Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

EE

Airtech

Recommended Posts

EE   
EE

Onko kukaan ollut tekemisissä kyseisen vempaimen kanssa?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa   
Pernasoppa

Kerro lisää, toi voi tarkoittaa niin montaa asiaa. Liikkuvaa leikkaussalia, sementointityökaluja, kaasumonitoreja...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
dino   
dino

Kerro lisää, toi voi tarkoittaa niin montaa asiaa. Liikkuvaa leikkaussalia, sementointityökaluja, kaasumonitoreja...

prätkäkypärää...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lääkärihoitaja   
Lääkärihoitaja

...lentokonetta...  :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
EE   
EE

Tuo vempainhan on tarkoitettu hankalaan intubaatioon... Se on sellainen laryngskooppi jossa pieni "kamera". Intuboidaan siis näkökontrollissa

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa   
Pernasoppa

Tuo vempainhan on tarkoitettu hankalaan intubaatioon... Se on sellainen laryngskooppi jossa pieni "kamera". Intuboidaan siis näkökontrollissa

Eikös tavallisimmin intuboidakkin näkökontrollissa? Voitko heittää vähän parempaa faktaa tai nettiosoitetta kun alkoi kiinnostamaan. Airtech vaan taitaa olla samalla lailla firman nimi kuin vikko, ampu, kystoviksi, jne...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
EE   
EE

Eikös tavallisimmin intuboidakkin näkökontrollissa? Voitko heittää vähän parempaa faktaa tai nettiosoitetta kun alkoi kiinnostamaan. Airtech vaan taitaa olla samalla lailla firman nimi kuin vikko, ampu, kystoviksi, jne...

Juu,näkökontrollissahan ne vissiin intuboi,noi anestesialekurit  ;) Enivei,koitan löytää jostakin nettiosotteen niin saat parempaa faktaa. Minä olen nähnyt kyseisen laitteen vain paketissa,en tositoimissa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku   
Osku

Juu,näkökontrollissahan ne vissiin intuboi,noi anestesialekurit  ;)

Nii-i, toivottavasti niin tekee kaikki muutkin ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Tabisjulli   
Tabisjulli

Juu,näkökontrollissahan ne vissiin intuboi,noi anestesialekurit  ;)

Nii-i, toivottavasti niin tekee kaikki muutkin ;)

Paitsi herra Sellick... mutta näkeehän hänkin potilaan  :D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku   
Osku

No okei, me kuolevaiset sitten ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
ar   
ar

Oiskohan kyseessä Airtraq??? Löytyy varmaan www.airtraq.com? Oon kerran koittanut ja toimii.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
EE   
EE

No tuohan se vempain on. Ja kirjoitustaito pelaa... :-

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-teme-   
-teme-

Näin kun tollasella yrittivät intuboida. Mitäs nyt siitä sanoisin, ison näköinen vempain, ei oikein suuhun meinannut hevillä mennä (potillaalla kauluri kaulassa ja tyhjärillä makaili).. Pari kertaa yrittivät ja sit laryngosskooppi vanhasta repusta käyttöön ja kerta huitasulla sisään.... Oli nääs kokenut hoitotasonhoituri  ;D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Ankka   
Vieras: Ankka

Meillä Lahdessa on käytössä ko. vempain ja muutaman kerran olen henk.koht. kokeilllut. Ihan mukavasti toimii  8)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-teme-   
-teme-

Meillä Lahdessa on käytössä ko. vempain ja muutaman kerran olen henk.koht. kokeilllut. Ihan mukavasti toimii  8)

Ootko nukelle vai immeisellä laitellu?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille