Jump to content
MAINOS

Työvaatteet raskaanaolevalle


zaza

Recommended Posts

On todella yksilöllistä se, voiko raskauden aikana työskennellä tavanomaisissa tehtävissä tai ylipäätänsä ollenkaan. Joku voi niin pahoin raskauden alussa, että saa saikkua heti kättelyssä. Toisella supistaa rv20 ja työt loppuu siihen. Sitten on niitä, jotka ei oireile mitenkään erityisesti, vaan jäävät pois vasta kun äitiysloma häämöttää. Itse kuulun tähän kolmanteen ryhmään, kolme raskautta takana ja kaikilta äitiysvapaalle vasta 30 päivää ennen laskettua aikaa.

Yleinen käytäntö on, että neuvolasta kirjoittavat tarvittaessa todella herkästi saikkua, joten sitä ei tarvitse jäädä miettimään. Jos alkaa siltä tuntua, niin sairaslomaa saa helposti.

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, mulla menivät tavis-vaatteet kokoa suurempana koko raskauden ajan. HUS:n pussihousuissa kun on jo valmiiksi väljyyttä masun kohdalla, pusero piti vaihtaa ennemmin kokoa suurempaan. Näin persjalkaisena tiirailin niitä oikeita mammakuteita, ja totesin että ne on tehty puoli metriä pidemmille kintuille.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, mulla menivät tavis-vaatteet kokoa suurempana koko raskauden ajan. HUS:n pussihousuissa kun on jo valmiiksi väljyyttä masun kohdalla, pusero piti vaihtaa ennemmin kokoa suurempaan. Näin persjalkaisena tiirailin niitä oikeita mammakuteita, ja totesin että ne on tehty puoli metriä pidemmille kintuille.

Mä mietinkin jo, että oonks mä jotenkin epämuodostunu, kun piti vaihtaa vaan paita vähän isommaks.  :D

Mulla oli töissä tänään supistelua ja lievästi vuotoakin. Th käski levätä tän illan.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...