Jump to content
MAINOS

TAYS henkilökunnan vuokrakämpät?


Teemu

Recommended Posts

Tere,

Sieltä on tarjottu hommia hyvällä sopimuksella. Onko kenelläkään kokemusta firman kämpistähuh.gif

Ja joku nettisivukin piti olla...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kissantassu on ainakin niitten asuntoyhtiön nimi, sijaitsee sairaalan välittömässä läheisyydessä ja sit pikku matkan päässä, rivitalo asuntoja ja kerrostalokämppiä kai kuitenkin pääasiassa.Mistä palvelualuueelta/erikoisalalta duunia on tarjottu?KIINTEISTÖOSAKEYHTIÖ KISSANTASSU (Tampere)Hallituskatu 11 B, 33200 TAMPEREMarja Jussilapuh: 03-230 3404email: marja.jussila@kissantassu.fiNettiosotetta en löytänyt mut tuossa jotain yhteystietoja...

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Just oon hakemassa kans. Asuntoja on Kissanmaalla, Linnainmaalla, Jankassa ja Kaukajärvellä. Sitten on vielä Kangasalla: Pikonlinnassa ja Pikonkalliolla. TAYS:n sisäisillä sivuilla on tietoa vapaista kämpistä. Kangasalta taitaa olla helpoin saada, mut ne on myös varmaan huonokuntoisimpia (vuokrasta päätellen).  En tiedä jonoista ja millä perusteella joku saa asunnon ennen toista, mun kaveri on tehny marraskuussa hakemuksen kun muutti Tampereelle ja tuli TAYS:n töihin, eikä oo kuulunu mitään. Toinen kaveri eros, ja sai kahdessa kuukaudessa kämpän. Yksinasuva ei voi saada kun yksiön, niin ne mun mielestä sanoi kun soittelin ja kyselin. Ainakin Linnainmaalla osa kämpistä on rempattu, siis laitettu lattiaan laminaatti ja keittiökaapit vaihdettu. Vuokrat on aivan  naurettavan halpoja: yksiö 270-300 €. Hakemuksia ja esitteitä saa mm. TAYS:n neuvonnasta. Asunnot on mun  mielestä kaikki kerrostaloissa, ne TAYS:n alueella olleet X-talot oli rivitaloja, mut ne on purettu. Tää esite sanoo näin:"Kiinteistöosakeyhtiö Kissantassu palvelee Tampereen yliopistollisen sairaalan henkilökuntaa vuokraamalla edullisia ja hyväkuntoisia asuntoja eri puolilta Tamperetta sekä Pikonlinnan sairaalan lähistöltä Kangasalta. Kaikki asunnot sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella, osa niistä vain kilometrin päässä sairaalasta""Kissantassun asunnot:KISSANMAA, Tampere1h+kk+kh - 4h+k+kh+p (23-96 m2)LINNAINMAA, Tampere1h+kk+kh+p - 3h+k+kh+p (29-76 m2)LINNAINMAA, Tampere1h+kk+s+p - 3h+k+kh+p (35-84 m2)KAUKAJÄRVI, Tampere1h+kk+kh+p - 3h+k+kh+p (35-84 m2)JANKA, Tampere1h+tk+kh+p - 3h+k+kh+p (36-68 m2)PIKONLINNAN KISSANTASSU, Kangasala1h+kk+kh+rp - 2h+k+kh+rp (33-67 m2)PIKONKALLIO, Kangasala1h+kk+kh - 4h+k+kh (25 - 86 m2)LISÄKSI SAIRAALA-ALUEIDEN ASUNNOT"

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

X-talot oli rivitaloja, mut ne on purettu.
Juu niin se varmaan onkin tais olla jo sillo puhetta kun olin siellä duunissa et ne puretaan...Yleisesti ottaen ainakin ne kissanmaan asunnot on kuulemma hyvässä kunnossa.

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mut noissahan ei siis oo saunaa missään? Miten niis voi asua?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mut noissahan ei siis oo saunaa missään? Miten niis voi asua?
asutko saunassa? ;)
En, mutta käyn siellä löylyttelemässä joka päivä.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mut noissahan ei siis oo saunaa missään? Miten niis voi asua?
asutko saunassa?  ;)
En, mutta käyn siellä löylyttelemässä joka päivä.
vaikka noissa olisikin sauna niin en ole yhdessäkään kerrostalosaunassa käynyt jossa sais hyvät löylyt..... Siihen nähden jokapäiväinen saunottelu kuulostais hirveeltä.... -puillalämmitettävänsaunanomistaja-muoks: meni pikkusen offtopic.

