Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Möttönen

Domus nostra

Recommended Posts

Möttönen

Onneksi ei tullut aikanaan mentyä töihin Domukseen vaikka paikan olisin saanut. Ennen töiden aloittamista omistajan kanssa oli jo niin ihmeellistä ja epäilyttävää säätöä että peruin lupaukseni mennä kyseiseen paikkaan töihin. Jälkeenpäin olen kuullut pelkkiä huonoja juttuja paikasta.

Piitunen

Hyi, mulla meni ihokarvat ihan pystyyn kun luin tämän. Voiko tälläistä todella siis olla? Ilman muuta ilmotus pitää tehdä lääninhallitukseen ja niin monta kertaa että asialle tehdään jotakin. Ei auta toivoa vaan jos jotakin haluaa sen eteen pitää tehdä myös jotakin.

adalmiinan helmi

Lääninhallitukselle on tieto mennyt, ymmärtääkseni ilmoittavat olevansa voimattomia ja tehneensä kaiken mahdollisen asian eteen. Hyvällä syyllä voidaan kysyä, mitkä ovat läänin keinot ja mahdollisuudet sitten puuttua tällaisiin ongelmiin? Entäpä se kaupunki, jonka sijaintikuntana tulisi valvoa tätä paikkaa, mitä se on tehnyt?

lähäri 77

Entisenä työntekijänä kaikki kuulostaa niin tutulta, harmi! Aivan hirveä paikka! Onneksi ihania hoitopaikkoja on olemassa, hoitajat oikesti tekevät sydämellä työtä ja olen onnekas, kun saan olla täällä töissä :) Onkoha domus vielä samanlainen paikka?

piikku

MOI!

Itse olin töissä silloin kun Domus nostran nimi oli vielä Suvisiipi. Työkokemukseni siellä jätti todellakin ikuiset jäljet sieluuni, koin niin ala arvoista kohtelua työntekijänä, etten ole siitä toipunut vielä tänäpäivänäkään, vaikka aikaa on kulunut yli kymmenen vuotta siellä olostani. Nyt onneksi olen työpaikassa jossa työntekijät saavat inhimillistä kohtelua ja potilaiden hyvään hoitoon paneudutaan toden teolla, kokemuksen jälkeen päätin etten enään elämäni aikana jalallanikaan astu yksityisen puolen hoitokoteihin. Ongelmaa on ollut kyseisessä paikassa, jo enne omistajan vaihdostakin.

• Create New...