Guest dubaiko Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Hei,Mietin itse mahdollisesti lähtöä joko Emiraatteihin tai Saudeihin. Nyt kiinnostaisi tietää että onko kummassakaan enää länsimaalaisia ja kuinka paljon? Ja jos jollakin teistä on omakohtaisia tuoreita kokemuksia, mahdollisesti olet parhaillaan paikan päällä töissä, niin ottaisin mielelläni kaikki kokemukset vastaan. Ja sitten palkkatasosta, pitääkö Professional Connectionsin sivuilla mainittu 3000 €/kk paikkansa?:-) Dubaiko
Ambien Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 Ei niin tuoreita kokemuksia - omista on jo 10v, kavin molemmissa. Jo silloin alkoi lansimaalaisia olla vahemman ja meita alettiin korvata Intialaisilla ja Filippiinoilla, joiden palkat oli todella surkeat. Tyoviikko oli 48 tuntia.Kayhan katsomassa emiraattien palkkoja TAWAM sairaalan sivuilla. Saudien MOH palkkatason loydat googlaamalla jonkun sairaalan esim King Fahad, King Faisal Hospital Riyadh, Armed Forces Hospital (MODA)...
Lyrica Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 Mulla on hakemus vetämässä saudeihin. Emiraatit ei tällä hetkellä ota (?) hoitajia ainakaan kahden mun tietämän välitystomiston kautta ( Profco, medibee). Mutta mieli lähteä on olemassa, kunhan vain pääsisi menemään ;D
mikkosika Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Vaan onhan taalla saudeissa suomalaisia vaikka kuinka paljon talla hetkella, KFSH&RC:ssa. Dubaihinki paasee jos tuuri kay, mutta vahenevassa maarin sinne enaa lankkareita palkataan. Verovaa liksa siellaki on mutta kovin koykanen Saudeihin verrattuna. Onhan tama tammosta, vuoden paivat taalla tata touhua nyt on tullu pallisteltya ja joka paiva jaksaa ihmetyttaa... :) Hyvaa palkkaahan taalla saa ja jos oikein raakki on ja painaa 60-70h viikossa ni aina parempi, mutta kylla taalla toitakinjoka vuoro painetaan ihan kunnolla. Tuu tanne jos haluat hyvaa liksaa ja hyvat lomat, hermot menee kylla paivittain, mutta se kasvattaa... ;) Johtavat lääkärit suosittelevat Pahkasikaa!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.