Jump to content
MAINOS

Raskaana sytostaattien pistäminen


hannamari82

Recommended Posts

Hei! Raskaus on aluillaan ja työskentelen kotihoidossa, jossa minun hoidettavana on yksi asiakas, jolla kerran viikossa Trexan pistos. Onko kenelläkään tietoa, uskallanko pistää trexanin, se on kuitenkin sytostaatti?Pharmacassakin puhutaan vain raskaana olevista lääkkeen käyttäjistä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ehkäpä hanskat kädessä...Itse kyllä kieltäydyin raskaana ollessani koskemasta yhteenkään sytostaattiin ja työtoverit ymmärsivät hyvin. Toki polilla oli muitakin jotka sen voivat pistää, kotihoidossa olet yksin. Ehkä näin jälkeenpäin ajatellen taisin olla vähän ylihysteerinen raskauteni kanssa. Mutta silti sain sytomegaloviruksen ja se on toinen juttu se... ;)

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meilläpäin on tehty yleinen sopimus ettei raskaana olevat saa koskea mihinkään sytostaatteihin... Tää on varmaan ihan sen vuoksi ettei turhia kitinöitä työyhteisöissä syntyisi ja ettei kenenkään tarvitse kantaa huolta mahdollisista ongelmista... Ihan hyvä juttu mun mielestä ;)

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkäpä hanskat kädessä...
Lateksi tai nitriilihanskat, vinyylihanskathan eivät pidättele eritteitä saati sytostaatteja.

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan mielenkiinnosta ja asian vierestä, miten hävitette ruiskut ja neulat sytostaatin pistämisen jälkeen kotihoidossa??En pistäisi minäkään.

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan mielenkiinnosta ja asian vierestä, miten hävitette ruiskut ja neulat sytostaatin pistämisen jälkeen kotihoidossa??
Ruiskut ja neulat lasipulloon ja pullo apteekkiin. Päälle voi sitten kirjoittaa että sisältää sytostaattia.
En pistäisi minäkään.
Minä pistäisin. Eihän se ole vaarallista ellei sitten hölvää sitä lääkettä itsensä päälle. Rukkaset käteen ja hommiin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...