Jump to content
MAINOS

Terveydenhuollon sijaiset kilpailuttavat jo työnantajia


OldOne

Recommended Posts

;)

Mihis päin kannattais muuttaa jotta saisin muutakin kuin neljän tunnin keikkoja kerran viikossa? Kaakkois-suomessa on aika vaikea saada Lähihoitajan pitkiä sijaisuuksia puhumattakaan vakipaikasta. Olen syntyisin Etelä-Suomesta ja lapset ovat jo lentäneet pesästä joten muuttaakin vois. Mies lupasi muuttaa perässä kun hän on eläkkeellä. Kuinka etelään pitäisi muuttaa kun en ihan Helisinkiin haluaisi. Lahti kiinnostaisi tai Espoo..

Valmistun ensi kesänä ja suuntautuminen on Sairaanhoitoon/ Huolenpitoon. Entä saako asunnon työpaikan kautta?

Onko tämä toiveajattelua?

Espoosta ainakin saat paikan aivan takuuvarmasti. Ja kaupungilla peruspalkka lh:lle on 1668 ja jotain euroa. (Ai niin, ja uimaliput. Ilmaiseks.  ::) ) Ja pikaisesti kun työsähkäriäni ehdin lukemaan niin huomasin, että saisi espoon sisäisen bussilipunkin. (Siis kausia, ei pelkkiä yksittäisiä matkoja.)

Palkkaiskohan ne mut mainostamaan lisää...?  :P

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: inkeri 59

:D

Hmmm-- Mulla on 8 vuotta kokemusta hoitoalalta koulutettuna perhepäivähoitajana.Lasketaanko näistä ikälisät?

vai onko työt Lähihoitajana erikseen? Minulla on nimikirja johon on kertynut kaupungin palveluksessa Lastenhoitajan, ohjaajan ja Perhepäivähoitajan töitä se 8 vuotta. Vai onko tästä vaan haittaa kun joudutaan maksamaan ikälisiä?

Soitan pianoa ja olen ottanut laulutunteja. Olen myös hyvä piirtämään ja askartelemaan. Onkohan näistä apua työn saannissa? 

Täällä ei ole mitään toivoa saada vakinaista paikkaa koska työttömiä lähihoitajia on yli sata täällä(Lapset ja Nuoret). Töissä olevista suurin osa tekee vain sijaisuuksia. Paikallinen Keskussairaala suhtautuu tosi nuivasti lähihoitajiin. Pari vuotta sitten sinne ei päässyt lähihoitaja ees sijaisuuksia tekemään. Nyt tänä vuonna ottaavat jo Lähihoitajia sijaisuuksia tekemään ja pätkiksiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

:D

Hmmm-- Mulla on 8 vuotta kokemusta hoitoalalta koulutettuna perhepäivähoitajana.Lasketaanko näistä ikälisät?

vai onko työt Lähihoitajana erikseen? Minulla on nimikirja johon on kertynut kaupungin palveluksessa Lastenhoitajan, ohjaajan ja Perhepäivähoitajan töitä se 8 vuotta. Vai onko tästä vaan haittaa kun joudutaan maksamaan ikälisiä?

Mulla ainakin huomioitiin ikälisissä vuodet, jotka tein kaupungilla päiväkotiapulaisena ja koululasten ohjaajan sijaisena.(ilman koulutusta)Joten luulisi, että sulla huomioitaisiin myös nuo.

Otappa yhteyttä Espoon kaupungin rekryyn!

Kaikki me ollaan eläimiä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...