Jump to content
MAINOS

Mielipiteitä uudesta MB sprinteristä(Genios)


Cardor

Recommended Posts

MAINOS

Ulkomuodoltaan aivan loistava... Äijämäisemmän näköinen keulasta.... vanha rupeaa tuntumaan pikkusen "hintahtavalta" :-XOn kiva nähdä oikeesti livenä millanen tuo on, harmi ku ei työkiireiden takia pääse katsomaan Turvallisuus messuille sitä...Tiedä sit onko nuo 360 upotetut hälyvalot hyvät mut sithän sen näkee... Olettaisin että tutkittu on

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkäpä en sitten kovin äijä, mutta mielestäni nokasta he'*##¤ ruma. muuten en vielä osaa kommentoida.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kertokaapa mielipiteitä uuden sprintterin "lookista"
Kelpaisi minulle. Jos totta puhutaan niin minulle on ihan sama minkälainen työkalun ulkonäkö on. Joillekin auton ominaisuuksille kuten esim. ilmastointi ja hyvät stereot annan arvoa mutta niin kauan kuin työnantaja maksaa työkalut niin se saa myös päättää niistä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei oikeen mun silmään ainakaan peruslookki iske...Näin tuossa paripäivää sitten siviiliversion vastaavasta, ja täytyy sanoa että negatiivisessä mielessä erittäin järkyttävän näköinen vehje :nauraa:. Kaiketi johtuu siitä, että ei oo vielä silmä tottunu k.o. vehkeen ulkonäköön. :-Amppari versiona näytti ihan siedettävältä. :)Pojot siviiliversiolle 7- ja amppariversiolle 8+

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika spooki vehje ja varsinkin hälytyslaitteet ;D Ei ainakaan kaupunkiliikenteessä herätä luottamusta, keulan pitäisi olla täynnä eri korkeuksilla sijaitsevia valoja, mielellään ledejä ja stroboja sekaisin.

Jännittää, sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika spooki vehje ja varsinkin hälytyslaitteet Ei ainakaan kaupunkiliikenteessä herätä luottamusta, keulan pitäisi olla täynnä eri korkeuksilla sijaitsevia valoja, mielellään ledejä ja stroboja sekaisin.
Esittelyversiossa on esitteessä olevien vilkkujen lisäksi peileissä ledit, ja kyllähän niitä vilkkuja saa niin paljon kuin haluaa ostaa.Onko täältä ketään menossa Tampereen turvallisuusmessuille 5-7.9.2006? Itsellä on suunnitelmissa piipahtaa 7.9.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko täältä ketään menossa Tampereen turvallisuusmessuille 5-7.9.2006? Itsellä on suunnitelmissa piipahtaa 7.9.
Voipi olla, kahtotaan.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siviiliautoja olen muutamia kaupungilla nähnyt. Näyttää ihan samalta kun se vanha pullanokkamersu, jolla ajettiin joskus ennen mun alletuloa. Sama malli, enemmän vaan nyt pyöreät kulmat. Ei oikein hyvännäköinen, mutta työkaluahan se on, jos tekniikka pelaa niin se tärkeintä.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Veit jalat suustani. Työkalu.Mä pidän tärkeenä paria asiaa. Auto näkyy myös päivällä, se meinaan asettaa hieman suunnittelijalle päänvaivaa. Lisää päänvaivaa tulee kun vaatimuksena on myös työskenneltävyys sisällä. Kaksmetrii kun koltahtaa oviaukon jälkeen johonkin kattotuotteeseen niin mieluummin sitä pysyy siellä kuskin penkillä. Tai kotona.Toinen tärkee juttu on se, että alustan tekniikan pitää toimia varmasti sekä yllätyksettömästi. Eihän niitä perälukkoja jne tarvita kaupungissa kesäkelillä. Entäs sitten kun se kohde on mäen päällä, 15 senttii lunta, alla liukasta, ja pakkasta pihalla riittävästi. Siinä voisi toivoa pitoa. ABS:t ja muut on plussaa, mutta niiden pitää olla myös poiskytkettävissä haluttaessa. Pihavaloa ei ole koskaan liikaa

Vikoja korjataan - ominaisuuksien kanssa opetellaan tulemaan toimeen.

