Jump to content
MAINOS

Hoidetut kyytimäärät vuositasolla??


Vieras: Tumppi

Paljos kertyy keikkoja vuodessa??  

9 ääntä

  1. 1. Paljos kertyy keikkoja vuodessa??

    • alle 200
      1
    • 200-400
      1
    • 400-600
      5
    • 600-800
      1
    • 800-1000
      1
    • yli 1000
      4


Recommended Posts

Mielenkiinnon vuoksi kysely pystyyn. Itse olen yksiyisessä firmassa töissä. Ajettuja kyytejä viime vuonna n.850 ja tänä vunna menee reilusti tuon yli. Mainitkaa jos kehtaatte vielä, onko työpaikkanne yksiyinén vai pelastuslaitos

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: takapäivystäjä

Mä en oikein tajua näitä kyytimääräkyselyjä. Aiemminkin oli joku vastaava "monta kyytiä olet urasi aikana ajanut". Tämä on niin paljon kiinni ensinnäkin ensihoitojärjestelmästä, asemastasi siinä, palveluntuottajasta, sairaankuljetussopimuksista kuin monista muistakin alueellisista eroista.

Toisaalla joku ajaa pelkkää daverallia 25 keikkaa päivässä ja samassa talossa oleva ajaa hoitoyksiköllä 6 keikkaa.

Joku istuu lääkäriambulanssissa stadissa ja ajaa sen 6 keikkaa/työvuoro, jotka kaikki ovat A-keikkoja. Toinen on ollut stadissa töissä yksityisellä 5 vuotta, eikä ole välttämättä ollut A-keikalla koskaan. Kolmas ajaa A-B-C keikkaa kymmenettä vuotta, eikä ole ikinä elämässään kirjoittanut hälytyskoodikohtaan (7) 9-3 tai D x-x.

Itse työskentelen pelastuslaitoksella ja keikkoja arvioisin vuodessa kertyvän 500 hujakoilla. Tosin teen töitä "vain" 42h/vko. Joillakin yksityisillähän tuntimäärät ovat välillä huimia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en oikein tajua näitä kyytimääräkyselyjä.

Ei kai kaikissa keskustelujen avauksissa ja kyselyissä tarvitse olla elämää suurempaa merkitystä; ihan uteliaisuus riittää kyllä minun mielestä syyksi keskustelufoorumin kyselyihin.

Ja mitä tulee ko. aiheeseen niin olen kyllä sitä mieltä että "kliininen silmä" kehittyy ainoastaan riittävästi sairaita nenänpäitä näkemällä, eli kyllä nämä yleisellä tasolla kertoo jotakin jäsenistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: takapäivystäjä

Ja mitä tulee ko. aiheeseen niin olen kyllä sitä mieltä että "kliininen silmä" kehittyy ainoastaan riittävästi sairaita nenänpäitä näkemällä, eli kyllä nämä yleisellä tasolla kertoo jotakin jäsenistä.

Olen vain osittain samaa mieltä. Kliinisen silmän kehittyminen on aika helvetisti kiinni siitä, missä teet töitä ja millaisia potilaita kohtaat. Kiireetön sairaalasiirto on hieman eri asia kuin kansalaistehtävä yleensäkin, puhumattakaan nyt tehtäväkoodeista muuten. Eli sillä on minusta enemmän merkitystä kuinka "sairaita nenänpäitä työssäsi näet". Riippuu tietystl siitä, tarkoitamme "kliinisellä silmällä" samaa asiaa. Suomessa on paljon sairaankuljettajia, joilla on takana tuhansia keikkoja, eivätkä ole koskaan kohdanneet vakavasta peruselintoiminnon häiriöstä kärsivää potilasta tai kohtaavat niitä frekvenssillä 3 / vuosi.

Toki sillä on jotain merkitystä kommunikaatio ja kohtaamistaitoihin, oletko ajanut koko urasi aikana 100 keikkaa vai 1000 keikkaa mutta niin monta "konkarisairaankuljettajaa" olen nähnyt, joilla menee pasmat täysin sekaisin kun kohtaavat kadulla "käsipystynä" riittävän sairaan nenänpään.

Ja muistetaan taas, että ensihoitojärjestelmä jossain muualla (vrt. omasi) voi erota toisesta kohtalaisen merkittävästi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja mitä tulee ko. aiheeseen niin olen kyllä sitä mieltä että "kliininen silmä" kehittyy ainoastaan riittävästi sairaita nenänpäitä näkemällä, eli kyllä nämä yleisellä tasolla kertoo jotakin jäsenistä.

Toki sillä on jotain merkitystä kommunikaatio ja kohtaamistaitoihin, oletko ajanut koko urasi aikana 100 keikkaa vai 1000 keikkaa mutta niin monta "konkarisairaankuljettajaa" olen nähnyt, joilla menee pasmat täysin sekaisin kun kohtaavat kadulla "käsipystynä" riittävän sairaan nenänpään.

Melko tyhjentävästi ilmaistu.

Tämän hetkisessä leipätyössä kyytejä on n. 10/vrk, firiksessä n. 7/vrk.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...