Jump to content
MAINOS

XXX Healthcare, USA


Ambien

Recommended Posts

Hei!Löytyykö hoitajia jotka mahdollisesti ovat jo lähteneet USA:n Värväystoimisto Madisonin kanssa? Kuullostaa, että moni on jättäytynyt kelkasta ja olisi kiva kuulla missä mennään. Firmahan katosi Suomen kuvioista aika pian värväysretkensä jälkeen. Löytyykö ketään?Terv Ambien - laadunvarmennusasialla ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Minä olen menossa Madisonon kautta. Just toissa iltana juttelin Gregin kanssa ja odottelen viisumipapereita allekirjoitettavaksi ja lokakuussa pitäis päästä lähetystön haastatteluun ja toivottavasti loppuvuodesta olisi muutto edessä. On tietääkseni muitakin menossa Madisonin kautta eli homma toimii. Mulla ei ainakaan ole mitään valittamista niiden toimista. Kaikki on menny just niiku on sovittu ja ovat sanansa aina pitäneet. Ilmeisesti Madison aikoo taas järjestää rekry-tilaisuuden tänä syksynä.

Mun kanssa on niin helppo olla. Saa tehdä just niiku mä sanon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea matkaan Mobitz - tarkoitusena ei ole valittaa vaan seurata mistä mennään läpi ja millä vauhdilla.Viisumipapereiden allekirjoittaminen tarkoittaa sitten I-140. Käyttävätkö he premium processing?Retrogressio ei Suomessa syntyneisiin vaikuta ja kaikki me ähtijät tietysti toivomme lähtevämme aikataulussa.Jos allekirjoitat jo viimunipapereita niin tiedätkin sitten jo mihin sairaalaan / osastolle olet lähdössä!Kävitkö siellä haastattelussa?Hyvää matkaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...