miau Posted August 22, 2006 Posted August 22, 2006 Onko tuttu paikka kenellekään?Kiinnostaisi, mutta onko raskas? Sitähän nuo GE-osastot tuppaavat olemaan...
Lyrica Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 Olin siellä harjottelussa joitakin vuosia sitten. enkä ikinä mene uudelleen ;D
Tuisku Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Harjoittelussa olen itsekin ko. osastolla ollut ja jalallanikaan en enää osastolle astu jos ei ole aivan pakko.. :-
Ambien Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Ai miksi? Mulla on aina ollut siellä ihan kivaa ja reippaanlaisesti hommia!
Eli Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Kun Jorvista puhe...Suositteletko jotakin osastoa? Ph. Kokemusta Tk akuutti os sekä gastro kir ja hieman urokir. Ettei tule ihan kauhuosastolle mentyä, jolla tässä tapauksessa tarkoitan: Kiireinen,ahdistunut(tulehtuneet välit hlö.kunnalla),sijaisvastainen, sisäänpäin lämpenevä,Ph on välttämätön paha jota kohdellan kun paskaa. :-Xkyllähän se kokeilemallakin selviää, vaan varoituksia ja kehuja otetaan vastaan :D *Erehtyminen on inhimillistä, toisten syyttely politiikkaa* *Mielummin kahdeksan tuntia koulussa kuin kokonaan ilman unta*
miau Posted September 1, 2006 Author Posted September 1, 2006 Jorvissa K6 on yksiportainen, siis vain sairaanhoitajia (taitaa olla 1 ph). K5:llä taitaa olla pari perushoitajaa, K4:llä ja K7:lla enemmän. Minä en tykännyt osastosta K4 henkilökunnan ilmapiirin takia. Minulle olivat ystävällisiä, mutta keeskenään riitelivät ja pinnan alla kuohui...miau
mur Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Juuri lopettelen harjoittelujaksoa K4:llä ja ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa! Ainakin ulospäin työilmapiiri todella hyvä ja hyvä yhteishenki osastolla kun vertaan muihin harjottelupaikkoihini. Blame it all upon A rush of blood to the head. -Coldplay
Guest KM Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 olen ollut keikalla kyseisellä osastolla ja ollut erittäin mukavaa, hoitajat ystävällisiä ja töitäkään ei liikaa, saanut rauhassa keskittyä potilaidenhoitoon. suosittelen
Guldan Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Jorvista puhe.. itse ollut harjoittelemassa S6:lla ja LPKL:lla. S6 en tykännyt, vanhanaikainen potilaskirjaus ja sit yrität lukea muiden söhellyksiä paperista miten potilas voi ja mitä sille pitäis tehdä. Opiskelijana mulle jäi myös huono maku ohjauksesta, 2 ekaa viikkoa pyörin melkein tyhjän päällä kun ei ollut ohjaajaa. Muut hoitajat eivät huomioineet minua opiskelijana mutta sen huomasivat jos lähdin harjoittelusta pois esim. aamuvuoron jälkeen klo 14:00. Silloin heti ollaan kysymässä että minne se opiskelija NÄIN aikaisin on lähtemässä. LPKL oli kiva paikka. Henkilökunta on todella mukavaa ja joka toimipistees missä olin niin sain hyvää ohjausta. Sit oon ollut pari kertaa keikkalaisena tk1 ja tk2. tk1 tehnyt pari aamuvuoroa ja yötä, hyvä porukka töissä ja kiva ilmapiiri. tk2:lla oon ollut vain yövuoroissa niin en tiedä päivätilanteista siellä. I´am Wizard
-lillamyy- Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Jatkoa Jorvi aiheeseen vaikka onkin kovin vanha.. S4:llä lopettelen juuri pitempää sijaisuutta ja mitään muuta ei oo kun hyvää sanottavaa..mahtava ja hauska työporukka joten letkeitä työpäiviä! Ei liikaa rynnimistä ja riehumista vaan silleen sopivassa määrin hommia..
McBurney Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 Joitain vuosia sitten olin minäkin tuolla harjottelussa.. En ikinä sinne menis ainakaan sen perusteella! "Koppihoitoa" saatiin opiskelukaverin kanssa; tais olla toinen harjottelupäivä.
Torsola Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Mulla taas ei ole K6:sta kuin hyvää sanottavaa. Olin siellä kans harjoittelussa ja viihdyin oikein hyvin. Tietenkään kemiat ei pelannu kaikkien hoitajien kanssa mutta kyllä siellä toimeen tuli. Mitä nopeammin, sitä nopeammin Hiki säästää verta
selena Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 mitenkäs Jorvin lastenosastot? Onko tietoa ottavatko lainkaan lähihoitajia? Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?
Usva Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 Mulla ei ole K6:sesta ja K-osastoista kuin hyvää sanottavaa. Ilmapiiri on juuri sellainen, että siellä saa olla "oma itsensä" ja aina saa vastauksia opiskelijana jos kysyy. Ja ohjausta.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now