Jump to content
MAINOS

Työmatkasi pituus.


Teemu

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 72
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: Kehäkukka

50km/suunta, 40min.

Bensapihillä autolla edullista ajaa kun saa km kulut verovähennyksiin. Ehkä jatkossa diesel auto...näillä bensan hinnoilla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä hetkellä pari kilsaa ja hyvin taittuu fillarilla...Pisimmillään on ollut 90 km suuntaansa mutta onneks ei enää  :happy:

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

18 km suuntaansa, 20 min vaille kun lähtee, niin kerkee hyvin vielä vaatteetkin vaihtaa. Talvella varattava ainakin 15 min. lisää aikaa, tie onm semmoinen pikkutie, ei niin mutkainen, mutta kunnossapidosta ei koskaan voi olla varma.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tasan 10km. Fillarilla tai bussilla n. 45 min. Lähempääkin löytyisi useita sairaaloita, mutta ei tää mun mielestä oo paha.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noin 3 kilsaa, vähän reilut. Eli nopeasti pääsee töihin, mutta mikä parasta: pääsee nopeasti kotiin! ;D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

N. 13 km. Omalla autolla ruuhka-ajan ulkopuolella n. 15-20 min, ruuhkassa sitten 15-25 min pitempään. Julkisilla menee kevyesti tunti... Pääosin autoilen töihin, joskus "joutuu" turvautumaan julkisiin tai sitten kimppakyyteihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pyörällä 3 kilometriä, autolla 3.5 km. Autolla tulee kuljettua, laiska kun olen.....  ;D Aikaa kumpaankin kuluu kymmenisen minuuttia.

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

About 8km suunta, autolla tullee kuljettua... Aikaa menee noin 15-25min riippuen sunnuntaihyssytteljiöistä..  ;D

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

About 8km suunta, autolla tullee kuljettua... Aikaa menee noin 15-25min riippuen sunnuntaihyssytteljiöistä..  ;D

-Et kyllä kovin reippaasti näytä itsekkään ajavan. Ajan lähes samassa ajassa tuon yli 20km työmatkani normaalinopeuksilla. Hidastelijoineen.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

800 m ja autolla kuljen.

Laiskimus  ;D

Patalaiska  :-X

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pakko kulkea omalla autolla, koska taksin tilaaminen kestää kauemmin.

:tuijottaa: Kävellen olisit jo perillä. Laiskimus.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2,5 km.  Ja aikaa kuluu n. 10 min, kulki sitten pyörällä tai autolla. Kun pyörällä pääsee ihan oven eteen, auton parkkipaikalta pitää vielä kävellä n. 200 m.

Ehkäpä elämä onkin vain sitä miltä tuntuu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä hetkellä 45km tosi pientä tietä, aikaa menee noin 40-45min.

Joulukuun alussa kun vaihdan työpaikkaa niin 27km ja tie pysyy yhtä pienenä  :- 30min pitäisi riittää sitten matkaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...