Guest Unicornu Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 Kävin hierojalla ja hän kehoitti jumppauksen lisäksi ottamaan sairauskuluvakuutuksen. Hän kertoi, että sitä kautta saisin eniten korvauksia, jos selkääni tulisi jotain. Sitä sairauskuluvakuutusta ei hänen mukaan sen jälkeen enään saisi, kun selkä ois tehnyt stopin. Kuinka moni hoitajista on ottanut itselleen sairauskuluvakuutuksen? Millaisia kokemuksia teillä on siitä? Muokattu: typojen korjailua.
Jone Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 On sairaskuluvakuutus ja tapaturmavakuutus, jossa haitta- ja kuolinkorvaukset. Sairaskuluvakuutuksessa 50 euron omavastuu, muutaman kerran olen sitä käyttänyt, kun summa meni vähän yli viidenkympin. Tapaturmavakuutusta kerran palovamman hoitoon, silloin korvasivat kaikki kulut + hoitotarvikkeet. Pieni summa vuodessa, mutta jos kunnolla sairastuu ennen kuin täyttää 65 vuotta, niin saa ainakin valita hoitopaikkansa ;D
Lääkärihoitaja Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 Sairauskulu- ja tapaturmavakuutus. Ensimmäisen omavastuu 0e, korvaa matkat, hoitotarvikkeet ja myös rasvat ja lisäravinnot. Ei kattosummaa/sairaus. Paljonkin tulee käytettyä. Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
Hoitsu81 Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 Sairauskulu- ja tapaturmavakuutus myös. Sairauskuluvakuutuksessa ei omavastuuta eikä kattoakaan tietääkseni. Hyvinkin paljon on tullut käytettyä. Ainoat mitä ei korvaa on fysioterapia ja hammaslääkärikäynnit.
Pärde Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Sairaskuluvakuutusta olen ottamassa. On vaan jumittunut omaan laiskuuteen, en nappaa täytellä kaikenmaailman terveysselvityslomakkeitta, joten asia on vaiheessa. On tämä julkinen terveydenhuolto välillä niin syvältä, että haluan itse marssia yksityiselle, jos kerran vuodessa tulee asiaa lääkärille. Kaikki me ollaan eläimiä
Guest Unicornu Posted August 30, 2006 Posted August 30, 2006 Mua tympäsee tosi paljon.... >*nolona* Vakuutusyhtiöltä sain kirjeen, että hakemukseni on hylätty... Vain sen vuoksi, että oon käynyt 5 vuoden sisällä traumaterapiassa! Eivät vakuutusyhtiössä ottaneet sitä ollenkaan huomioon, että lähes 2 vuotta oon pärjänyt ilman mitään hoitoja. Ei auta muu kuin mennä psykiatrisiin tutkimuksiin, että saisin nyt terveen paperit. Sen jälkeen kyllä laitan hakemuksen eri vakuutusyhtiölle.
Ladytakkutukka Posted August 30, 2006 Posted August 30, 2006 Sairauskulu-ja tapaturmavakuutukset olleet koko ikäni.Onneksi ei ole montaa kertaa tarvinnut niihin turvautua.Toisaalta yksityisellä sektorilla nopeasti tulee niin iso lasku,että siinä tulee takaisin monen vuoden maksut.Mun vakuutus kattaa kuntoutukset ja lääkkeet ihan näiden perusjuttujen lisäksi.Olisikohan omavastuu 50e. Totuus ei pala tulessakaan.
Ambien Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Sairauskuluvakuutus? Mä kuulen tästä ekaa kertaa ja kuulostaa hyvältä. KIITOS!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.