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

LINNAINMAA, Tampere1h+kk+s+p - 3h+k+kh+p (35-84 m2)
Silmä käteen pallopäät! Muuten, ainakin noissa Linnainmaan Lahtomäenkadun kämpissä saa käyttää ilmaiseksi talon pesutupaa. Ja taloissa on toki yhteiset saunat. Sinne vaan paksujen eläkeläishoitsujen sekaan tiirailemaan silmät kiiluen...Joo. Mä meen nyt kuumehoureissani maate.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse asumme vaimoni kanssa Kissanmaalla Kissantassun vuokrakaksiossa ja sijainti on kyllä enemmän kuin mainio. Kämppä oli siistissä kunnossa, meillä oli tosin muutamia toivomuksia pieneen remppaan niin ne käytiin toteuttamassa ennenkuin muutettiin. Työmatka kävellen  n. 15 minuuttia, keskustaan bussilla n. 10 minuuttia, bussiyhteydet pelaa, vuokra 408 egee sisältäen saunamaksun (vuoro kerran viikossa). Verrattuna yksityisten hintoihin, niin Kissantassun kämpät on 100-200 euroa halvempia. Lämmityskustannuksia ei ole, nettiyhteyden saa halvemmalla, jos liittyy taloyhtiön yhteiseen liittymään. Ylipäätään asuntoalueena rauhallinen vaikka Hippoksenkadun juopot onkin aika lähellä..Kämppä saatiin varsin nopeasti (pommittelin Kissantassua puhelimella viikon välein n. kk verran). sen jälkeen kaikki autopaikan hommaaminen pistokepaikalla ja saunavuorojen vaihdot ym. sujuneet loistavasti. Nyt täytyisi alkaa kyselemään kolmiota kun perheenlisäystä tulee..Mun mielestä ainakin yksi kaksio on tuossa tyhjänä ollut viimeiset 3 viikkoa naapurirapussa, en tiedä onko se jo sitten mennyt.. Kissantassulla on tosiaan olemassa sääntö, että jos kämppää hakee yksi ihminen, niin saa yksiön, pariskunta kaksion, jos on lapsi niin kolmion ja neliöt sitten isommalle perheelle.Teemu, ootko minne päin tulossa Tays:iin töihin? Laita vaikka privana vastausta niin voin "prepata"  :nauraa:

It`s nice to be important but it`s more important to be nice.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Itse asun myös kissanmaan asunnoissa.Pääsin yksiöön, johon oltiin juuri tehty remontti.Tyytyväinen olen ihan ollut,parveke on iso ja mukava ja muutenkin asiallinen kämppä.Rauhallinen talo, ja suht. rauhallisella alueella josta pääsee bussilla kaupunkiin helposti.

The pint is half full!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sinne vaan paksujen eläkeläishoitsujen sekaan tiirailemaan silmät kiiluen...

Tiirailemaan mitä?!?

"Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä."

(Vantaan Sanomat 22.9.2009)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 vuotta myöhemmin...

Mä nyt kaivan tän esiin. En hirveästi ole lämminnyt Kissanmaalle perheen asuinalueena, mutta se on ainoa missä on 4h+k... Mut toisaalta en niin hirveän hyvin tunne koko kaupunkia muutenkaan. Mun negatiivinen kokemus Kissanmaastakin voi johtua siitä että mun autoon oli murtauduttu siellä yön aikana, en tiedä. :vihainen: Toisaalta siellä on ollut kivoja lenkkeilyreittejä.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Linnainmaa ja Kaukajärvi ovat kyllä mukavampia, kuin kissanmaa. Varsinkin se linnainmaa.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Linnainmaa ja Kaukajärvi ovat kyllä mukavampia, kuin kissanmaa. Varsinkin se linnainmaa.

Kaukajärvellä on paljon lapsiperheitä ja mun kokemuksen mukaan turvallista asua. Lenkkeilymaastot loistavat ja bussiyhteydet Tays:iin loistavat.

Kissanmaalla pari vuotta sitten asu lähinnä alkoholisteja ja muita "vähempi osaisia" koska halpoja kaupungin asuntoja. Nykyään en tiedä mutta näin pari-kolme vuotta sitten. Tays:n vuokrakämpistä en tiedä yhtään mutta alueena ei ehkä se lapsiystävällisin.

 

Myös Lukonmäessä paljon lapsiperheellisiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Linnainmaa ja Kaukajärvi ovat kyllä mukavampia, kuin kissanmaa. Varsinkin se linnainmaa.

 

Mut siellä on vaan kolmioita?

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...