Jump to content
MAINOS

Muutto Sveitsiin/Ensihoitaja-Amk


Vieras: tulevaisuus_sveitsissä

Recommended Posts

Vieras: tulevaisuus_sveitsissä

Hei!Opiskelen ensihoitajaksi ja valmistumiseni jälkeen on tarkoitus suunnata suoraan Sveitsiin asumaan. Kysyessäni koululta, sanoivat he, että saan sitten sairaanhoitajan tutkintotodistuksen. Onko kenelläkään tietoa, tuleeko sairaanhoitajan papereihin vähintäänkin maninita: suuntautuminen ensihoitoon? Sveitsissä on kuitenkni vaikea alkaa selittämään työnantajille, että olen suuntautunut ensihoitoon, jos papereissa ei ole mainintaa. Aion kysyä asiaa vielä koululta, mutta jos täällä on asiantuntijoita, niin hienoa.Onko parempia paikkoja mihin soittaa kuin omaan kouluun ja kysyä asiaa? Kiitos kaikille ja mukavaa syksyn alkua!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: tulevaisuus_sveitsissä

vielä mainita, että olen itse asunut Sveitsissä pari vuotta ja paikka on jo tuttu. Ettei tule epäselvyyksiä, miksi juuri sinne haluan muuttaa ja mennä töihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opiskelen ensihoitajaksi ja valmistumiseni jälkeen on tarkoitus suunnata suoraan Sveitsiin asumaan. Kysyessäni koululta, sanoivat he, että saan sitten sairaanhoitajan tutkintotodistuksen. Onko kenelläkään tietoa, tuleeko sairaanhoitajan papereihin vähintäänkin maninita: suuntautuminen ensihoitoon?
Opiskelet siis ensihoitaja AMK-linjalla?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varmimman vastauksen saat kysymällä koulustasi.Me saimme kaksi tutkintotodistusta, toinen sairaanhoitaja AMK ja toinen ensihoitaja AMK ja molemmat lisäksi englanniksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...