Jump to content
MAINOS

Keski- Pohjanmaan sairaanhoitopiiri,neur.osasto 12.


soppana

Recommended Posts

Kertokaa jos jollakin on kokemusta ko.osastosta.Millainen on työilmapiiri siellä?Onko perus/lähihoitajia enää töissä,millainen heidän työnkuva on,saavatko antaa esim i.m lääkkeet?Onko mahdollisuus saada työsuhdeasuntoa lähettyviltä?

Suuri kiitos kaikille! :happy:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kertokaa jos jollakin on kokemusta ko.osastosta.Millainen on työilmapiiri siellä?Onko perus/lähihoitajia enää töissä,millainen heidän työnkuva on,saavatko antaa esim i.m lääkkeet?Onko mahdollisuus saada työsuhdeasuntoa lähettyviltä?

Suuri kiitos kaikille! :happy:

No mulla ei ole työkokemusta sieltä, mutta olin juuri potilaana siellä. Hyvin siellä pidettiin. Muutenkin ko. osastoa on kehuttu. Luokkakaverit, jotka aikanaan olivat siellä harjoittelussa olivat varsin tyytyväisiä. Perus-/lähihoitajia on töissä. Toimenkuvasta en osaa sanoa. Sairaanhoitajat siellä ainakin kiertävät, eli välillä esim. aivohalvausyksikön valvonnassa, välillä muuten osastolla.

Sairaalalla on kyllä jotain asuntoja vuokrattavana, enimmäkseen solu-tyyppisiä käsittääkseni. Niiden tämänhetkisestä käyttöasteesta minulla ei ole tietoa.

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...