Jump to content
MAINOS

Espanja/sairaanhoitaja

Guest Impulsiivinen

Recommended Posts

Guest Impulsiivinen

Enpä löytänyt yhtään viestiä joka kertoisi työtilanteesta Espanjassa. :D Portugalista tiedän että sieltä saa töitä ja palkan jossa siinä maassa ainakin elää. MIten on Espanjan kanssa? Tietääkö kukaan? 8)

MAINOS

Espanjasta ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta jokunen vuosi sitten oli Espanjasta pari opiskelijaa. Heidän kertomansa mukaan sairaanhoitajilla on huono palkka ja töitä on vaikea saada. Kovasti pitää kuulemma työhakemuksia tehdä jos mielii töihin päästä. Ja eipä se sikäläisten sairaanhoitajien tieto-taito-tasokaan ollut mitenkään kovin kummoisen oloinen. :D

Failure is always an option

Ja eipä se sikäläisten sairaanhoitajien tieto-taito-tasokaan ollut mitenkään kovin kummoisen oloinen.  8)
Sitä oli mun ainakin vaikee arvioida tällä mun epsanjankielen taidolla. Ja heidän auttavalla enklannillaan... :-XAi niin sen mä kuulin kun kertoivat että hoitajat laittaa espanjassa A-neulat... :D (Tosi tärkeä tieto!)

Ai niin sen mä kuulin kun kertoivat että hoitajat laittaa espanjassa A-neulat... 8) (Tosi tärkeä tieto!)
Temppu temppujen joukossa, sen oppii apinakin kun treenaa. Osaahan sen jotkut lääkäritkin kerta.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Sitä oli mun ainakin vaikee arvioida tällä mun epsanjankielen taidolla. Ja heidän auttavalla enklannillaan...  8)
No, kyllä tää yksi opiskelija oli niin kuutamolla lähes kaikesta mitä eteen tuli. "In mai kantri vii dont häv that" oli vakiovastaus moneen asiaan.  :(
Ai niin sen mä kuulin kun kertoivat että hoitajat laittaa espanjassa A-neulat...  :) (Tosi tärkeä tieto!)
Saavat pysyä siinä artsikan laitossa kun artsikkanäytteenotto oli suurta ja ihmeellistä joka piti opettaa rautalangasta vääntäen.  No ihan mukavia ne kaikki oli, ei siinä mitään.

Failure is always an option

Ja eipä se sikäläisten sairaanhoitajien tieto-taito-tasokaan ollut mitenkään kovin kummoisen oloinen.  8)
Minkähän vaiheen opiskelijoita olivat? Tuntuu meinaan että ihan täkäläisessäkin koulutuksessa moni asia tulee ekan kerran harjoittelussa vastaan...

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...