. Työskentelin 1,5 v. VK:ssa ja väliilä meno oli kuin villissä lännessä. Olen sh ammatiltani. Pahimmillaan osastollani oli tämä tilanne:

16 potilasta, työkaverina lh, ei hoitoapulaista ja olin ainoa sh talossa. Eli pitäisi saada lounaaksi kaikki mummot ja papat ylös, järkätä kaikille potilaille aamupala ja lounas eteen, hoitaa keittiö hommat (astiat tiskikoneeseen jne...) tämän päälle toinen osasto soittaa et nyt tääl tarvittais sairaanhoitajaa...

Tämä oli tilanne useimpina viikonloppuina.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin... Ilmapiiri VK:ssa. Työskentelin 1,5 v. VK:ssa ja väliilä meno oli kuin villissä lännessä. Olen sh ammatiltani. Pahimmillaan osastollani oli tämä tilanne:

16 potilasta, työkaverina lh, ei hoitoapulaista ja olin ainoa sh talossa. Eli pitäisi saada lounaaksi kaikki mummot ja papat ylös, järkätä kaikille potilaille aamupala ja lounas eteen, hoitaa keittiö hommat (astiat tiskikoneeseen jne...) tämän päälle toinen osasto soittaa et nyt tääl tarvittais sairaanhoitajaa...

Tämä oli tilanne useimpina viikonloppuina.

No jopas sapinät,  ;) olikos tää yksityinen vai kunnallinen.  huh.gif

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä oli kunnan puolella. Minun mielestäni ihan ymmärrettävää että puolet vakihenkilöstöstä oli pitkillä sairaslomilla. OH:lle oli turha puhua. Hän ei kuunnellut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...