Jokainen kyynel on muistutus onnen hetkestä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Käväsin eilen Tampereen Turvallisuus 2006 -messuilla ja tottakai tsiigasin tän uuden Sprintterinkin. Oli itseasiassa mielestäni livenä paljon paremman näköinen kuin kuvissa, suorastaan jopa hieno. Tilat oli hyvät ja tossahan pystyy valitsemaan jopa alustankin (vaihtoehtoina MB Sprinter ja VW Craft <-- kirjotettiinkohan noin). Myös väyläohjatussa sähkönsyöttöjärjestelmässä oli mielestäni tehty muutoksia? Lisäksi tavaroiden säilytystilat vaikutti ihan fiksuilta. Esimerkiksi katonrajassa oli uudentyyliset kaapit (sellaiset "kourumalliset") -> ei putoile tavarat potilaiden päälle. Lisäksi kaapit vaikuttivat entistä tilavammilta. Myös happipullojen sijoitusta oli parannettu (edelleenkin siellä takaovin vieressä, mutta sellaisessa "kaapissa").Ainoastaan minua hämäsi tuon auton maavara" -> oli kamalan korkea. Profilen edustaja kertoi, että autoon tulee ovillle askelmat / astinlaudat. Tässä prototyypissä niitä ei vielä ollut. Muutenkin autoon oli vielä tulossa pieniä muutoksia (mm. tavaroiden säilytyspaikka kuskin puoleisen liukuoven taakse, teline monitorille, jne.).Mutta itse kyllä tykkäsin livenä tästä autosta. Tulee kuulemma myyntiin marraskuussa.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juuri se! Oli aika näky tuo Crafter siel messuilla... Eivät tosin olleet siitä viel lanssia väsänneet tänne kaukaiseen suameen.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

19.9. on meillä uuden auton korityön tekijän kanssa viimeinen suunnitelutilaisuus. Saa nähdä mitä pystyvät tarjoamaan. Vielä ei ole tietoa lopullisista modulleista eikä oikein hinnoistakaan. Vasta kaksi kuukautta myöhässä alkuperäisestä, luvatusta aikataulusta.Genoiksessa on hyvä idea tuo muokattava sisätila. Tosin miten hyvin esim. 5v käytön jälkeen nuo pikakiinnikkeet pysyvät seinässä kiinni, saa nähdä.Mutta työkalu mikä työkalu. On sitä langillakin ajettu monta keikkaa :P

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

profilen värimaailma auton sisällä oli jotain melko karmeaa. ei iske mulle tumma sisusta. oviaukot on leveempiä ja auto on muutenkin leveempi, mikä on todellakin hyvä. ulkoa melko tankki ja keula tolkuttoman ruma. ajettavuus on pirun hyvä ainakin mb;ssä, tosin uudet ulottuvuudet voi tuoda ongelmia kun ekoja kertoja ajelee niin ei pysty suhauttaan samalla perstuntumalla ku vanhalla jonka äärimitat on hallussa. oli profilella hyviäkin puolia, esim. lattia oli kaukalon mallinen joka on helppo pestä ja ne tera-korilta apinoidut yläkaapit. no oli miten oli niillä on tästä eteenpäin töitä tehtävä halus tai ei. tai ainahan voi tilata DODGE SPRINTERin. http://www.dodge.com/sprinter/index.html

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänäin tuli vastaan tiellä tuommoinen ambulanssi. Olisikohan ajellut Iisalmesta kohti uutta omistajaa etelä-suomessa. Aikas erikoisen näköinen peli se oli ambulanssikuosissa, mutta ehkä silmä tottuu siihenkin pian.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaikuttaa todella pelkistetyltä, kaipa tuohonkin tottuu ajanmyötä. Erityisesti nuo "upotetut" vilkut on aika kummalliset, mutta varmaankin 5-10vuoden päästä nykyisen malliset vilkut vaikuttavat tosi tökeröiltä, kuten majakat nykyään..

mitä toi genios muuten meinaa kuin pitää ihan takaovessakin mainostaa?

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...