Jump to content
MAINOS

sairaanhoitaja työllisyystilanne


Vieras: valis

Recommended Posts

Mikähän mahtaa olla sairaanhoitajien työllisyystilanne? Tarkoitus olisi aloittaa opinnot tammikuussa. Olen mies. Ja filosofian maisteri. Olen lukenut aiheesta hieman ristiriitaista tietoa, toinen sanoo että työttömyys on 2% ja toinen sanoo, että miehenä saisi helpommin alan töitä. Mutta mikä mahtaapi olla todellinen tilanne?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kuka tahansa oma-aloitteinen, kommunikaatiokykyinen ja suomenkielentaitoinen löytää ihan taatusti hoitajan töitä jos koulut on käytynä. Joissain paikoissa toki työolot vs. palkka on sellaiset ettei välttämättä kauheasti naurata.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä on kaiken kaikkiaan. Ihan eri luokkaa kuin omalla entisellä alallani, olen myös FM. Maantieteellisiä eroja voi olla, ja joillekin erikoisaloille on enemmän tunkua. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Nyt ja jatkossa
3 minuuttia sitten, Vieras: On hyvä kirjoitti:

Hyvä on kaiken kaikkiaan. Ihan eri luokkaa kuin omalla entisellä alallani, olen myös FM. Maantieteellisiä eroja voi olla, ja joillekin erikoisaloille on enemmän tunkua. 

Kyllä hoitoalalla töitä on nyt sekä jatkossa. Ei voida tehdä etänä ja vaikeata on ulkoistaa kiinaakaan.Tervetuloa alalle! Nm 53 v mies

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Vauvasta vaariin!

Työkentät on tosi laajat. Vaihtelua löytyy ja itselle mieluisia hommia. Yksi haluaa päivystykseen.Toinen tekee työtä ikäihmisten kanssa ja välillä voi sit sekoittaa kokonaan oman pakan.Hyvää Joulua!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...