Jump to content
MAINOS

Töitä Oulussa?


annie

Recommended Posts

Jollain tietoa OYS:n työsuhdekämpistä? Eli onko niitä missä päin kaupunkia, missä kunnossa, mitä maksaa (meneekö suoraan palkasta)...

Kuten jo mainittiin, OYSn työsuhdeasunnot sijaitsevat ihan sairaalan lähellä. Rakennuskanta on tyypillistä 70-luvun alun rakentamista. Aika tilavat huoneistot ja keskimääräistä Oulun hintatasoa edullisemmat vuokrat ovat tärkein (ja ainoa?) etu. Alueena Oulunsuu on viihtyisä.

Ainakin takavuosina vuokra maksettiin ihan perinteiseen tyyliin, ei siis pidätetty palkasta.

Itse sairaala on huonommassa kunnossa. Ainakin lastenklinikalla ja aikuispsykiatrian puolella on työntekijöillä ollut allergiaongelmia homeesta ja sädesienestä johtuen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 78
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Hei!

Oon tulossa syksyllä Ouluun ja oon alustavasti kyselly oyssista töitä. Onko jollakin kokemuksia kirran osastoista? Työilmapiiri, työn määrä ym.? Myös teho-osastot kiinnostaa ja niistäkin informaatio on tervetullutta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Oon tulossa syksyllä Ouluun ja oon alustavasti kyselly oyssista töitä. Onko jollakin kokemuksia kirran osastoista? Työilmapiiri, työn määrä ym.? Myös teho-osastot kiinnostaa ja niistäkin informaatio on tervetullutta.

OYSsista en oikein muualta osaa sanoa vinkkiä kuin teho 3:lta. Itse olen viihtynyt vuoden jo ko. osastolla ja eipä oikein mitään negatiivista voi sanoa. Tämä kolmostehohan on siinä mielessä erilainen verrattuna ykköseen ja kakkoseen, että tämä kuuluu sisätautiklinikan alle. Potilasmateriaali on sydänpotilaita (periaatteessa osasto toimii osittain CCU:na), keuhkokuumetta, intoxicaatioita, hengitysvajauksia, melkein kaikkea sisätautista tehokkaampaa hoitoa vaativaa. Myös muuta riippuen muiden tehojen paikkatilanteesta.

Mutta se syy miksi suosittelen on tämä duuniporukka. Aivan mahtavaa jengiä. Ja myös tällaiselle märkäkorvahoitajalle tämä osasto on opettanut äärettömän paljon kaikkea.

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Hei!

Oon tulossa syksyllä Ouluun ja oon alustavasti kyselly oyssista töitä. Onko jollakin kokemuksia kirran osastoista? Työilmapiiri, työn määrä ym.? Myös teho-osastot kiinnostaa ja niistäkin informaatio on tervetullutta.

Heipä hei!

Itse olen kirran klinikassa ykkösellä ollut töissä jo useamman vuoden ja olen tykännyt. Työilmapiiri ainakin meidän osastolla on hyvä, työkaverit myös lääkärit mukavia vaikka työ välillä onkin tosi raskasta.  Suosittelen soittelemaan suoraan osastonhoitajille. Muutamalla kirran osastolla on kai kuulemani mukaan käynyt kato hoitajista. Liekö syynä työilmapiiri vai mikä sitä en osaa sanoa. Tsemppiä työnhakuun. Ihan varmasti kirran klinikasta töitä tekevälle löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...