Jump to content
MAINOS

äitiysloma


SHV

Recommended Posts

En ole löytänyt vastausta kysymykseeni netistä, joten arvelin pistää tänne. Varmaan on joku äitiyslomalla ollut, joka osaisi vastata. Tai joku muu ;)Miten äitiysloma vaikuttaa lomaoikeuteen? Eli jos vaikka jäisi helmikuussa äitiyslomalle, niin talvilomansahan saa siinä ennen ottaa? näin ainakin olettaisin, mutta sitten jos on äitiyslomakauden ja vanhempainlomakauden ja sitten pitäisi siellä vuodenvaihteessa kai palata töihin (ellei jää hoitovapaalle) niin onko sitten mitään lomaoikeutta sen kauden talvilomiin? Vai onko vasta seuraava lomaoikeus toukokuusta eteenpäin`? Toivottavasti joku tuosta tekstistä nyt bongaa sen mitä yritän sanoa ;) Tai jos joku vaikka kertoo esimerkin omalta kohdaltaan tms. Pitäisi päästä vähän suunnittelemaan. Kiitos ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En ole äitiyslomalla ollut, koska mulla on munat. Mutta särähti tuossa korvaan tai silmään tuo "talviloma"-käsite. Mikäs se on?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, arvasin, etten osaa tarpeeksi selvästi sanoa ;) Eli, kun lomaoikeus on ainakin mulla uutenä työntekijänä se 28 päivää/vuosi ja osahan siitä on sitten sillä talvikaudella eli syyskuusta huhtikuuhun välisenä aikana, niin sitä tarkoitin. Olisi pitänyt puhua vuosilomasta pelkästään ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse jäin äitiyslomalle helmikuussa, joten kesälomat jäi tältä kesältä pitämättä, mutta pidän itse kaikki lomat (28 pvää) vanhempainrahakauden jälkeen ja sitten vasta aloitan hoitovapaan (ehkä). Seuraavan kesän lomat tienautuu normaalisti, jos vaan teen hoitovapaan aikana 6 päivää töitä aikana, jolloin lomia kertyy. Olikohan tässä nyt jotain edes, mitä hait?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...