Jump to content
MAINOS

Tehohoitajasta anestesiahoitajaksi, mutta...


Vieras: Alppiruusu

Recommended Posts

Vieras: Alppiruusu

Ajatus olisi vaihtaa alaa seitsemän tehovuoden jälkeen. Koulutus on sairaanhoitaja AMK ja erikoistumisena kriittisesti sairaan potilaan hoitotyö. Aikanaan olen ollut leikkurissa harjoittelussa ja tarkoituksena olisi alkaa myös suorittamaan perioperatiivisia erikoistumisopintoja avoimessa ammattikorkeakoulussa. Eli pätevyyttä pitäisi olla jo jonkin verran pohjalla.  Samoin talo ja tavat tuttuja kun oman "kotisairaalan" sisällä pysyisin. Mutta nyt sitten ongelmana on se, että pienten lasten vanhempana olen en pysty lasten hoidon vuoksi tekemään arkiaamuja ollekaan, niin työn tulisi olla ilta-/ viikonloppupainotteista. Mutta mitenkäs sitten perehtyminen onnistuu? Eihän minua voi uutena hoitajana vain heittää päivystysaikana saliin. Vai onkohan mahdollista saada perehdyttäjä myös iltavuoroon? Kovin vaativiin toimenpiteisiin ei varmasti ole asiaa, mutta onko esim. LYHKI:ssä sellaista toimintaa jossa voisi lyhyellä perehdytyksellä pärjätä iltaisin? Tai onkohan mitään mahdollisuutta päästä vaikkapa vain heräämöhoitajaksi? Siellä sentään on aina joku kaverina. Vai hautaanko koko anestesiahoitaja ajatuksen kunnes voin tehdä taas päivätyötä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...