Jump to content
MAINOS

Lisät


vamppi

Recommended Posts

Tohtisikohan tätä kysyäkään...mutta kertokaa tietämättömälle, paljonko ne paljon puhutut lisät oikein lisäävät sitä peruspalkkaa? Mulla kun ei ole siitä minkäänlaista käsitystä. Perusteluna uteliaisuudelleni kerron, että pähkäilen parasta aikaa, aloittaako kauan haikailemani sh-opinnot vai pysyäkö tutussa ja turvallisessa päivätyössäni :- Ajattelin, että jos tekisi vaikka hiukan palkkavertailua päätöksen tueksi...Eli, miten on, paljonko sinne tilille palkkapäivänä kilahtaa (tiedän, että riippuu varmasti hyyyviiin monesta asiasta, mutta antakaa vaikka jotain min-max lukuja)?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

420 € tuli just kolmenviikon lisistä.. Siin oli hyvin pyhä tuntei. minimissään 3vk pätkästä tulee jotain 300 € meibiii

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: u-päivä

Epäsäännöllisessä kolmivuorotyössä työskenneltäessä suht usein viikonloppuisin karkea kaavio seuraavasti: Jaa peruspalkka 4:llä ja kerrot arvon 5:llä, minkä jälkeen vähennät siitä peruspalkan osuuden niin arvoksi jää keskimääräinen lisien osuus kuukausitasolla. Tämä kaava tietysti antaa keskiarvon, mikä perustuu vuosityöansioon ja lisien osuuteen palkasta vuositasolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kehäkukka

3 viikon lisät noin 400-500e brutto, riippii paljonko pyhiä tai yövuoroja. ilta + la lisät ei paljoa tilinauhaa kartuta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Jotain 1300euroa tuli näköjään lisiä. :D En tiedä miltä ajalta saati mitä kaikkea sisältää, kun paperinen selite tulee postin mukana vasta tänään. (2-vuorotyö, joten en kuvitellu, että moiseen summaan pystyy, mutta olin mä tietty heinäkuussa melkein kaikki pyhät ja illat töissä.)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jotain 1300euroa tuli näköjään lisiä. :D En tiedä miltä ajalta saati mitä kaikkea sisältää, kun paperinen selite tulee postin mukana vasta tänään. (2-vuorotyö, joten en kuvitellu, että moiseen summaan pystyy, mutta olin mä tietty heinäkuussa melkein kaikki pyhät ja illat töissä.)
sulle on kyllä lomat maksettu ulos.. ei kai nyt kaksvuorotyöllä millään pääse moisiin lisiin?? Ainakin jos noi nyt on max.kk:n lisät.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jotain 1300euroa tuli näköjään lisiä. :D En tiedä miltä ajalta saati mitä kaikkea sisältää, kun paperinen selite tulee postin mukana vasta tänään. (2-vuorotyö, joten en kuvitellu, että moiseen summaan pystyy, mutta olin mä tietty heinäkuussa melkein kaikki pyhät ja illat töissä.)
sulle on kyllä lomat maksettu ulos.. ei kai nyt kaksvuorotyöllä millään pääse moisiin lisiin?? Ainakin jos noi nyt on max.kk:n lisät.
aivan. etkös kerttuliini lopettanu duunit?

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jotain 1300euroa tuli näköjään lisiä.  8) En tiedä miltä ajalta saati mitä kaikkea sisältää, kun paperinen selite tulee postin mukana vasta tänään. (2-vuorotyö, joten en kuvitellu, että moiseen summaan pystyy, mutta olin mä tietty heinäkuussa melkein kaikki pyhät ja illat töissä.)
sulle on kyllä lomat maksettu ulos.. ei kai nyt kaksvuorotyöllä millään pääse moisiin lisiin?? Ainakin jos noi nyt on max.kk:n lisät.
Joo oli siellä nekin näköjään. (kolmasosa ainakin oli lomarahoja, kun pikaisesti ehdin vilkaista.) Hitsi, saan tostakin soittaa palkanlaskentaan ja kysyä missä mun juhannuksen lisät viipyy... Mun edellisessä palkassa lisät loppu just ennen juhannuksia ja nyt lisät alko puoli välistä heinäkuuta. :oLisiä oli kolmelta viikolta, tosiaan 2-vuorotyö johon kuuluu ylityötä jonkun verran. Ja lopullinen tulos ilman lomakorvauksia on.. öö... jotain 700eur(?). Suurin osa on sunnuntaivuoroista. (Toiste en kyllä aio tehdä tollaistakaan määrää töitä, olin niin älyttömän RYYD heinäkuun jälkeen...)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen työssä paikassa, jossa ilta- ja yölisät annetaan aikana. Et saa rahana, vaikka haluaisit.Joten jos 180 e saan 3:sta viikosta käteen on se jo paljon... Yksi viikonloppu 3:sta töissä.Tiedän että pk-seudulla monessa mussakin yksikössä saa viikonloppuja tehdä niin paljon kuin haluaa ja jaksaa.Yksi viikonloppu listassa suunnitellusti vapaata jne. Minä en voi kehua omaa palkkaani tai lisiäni.Olenkin katsellut kemianalan koulutusta, josko siirtyisin uusile urille.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...