Jump to content
MAINOS

Domus nostra


Möttönen

Recommended Posts

Onneksi ei tullut aikanaan mentyä töihin Domukseen vaikka paikan olisin saanut. Ennen töiden aloittamista omistajan kanssa oli jo niin ihmeellistä ja epäilyttävää säätöä että peruin lupaukseni mennä kyseiseen paikkaan töihin. Jälkeenpäin olen kuullut pelkkiä huonoja juttuja paikasta.

This body holding me reminds me of my own mortality.

Embrace this moment. Remember; we are eternal,

all this pain is an illusion.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 79
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Hyi, mulla meni ihokarvat ihan pystyyn kun luin tämän. Voiko tälläistä todella siis olla? Ilman muuta ilmotus pitää tehdä lääninhallitukseen ja niin monta kertaa että asialle tehdään jotakin. Ei auta toivoa vaan jos jotakin haluaa sen eteen pitää tehdä myös jotakin.

Katsellessaan ulos vasten kylmää ikkunaa, hän tunsi kylmänväristyksen. Se taivas oli niin musta, kuin samettia.Ja tähdet olivat niin kirkkaat, kuin kiiltomadot yössä. Ja se kuu, se kuu oli niin kalpea. Maailma on ääretön hän tuumi. Hetken hän toivoi, että rakkainkin sen näkisi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lääninhallitukselle on tieto mennyt, ymmärtääkseni ilmoittavat olevansa voimattomia ja tehneensä kaiken mahdollisen asian eteen. Hyvällä syyllä voidaan kysyä, mitkä ovat läänin keinot ja mahdollisuudet sitten puuttua tällaisiin ongelmiin? Entäpä se kaupunki, jonka sijaintikuntana tulisi valvoa tätä paikkaa, mitä se on tehnyt?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...

Entisenä työntekijänä kaikki kuulostaa niin tutulta, harmi! Aivan hirveä paikka! Onneksi ihania hoitopaikkoja on olemassa, hoitajat oikesti tekevät sydämellä työtä ja olen onnekas, kun saan olla täällä töissä :) Onkoha domus vielä samanlainen paikka?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

MOI!

Itse olin töissä silloin kun Domus nostran nimi oli vielä Suvisiipi. Työkokemukseni siellä jätti todellakin ikuiset jäljet sieluuni, koin niin ala arvoista kohtelua työntekijänä, etten ole siitä toipunut vielä tänäpäivänäkään, vaikka aikaa on kulunut yli kymmenen vuotta siellä olostani. Nyt onneksi olen työpaikassa jossa työntekijät saavat inhimillistä kohtelua ja potilaiden hyvään hoitoon paneudutaan toden teolla, kokemuksen jälkeen päätin etten enään elämäni aikana jalallanikaan astu yksityisen puolen hoitokoteihin. Ongelmaa on ollut kyseisessä paikassa, jo enne omistajan vaihdostakin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...