Jump to content
MAINOS

Työkierto


Hestia

Recommended Posts

Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia työkierrosta. Miten olette sen kokeneet, mitä se on teille antanut ammatillisesti tai muuten, kuinka pitkään olette työkierrossa olleet jne. jne...Itse olen tällä hetkellä ns. osaston sisäisessä työkierrossa; toimeni on leikkauspuolella mutta olen nyt perehtymässä anestesiapuoleen (monessa paikassahan kaikki hoitajat tekevät molempia puolia, mutta meillä tehdään vain jompaa kumpaa). Työkierto on antanut minulle paljon. Nyt ymmärrän paremmin anestesiatyötä, ja tiedän miksi tietyt asiat tehdään. Myös omalle päälle työkierto on tehnyt hyvää, sillä vuosi sitten olin niin kyllästynyt ja v*ttuuntunut, että ajattelin, että rupean vaikka metrokuskiksi. Uuden oppiminen on tehnyt työn taas mielekkääksi. Olenkin innostunut tästä työkiertoasiasta niin paljon, että suunnittelen jo seuraavia paikkoja. Seuraavaksi haluaisin johonkin muuhun taloon leikkuriin, sekä omassa talossa polille ja teholle. Suosittelen työkiertoa kaikille lämpimästi! ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen hyppinyt siellä ja täällä. Siitä ei ole ollut muuta kuin hyötyä. Lisännyt ammattitaitoa suunnattomasti. Suosittelen myös kaikille !

- elämä on asenne kysymys -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen hyppinyt siellä ja täällä. Siitä ei ole ollut muuta kuin hyötyä. Lisännyt ammattitaitoa suunnattomasti. Suosittelen myös kaikille !
Varmasti näin on. Ja tekis hyvää meille kaikille. Itse oon sissin vakanssilla joten hypittyä tulee päivystysalueella - ei onneks laajemmin tässä kohtaa. Tosin vuodeosastoilla ja avopuolella on koluttu jo vuosia ja varmasti kaikesta siitä on ollut hyötyä ammatissa kehittymisen näkökulmasta. Jos ei muuta niin osaa katsoa hoitketjua kokonaisvaltaisemminkin kuin vain oman työpisteen vinkkelistä ja arvostaa muiden työpanosta korkealle. Ja osaa tehdä vaikka korvahuuhtelun tarvittaessa :P (ei ihan jokapäiväistä pullaa nykyisessä työssä)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen jonkin verran kierrellyt eri paikoissa ja mielelläni kierränkin niin kauan kun asiasta saa itse päättää... Jep, kyllä kierrellessä eri paikoissa aina jää jotakin omaan "reppuun" ja oppii uusia asioita. Olen kyllä kaikelle uudelle utelias ja sen vuoksi kierrellytkin. Mielestäni kannattaa kyllä käydä katselemassa paikkoja jos siihen on mahdollisuuksia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...